افراد سوء استفاده گر

خصوصیات مردان سوء استفاده کن

در این مقاله خصوصیات مردان سوء استفاده کن را شرح داده ایم با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و دقیقی را در این خصوص با شما در میان بگذاریم .

  روی شماره کلیک کنید

مردان سوء استفاده گر معمولا حسود هستند و حس مالکیت نسبت به افراد اطراف خود دارند

مردان سوء استفاده گر معمولا تمایل دارند تا کنترل همه ی امور را به دست بگیرند

آنها معمولا به سرعت تغییر حالت میدهند و از فردی خشن و عصبانی به فردی پشیمان و مهربان تبدیل می شوند.

در حرف و عمل مردان سوء استفاده گر تناقض وجود دارد

مردان سوء استفاده گر تمایل دارند تا همیشه حس برتری داشته باشند برای اینکه برتری خود را ثابت کنند دست به هر عملی میزنند در واقع حق همیشه با اوست

مردان سوء استفاده گر حقه باز هستند و با انداختن تقصیر ها به گردن اطرافیان خود سعی در آرام کردن خود دارند و طوری رفتار میکنند که شما را گنه کار جلوه دهند و غیر را بی گناه

مردان سوء استفاده گر اغلب با شما رابطه ی عاطفی برقرار نمیکنند و با این کار سعی در تنبیه کردن شما دارند

مردان سوء استفاده گر به طور مکرر در حال انتقاد کردن از شما هستند

آنها معمولا به خانم ها بی احترامی می کنند و زنان را احمق و بی ارزش میپندارند.

زندگی و ارتباط برقرار کردن با افرادی که سوء استفاده میکنند کمی مشک و دردسر ساز میباشد اما میتوانید با مراجعه به مشاوره و روانشناس خوب اقدام به درمان بیماری نمایید.

در این قسمت خصوصیات مردان سوء استفاده کن را شرح دادیم حال میتوانید نحوه برخورد با افراد وء استفاه کن را بیاموزید تا نه خودتان آسیب ببینید و نه فرد مورد نظر آسیب برسانید.

خصوصیات مردان سوء استفاده کن

نحوه برخورد با افراد سوء استفاده گر

برخی از افراد که بسیار سوء استفاده گر هستند را میتوانید از زندگی خود حذف نماییید زیرا زیمان و انرژی زیادی را باید صرف کنید تا بتوانید فرد را متوجه اشتباهش کنید.

امروزه ما به دلیل عشق و احساسات و عواطف و انسانیت خود محبت هایی را به افراد میکنیم که بازخورد و نتیجه ی بالعکس از طرف مقابل میبینیم و رنجیده خاطر میشویم و خود را اذیت میکنید .اگر با افراد سوء استفاده گر در ارتباط هستید میتوانید با ما همراه باشید تا بین دو راه یکی از راه ها را انتخاب کنید راه اول جدایی از فرد مورد نظر مکیباشد و راه دوم متوجه کردن فرد به اشتباهش و کنترل احساسات و عواطف خودتان و کنترل رفتار خودتان میباشد.

همانطور که در مقاله های پیش به شما توضیح دادیم دو نوع انسان داریم فردی که محبت میکند و پس از آن اگر با سوء استفاده ی فرد روبه رو شد هرگر خود را سرزنش نمیکند زیرا که خواسته و انسانیت خود را اجرا کرده است و نفر دوم پس از محبت و سوء استفاده ی مقابل مدام خود را میرنجاند نفر اول انسان کامل است و هیچ گاه ضربه نمیخرد در نحوه برخورد با افراد سوء استفاده گر اول و اول باید خودتان قوی باشید و اجازه ی ناراحتی به خود ندهید و سپس فرد را متوجه اشتباهش نمایید.

همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره با کلینیک روانشناسی در ارتباط باشید . هر گونه و مشکل و ناراحتی در زندگی مشترک را میتوانید با مشاوره خوب حل و فصل نمایید تا بتوانید زندگی بهتری داشته باشید و در این زمینه موفقیت کسب نمایید مشاوران و کارشناسان ما در مرکز کلینیک روانشناسی آماده ی ارائه ی خدمات خود به شما عزیزان میباشد.

نحوه برخورد با افراد سوء استفاده گر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *