درمان وسواس در کرج

معرفی 10 تا از بهترین متخصص درمان وسواس در کرج

وسواس در بین زنان و مردان بسیار شایع است ما روش های نوین و تخصصی را برای درمان واسواس در کرج در کلینیک تخصصی به شما معرفی میکنیم درمان وسواس بسیار اهمیت دارد انواع مختلفی از وسواس وجود دارند که ازاد دهنده و خسته کننده هستند و علاوه بر کلافه کرد خود فرد مبتلا باعث کلافگی اطرافیان نیز میشود .

هر فردی میتواند از بیماری وسواس خسته شود و اقدام به برطرف کردن این بیماری با جلسات مشاوره و روانشناسی و یا با جلسات دارویی نماید برخی از وسواس ها با جلسات مشاوره برطرف میشوند و وسواس هاسس که بسیار شدید هستند باید با دارو درمان شوند اما ما سعی داریم تا با روش های نوین بدون مصرف دارو به شما عزیزان کمک کنیم تا از شر وسواس خلاص شوید.

————————————————-

نادیا کیان

نادیا کیان درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:زوج درمانی، درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا

کرج،کرج، چهارراه طالقانی جنوبی، بعد از بانک کشاورزی، نبش کوچه شهید عابدینی


دکتر احد صولت پتلو

دکتر احد صولت پتلو درمان وسواس در کرج

دکترای روانشناسی بالینی

خدمات:زوج درمانی، روان درمانی، مشاوره قبل ازدواج

کرج،کرج، بلوار طالقانی شمالی، کوچه شهید میرزایی، جنب آزمایشگاه کیمیا


دکتر سیامک واحدی

دکتر سیامک واحدی درمان وسواس در کرج

تخصص داخلی / فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)

خدمات:مشاوره خانواده، درمان اختلالات خلقی، شیوه های تربیت فرزند

کرج،کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، نرسیده به پست، پلاک 847


عسل یوسفی نیا

عسل یوسفی نیا درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا، آموزش مهارتهای زندگی

نوبت‌دهی مطب

مشاوره‌ی تلفنی

کرج،کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج پزشکان

درمان وسواس فکری در کرج

وسواس فکری شایع ترین نوع وسواس و همچنین زیان بار ترین نوع وسواس است که میتواند خسارات متعددی را در زندگی افراد وارد کند همه ی تصمیمات از فکر منشع دارند و وسواس فکر میتواند به عدم تصمیم گری منجر شود و فرد در تصمیم گیری توانایی نداشته باشد بنابراین در طول زندگی و انتخاب همسر ، شغل ، تحصیلات و هر دگرگونی دچار مشکل میشود و نمیتواند تصمیم درست بگیرد.

درمان وسواس فکری در کرج

هزینه درمان وسواس در کرج

با صرف هزینه ای اندک برای تعداد جلسات میتوانید راهکار ها و روش های درمانی به خصوصی را دریافت کنید بسیاری از افرادی که دچار بیماری وسواس بودند و به ما مراجعه کردند به بهبودی کامل رسیدند در این زمینه ما میتوانید به صورت کاملا تخصصی شما عزیزان را همراهی نماییم.

هزینه درمان وسواس در کرج

کلینیک تخصصی درمان وسواس در کرج

ما بهترین و تخصصی ترین کلینیک های درمان وسواس در کرج را به شما عزیزان معرفی میکنیم.وسواس آزار دهنده است انواع وسواس هستند که میتواند کیفیت زندگی را به تدریج پایین بیاورند بنابراین با در نظر داشتن بسیاری از موارد هنگامی که احساس کرید دچار وسواس شدید به یک کلینیک تخصصی و مشاور و روانشناس مراجعه نمایید . در واقع وسواس همیشه میتواند زیان آور باشد به گونه ای که فرد به جای اینکه تمرکز روی اساس و پیشرفت در مسائل را داشته باشد به فکر نگرانی های وسواسی خود میباشد و اجازه نمیدهد تا مسائل را به درستی ارزیابی و طبقه بندی نماید.

کلینیک تخصصی درمان وسواس در کرج

جدیدترین درمان وسواس در کرج

امروزه درمان ها به صورت متعدد و گسترده هستند و گاهی با درمان صحیح و روش های نوین میتوانید با هزینه های کمتر و در مدت زمان کمتری به نتیجه ی مطلوب دست بیابید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم .

بهترین روش درمان وسواس بدون دارو در کرج

امروزه دگرگونی های متعددی در زمینه ی درمان بیماری ها به وجود آمده است و درمان بیماری های روحی مانند وسواس نسز با دگرگونی مواجه شده است که میتوانید از جدیدترین و بهترین روش های روز دنیا برای دمان بیماری خود کمک بگیرید با ما همراه باشید تا شما عزیزان را به موفقیت برسانیم.

تجویز دارو میتواند اثرات سوء داشته باشد بنابراین همه ی تلاش ما بر این است تا بتوانیم بدون نیاز به مصرف دارو مراجعین خود را به صورت کاملا تخصصی درمان نماییم با ما در تماس باشید تا شما را با مشاوره های تلفنی و آنلاین همراهی نماییم.

درمان وسواس نظافت و شست و شو در خانه

درمان وسواس نظافت و شست و شو در خانه

وسواس نظافت در بین زنان بسیار شایع است تمیز کردن مکانی به صورت چند باره میتواند بیماری وسواس شد و اینکه یک فرد مدام فکر کند که مکانی آلوده میباشد و با نظافت و شست و شو سعی در تمیز کردن داشته باشد خسته کننده است و میتوانید برای درمان اقدام نمایید.http://clinicroya.com

2 پاسخ
  1. علیرضا
    علیرضا گفته:

    با سلام بنده 36 سال سن دارم و در بیشتر مواقع نمیتونم تصمسیم بگیرم و مدام پشیمون میشم و احساس میکنم که تصمیمم نکنه اشتباه باشه و هنوز هم نتونستم تصمیم بگیرم ازدواج کنم بای درمان این مسئله راهکاری به من بگید ممنون از شما

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام وسواس فکری که دچار آن شده اید میتواند میزان و درجاتن مختلفی داشته باشد و بر اثر موضوعات مختلف باشد اما میتوانید با شرکت در جلسات مشاوره ای آن را برطرف نمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *