علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان

علت سرد شدن مرد از همسرش

علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان

علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان بحثی وسیع است که میتوانید با مطالعه ی این مقاله اطلاعات خود را گسترش دهید.

در واقع شما میتوانید با دانستن علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان رفتار های خود را کنترل نمایید و مانع بروز مشکلات شویدو فرد مورد علاقه ی خود را برای داشتن اشتباهات کوچیک از دست ندهید.

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

انسان ها باید مدام رفتار های خود را کنترل نمایند تا آرامش و خوشبختی را مدام در زندگی خود تجربه نمایند. شما بادانستن نکات ریزی و رعایت آنها میتوانید سالها در کنار فردی که به آن علاقه دارید زندگی کنید.

 علت سرد شدن مرد از همسرش چه میتواند باشد؟
علت سرد شدن مرد از همسرش چه میتواند باشد؟

علت سرد شدن مرد از همسرش چه میتواند باشد؟

از غر غر مداوم ، انتقاد ، جروبحث بی دلیل خودداری کنید

انتقاد از زنان دیگر و همسر خود کاری را پیش نمیبرد این کار شما را فردی عاقل و فهمیده نشان نمیدهد بلکه انتقاد از روش های زن دیگری و زنان دیگر در مقابل همسرتان پس از مدتی شما را از چشم همسرتان میندازد .شما باید فردی قوی باشید و به این نکته توجه داشته باشید که شما تنها مسئول اهداف و کار های خودتان هستید و در حیطه ی رفتار خود میتوانید مسائل را کنترل نمایید و به افراد دیگر و روش های زندگی آنها تسلطی نخواهید داشت و رفتار آنها را نمیتوانید تغییر دهید

علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان چه مسائلی میتواند باشد ؟

 علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان چه مسائلی میتواند باشد ؟
 علت سرد شدن مرد از همسرش ، علت دوری مردان از زنان چه مسائلی میتواند باشد ؟

دقت داشته باشید که شما یک کاراگاه و یا یک جاسوس نیستید

سعی نکنید مدام همسر خود را چک کنید که کجاست در حال انجام چه کاریست با چه کسانی در ارتباط است و ….. این کار علاقه ی شما را به همسرتان نشان نمیدهد بلکه شما را فردی بیکار و وابسته نشان میدهد به کار ها و مسائل زندگی خود رسیدگی کنید شما باید در مرحله ی آفرینش خود ، خودتان را به کمال برسانید. اگر شما فردی کامل باشید اطرافیان شما با دیدن شما نیز سعی میکنند که خود را به کمال برسانند شما نباید فردی باشید که نیاز به کنترل همه چیز داشته باشید زندگی خود را پیش ببرید و به اعمال خود رسیدگی کنید و به حریم خصوصی کسی وارد نشوید.

فردی که شما را دوست دارد حریم شخصی خود را دارد

نشان دادن اغراق از خود

همیشه معمولی باشید و سعی کنید که خودتان باشید هدف از افرینش انسان رسیدن به کمال است برای زندگی فردی خود هیچ گاه به دنبال هاشیه نباشید همیشه هدف داشته باشید مردان از زنانی که مداوم به دنبال هاشیه هستند دوری میکنند مدام آرایش نداشته باشید و لباس هایتان برایتان زیاد اهمیت نداشته باشد .

نشان دادن وابستگی شدید (نه مستقل باشید و نه وابسته)

تعادل تمام کار ها را به نحو احسنت به سرانجام میرساند اگر فردی مستقل باشید و نیاز به هیچ مردی نداشته باشید این برای مرد خطرناک به نظر میرسد انسان هرچقدر هم که مستقل باشد باز هم به انسنان های اطراف خود نیازمند است رسیدن ، هر انسانی برای ادامه ی زندگی به همراه نیاز دارد کاری را که یک نفر به تنهایی انجام میدهد با کاری که دوهمراه با همفکری هم انجام میدهند کاملا متفاوت است. کاری که با هم فکری باشد نتیجه بهتری خواهد داشت در واقع استقلال به تنهایی بی معنی است زیرا انسان مدام در حال دگرگونی است . به خود و همسر خود این امکان را بدهید که در کنار عاشق شما بودن و داشتن یک همدم ، برای زندگی عادی خود نیز فرصت داشته باشد.همچنین فردی وابسته که هیچ کاری از دستش برنمی آید برای مردان جالب نخواهد بود.

علت سرد شدن مرد از همسرش چیست؟

  علت سرد شدن مرد از همسرش چیست؟

بی احترامی نکنید احترام گذاشتن را پایه زندگی خود قرار دهید

اگر فردی باشید که مدام به همسر خود احترام میگذارد شخصیت خود را به او نشان میدهید . همسر شما انتخاب شماست پس باید به انتخاب خود احترام بگزارید و هیچ گاه پشیمان نباشید پس از مدتی همسر شما ، شما را فردی با شخصیت و با ارزش در ذهن خود تلقی خواهید کرد. هیچگاه بد همسر خود را نگویید.

 حس فرمانبرداری و ریاست را از مردان نگیرید.

اگر در هر جایگاه و مقام شغلی ، علمی ، آموزشی و اعتقادی هستید امیدواریم که روز به روز موفق تر باشید اما سعی نکنید حس فرمانبرداری و ریاست را از مردان بگیرید با این کار شما هم در ارامش بیشتری به سر خواهید برد و همسر خود را به جان خود نخواهید انداخت و او را از خود دور نخواهید کرد.

علت دوری مردان از زنان چیست ؟

علت دوری مردان از زنان میتواند مسائل زیر نیز باشد

نشان ندهید که از سکس و معاشقه خوشتان نمی آید این یک امر طبیعی است که هم مردان و هم زنان به آن احتیاج دارند . حتی گاهی شروع کننده حرف های عاشقانه باشید . دلیلی برای انکار عوامل طبیعی وجود ندارد شما نباید پشت رول باشید بلکه باید خودتان باشید.

زنانی که از زیبایی و بهداشت فردی خود مراقب نمیکنند.

علت دوری مردان از زنان میتواند نداشتن اعتماد به نفس همسرشان باشد دقت داشته باشید افراد شما را به همان اندازه دوست دارند که شما خودتان را دوست دارید.اگر ایرادات خود را بازگو کنید وای من زشتم ، وای هیچی بهم نمیاد ، یعنی تو منو دوس داری و جملاتی از این قبیل همسرتان را از خود زده خواهید کرد.

همچنین زنهایی که بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خود اهمیت میدهند حساس اند نیز همسر خود را از خود دور میکنند خودتان باشید همسر شما ، شما را قبلا پسندیده است پس خودتان باشید شیک باشید و نظافت خود را رعایت کنید و هیچ گاه افراط نکنید.

علت دوری مردان از زنان میتواند جدی بودن شما باشد شما باید فردی شاد و سرزنده برای همسر خود باشید.

وابسته و آویزان شدن به مرد ها را بار ها گوش زد کرده ایم که میتواند علت دوری مردان از زنان باشد.

احمق و سطحی نباشید عاقل باشید.

به وضعیت مالی و اقتصادی مرد توجه زیادی نداشته باشید پول مهم است اما به اندازه ی شخصیت و احساس آرامش شما در زندگی مشترکتان.مشاوره ازدواج برای حل مسائل خانوادگی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *