مشاوره ازدواج در کرج

مشاوره ازدواج در کرج در کلینیک روانشناسی زیر نظر کارشناسان متخصص و با تجربه انجام میشود . شما میتوانید برای مراجعه به متخصصان با تجربه به کلینیک روانشناسی  واقع در کرج مراجعه نموده و در این زمینه راهنمایی شود.مشاوره برای ازدواج در البرز کرج را میتوانید در کلینیک روانشناسی با متخصصین و روانشناسان برجسته تجربه نمایید ما تمام تلاش خود را داریم تا شما را به اهدافتان برسانیم و موفقیت را برای شما به ارمغان آوریم.

نادیا کیان

نادیا کیان درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:زوج درمانی، درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا

کرج،کرج، چهارراه طالقانی جنوبی، بعد از بانک کشاورزی، نبش کوچه شهید عابدینی


دکتر احد صولت پتلو

دکتر احد صولت پتلو درمان وسواس در کرج

دکترای روانشناسی بالینی

خدمات:زوج درمانی، روان درمانی، مشاوره قبل ازدواج

کرج،کرج، بلوار طالقانی شمالی، کوچه شهید میرزایی، جنب آزمایشگاه کیمیا


دکتر سیامک واحدی

دکتر سیامک واحدی درمان وسواس در کرج

تخصص داخلی / فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)

خدمات:مشاوره خانواده، درمان اختلالات خلقی، شیوه های تربیت فرزند

کرج،کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، نرسیده به پست، پلاک 847


عسل یوسفی نیا

عسل یوسفی نیا درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا، آموزش مهارتهای زندگی

نوبت‌دهی مطب

مشاوره‌ی تلفنی

کرج،کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج پزشکان

تماس : 09303477528

در کلینیک روانشناسی کلیه ی مسائل مربوط به ازدواج ارزیابی خواهد شود و یک مشاور با تجربه در زمینه ی ازدواج راهکار های اساسی و مهم را به شما ارائه خواهد داد. مشاوره پیش از ازدواج با بهترین راهکار های شناخت دقیق

مشاوره ازدواج در کرج

مشاوره برای ازدواج در کرج

مشاوره برای ازدواج در البرزکرج را میتوانید در کلینیک روانشناسی با متخصصین و روانشناسان برجسته تجربه نمایید ما تمام تلاش خود را داریم تا شما را به اهدافتان برسانیم و موفقیت را برای شما به ارمغان آوریم.

مشاوره برای ازدواج در البرز کرج از بخش ها و زمینه های گسترده و فراوانی تشکیل شده است که باید تمام زمینه ها را به صورت کامل دربین زوجین بررسی نموده و راهکار های مربوط به هر زوج به آنها عرضه شود که شما میتوانید با مراجعه به کلینیک روانشناسی از نظر روانشناسان ازدواج بهره مند شوید و موفقیت در مسیر زندگی خود را تجربه نمایید.

مرکز مشاوره ازدواج در کرج

مرکز مشاوره ازدواج در کرج

مرکز مشاوره ازدواج در کرج

اگر به دنبال مرکز مشاوره ازدواج در کرج هستید ما کلینیک روانشناسی را به شما معرفی میکنیم .کلینیک روانشناسی با سالها تجربه و کسب مهارت در مشاوره برای ازدواج میتواند شما را به نحو احسنت در این راستا یاری نماید و اطلاعات لازم و کافی را در خصوص ازدواج با شما عزیزان مطرح نماید.

کلینیک روانشناسی به عنوان مرکز مشاوره ازدواج در کرج آماده ی ارائه ی خدمت رسانی به تمام زوجین قبل و بعد از ازدواج میباشد و تمام تلاش و توان خود را دارد تا به صورت کاملا تخصصی تمام مسائل مربوط به زوجین را حل نماید و ریشه یابی و درمان کند و با ارائه ی راهکار های مناسب شما را برای تجربه ی زندگی آرام آماده نماید.

مشاوره ازدواج خوب در کرج

مشاوره ازدواج خوب در کرج

مشاوره ازدواج خوب در کرج

مشاوره ازدواج خوب در کرج میتواند تمام مسائل را به درستی و با دقت و دلسوزانه برای شما پیگیری نماید و اطلاعات درست را در اختیار شما عزیزان قرار دهند برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما همراه باشید.

مشاوره ازدواج میتواند در بسیاری از مسائل به نامزد ها کمک کند و دید آنها را نسبت به برخی مسائل و اخلاق ها باز کند با مشاوره ازدواج قطعا میتوانید زندگی آرامش بخش تری داشته باشید و مشکلات تحتمالی پیش رو را به حداقل برسانید .

یک ازدواج مناسب و بدون مشکل باید از ابتدا درست باشد و با انتخاب درست و شناخت عمیق از مسائل زندگی میتواندانجام پذیرد.

قابل ذکر است که هیچ انسانی بدون ایراد و نقص نیست این انسان ها هستند که باید نیمه ی گم شده ی خود را بیبند و از طریق خود شناسی پی به این ببرند که میتوانند با چه کسی خوشبخت شوند .

مشاوره در کلینیک روانشناسی به این صورت انجام میشود که افراد خصوصیات اخلاقی خود را بشناسند و خصوصیات اخلاقی طرف مقابل خود را نیز بررسی کنند تا متوجه شوند که آیا میتوانند با این خصوصیات طرف مقابل زندگی آسوده ای داشته باشند یا نه.

هر انسانی برخی خصوصیات اخلاقی خوب و بد را دارا میباشد نوجوانان و جوانان در بسیاری از مواقع خصوصیات خوب طرف مقابل خود را به دلیل علاقه ی زیاد فقط میبینند و در برخی مواقع قادر به دیدن خصوصیات بد آنها نیستند این مسئله باعث شده است تا جوانان پس از ازدواج تازه متوجه خصوصیات بد طرف مقابل خود شوند و انسانی که در ذهن خود ساخته اند را جور دیگری ببیند و سپس با مشکل مواجه شوند.

کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

کلینیک مشاوره ازدواج در کرج

قبل از هر ازدواج باید به نکات متفاوتی پرداخته شود و تمام زمینه ها و مسائل توسط کارشناسان و روانشناسان با تجربه در حوزه ی ازدواج بررسی شود.

در واقع در امر ازدواج که از مهمترین تصمیم ها در طول زندگی هر فرد است باید نهایت دقت را داشته باشید و در ابتدا با یک روانشناس مشاوره داشته باشید.

کلینیک روانشناسی واقع در البرز کرج فعال در زمینه ی ازدواج و بررسی مسائل مربوط به آن میتواند شما را در امر مشاوره برای ازدواج در البرز کرج راهنمایی نموده و شما را به نحو احسنت به نتیجه برساند.

در واقع هر فرد برای داشتن یک ازدواج موفق باید مهارت های لازم در زمینه ی ازدواج را آموزش ببیند . اگر در ابتدی امر عاقلانه و درست رفتار کنید در حین زندگی هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. باید معیار ها ، علایق به درستی در بین زوجین شناسایی و بررسی شود.

شما باید این مهارت را آموزش ببینید که در تمام طول زندگی با همسر خود موفق باشید و هیچگاه احساس ناخوشایندی نداشته باشید.

چه مسائلی در مشاوره ازدواج بررسی میشود؟

حساسیت هایی وجود دارد که باید آنها را در بین زن و مرد تشخیص و بررسی کرد . (مانند حساسیت نسبت به خشم، حساسیت نسبت به احترام، حساسیت نسبت به ناامیدی، حساسیت نسبت به ارزش ها و حساسیت نسبت به خانواده ) و راهکار ها پیشنهاد شود.

تشخیص روحیات و نحوه برخورد هر شخص با خشم خود.

تشخیص مسئولیت پذیری در بین زوجین و بررسی مسائل آن و پیشنهاد راهکار های مناسب افراد.

وقتی به جای انتظار برای تغییر همسرتان، تصمیم به بهبود رفتار خودتان بگیرید. احساس مسئولیت کنید و تغییرات مثبتی در زندگی مشترکان ایجاد کنید. به مرور زمان متوجه می شوید که دیگر بسیاری از مشکلات گذشته را ندارید و احساس ناامیدی و درماندگی نمی کنید.

بررسی دیدگاه مثبت و دیدگاه منفی در بین زوج ها و مسائل احتمالی آن و نشان دادن راهکار ها به زوجین.

بررسی میزان آمادگی نامزدها برای داشتن یک ازدواج موفق و پیشنهاد راهکار.

ارزیابی هم سانی و هم طبقه بودن زوج ها.

ارزیابی مهارت های هر زوج برای زندگی مشترک نامزدها.

نحوه مشاوره برای در کلینیک روانشناسی به گونه ای است که هیچ زوجی در آینده با مشکلات قبل و بعد از ازدواج مواجه نشود و تمام راهکار ها و مسائل توسط کارشناسان و مشاوران کلینیک به مراجعه کنندگان داده میشود.

چه مسائلی در مشاوره ازدواج بررسی میشود؟

مشاوره برای ازدواج در البرز کرج

مشاوره در کلینیک روانشناسی

جوانانی که قصد تشکیل خانواده دارند امکان دارد که پیش از ازدواج با مسائل پیش روی خود آشنا نباشند و آمادگی لازم برای ازدواج را نداشته باشند مشاوره ازدواج میتواند اگاهی کامل را به نامزد ها ارائه دهد و آنها را در مسیر زندگی همراهی نماید و ویژگی ها و خصوصیات هر نامزد را به صورت کامل بررسی نماید و گوش زد های لازم را به نامزد ها ارائه دهد که این امر میتواند به زوج ها در ابتدای کار کمک بسیاری نموده بنابراین میتوانید برای تعیین وقت و مشاوره ازدواج در کرج به کلینیک روانشناسی واقع در کرج مراجعه نمایید .

مشاوره در کلینیک روانشناسی

مزایای مراجعه به مشاور ازدواج

مراجعه به یک مشاور ازدواج میتواند مزایای بیشماری داشته باشد و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری نماید تا جوانان در آینده با مشکلات و شکست و طلاق و یا طلاق عاطفی مواجه نشوند بنابراین اهمیت مراجعه به مشاوره ازدواج بسیار بالاست و اصلا نباید آن را نادیده و کم ارزش تلقی کنید .

مشاوره ازدواج در کرج

هر مشاوره و روانشناس تکنیک های خاص خود را در مشاوره ازدواج مطرح میکند و طبق تکنیک ها میتواند میزان اتصال دو زوج را نسبت به یکدیگر مورد بررسی قرار دهد.

در مشاوره در کلینیک روانشناسی چند مشاوره ازدواج از تجربه ای که طی سی سال خدمت رسانی نسبت به زوج ها و دختر و پسر ها داشته اند امروزه توانسته اند با دید عمیق تری نسبت به مسئله ی ازدواج زوج ها را برای موفقیت های زندگی آماده سازند در ابتدا در جلسات مشاوره سوالاتی در خصوص روحیات دختر و پسر پرسیده میشود به طور مثال از هر دو زوج سوالاتی پرسیده میشود که مشاو با توجه به جواب زوج ها متوجه میشود که ایا میزان کینه ای بودن دو زوج به چه میزان است . از مراجعه کنندگان سوال پرسیده میشود که هنگامنی که وارد یک جمع میشوند اگر به آنها بی احترامی شود آیا بسیار ناراحت میشوند و یا خیر میزان علاقه ی دختر و پسر و تمایل آنها برای ازدواج به درستی مورد بررسی قرار میگیرد.

پس از پرسش سوال هایی که بسیار مهم و حیاتی هستند مشاوره تشخیص میدهد که آیا اخلاق این دو زوج میتواند مکمل یکدیگر باشد یا با یکدیگر در تناقض است برای مثال فردی که بسیار زود جوش و فردی که از هر مسئله ی کوچکی ناراحت میشود قطعا با یک فرد که خصوصیاتی این چنین دارد و زود جوش و ناراحت میشود در آینده نمیتوانند ازدواجی با دوام داشته باشند.

در واقع به قول معروف دو شیر در یک قفس نمیتوانند زندگی کنند و به مشکل روبه رو میشوند در جلسات مشاوره باید به صورت جدی صادقانه باشید اگر زوج ها تمایل به ازدواج داشته باشند و خصوصیات شخصیتی آنها مکمل یکدیگر نباشد راه های درمان و افزایش آگاهی برای آنها وجود دارد بنابراین اگر در ابتدا با دید و نگرشی باز به موضوع نگاه کنید در آینده پشیمان نخواهید شد و با مشکلات طلاق مواجه نخواهید شد.

در مشاوره طلاق مهم ترین چیز شناسایی شخصیت دو زوج است و مسائلی مانند رنگ پوست ، نام پدر ، از یک قوم و طایفه بودن و مسائل این چنینی ارزش بالایی ندارد در واقع دو شخصیت باید بتوانند مانند یک پیچ و مهره با یکدیگر همسانی داشته باشند .

در مشاوره ازدواج شخصیت های دو نفر به صورت کاملا دقیق با تست های اساسی و طراحی شده که بسیار کاربردی هستند و به صورت های گوناگون از افراد پرسیده میشود تا به صورت دقیق به آنها پاسخ دهند شخصیت دو نفر بروز پیدا میکند در واقع در این مشاوره اختلالات شظخصیت های افراد نمایان پیدا میکند این اختلالات میتواند مسائلی مانند اختلالات پارانوئید ، بدگمانی ، مهرطلبی و انتظارات از افراد ، کینه ای بودن ، زوجوش بودن ، میزان وابستگی به خانواده ، میزان مطیع بودن و نداشتن استقلال در افراد ، نداشتن استقلال مالی و مدیریت اقتصادی و …. شناسایی و ریشه یابی میشود و درمان میشود البته باید دقت داشته باشید با گوشزد ها و پیشنهاد های مشاوره خود نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید ازدواج موفقی داشته باشید.

در برخی موارد نیز مشاوره متوجه میشود که شخصیت های زوجین همخوانی با یکدیگر ندارند و آنها دچار مشکل میشوند و ازدواج به آنها پیشنهاد داده نمیشود.

به طور مثال اگر یکی از زوجین مهرطلب باشد باید آگاهی کامل به زوج مقابل در این زمینه داده شود و به فرد مهرطلب کمک کنند تا شخصیت خود را درمان کند و از راه درست این مسئله پیگیری شود و همسر یک فرد مهر طلب باید بتواند با تلاش بیشتر و مراعات بالاتری نسبت به زنان دیگر رفتار خود را مدیریت نماید تا با مشکل مواجه نشود.

مزایای مراجعه به مشاور ازدواج

مشاوره ازدواج غیر حضوری در کرج

بسیاری از مشاوران و روانشناسان بر این باورند که باید از مشاوره های تخصصی و حرفه ای برخوردار باشید و ترجیح میدهند که مشاوره ازدواج حتی برای یک جلسه هم که شده حضوری باشد . اما بسیاری از موارد و مسائلی که در طی مسی ازدواج با آن مواجه میشوید و نیاز به راهنمایی دارید قطعا مشاوران خدمت گذار شما عزیزان هستند و شما عزیزان را راهنمایی میکنند و با راهکار های آنها میتوانید مسائل را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایید.

مشاوره ازدواج آنلاین و تلفنی در کرج

هزینه مشاوره ازدواج در کرج چقدر است؟

هزینه مشاوره ازدواج در کرج چقدر است؟

ضرورت مشاوره ازدواج در کرج

ضرورت مشاوره ازدواج در کرج

مشاوره ازدواج قبل از عقد در کرج

مشاوره ازدواج قبل از عقد در کرج

مشاوره ازدواج فامیلی در کرج

1 پاسخ
  1. adminroya
    adminroya گفته:

    با سلام من و نامزدمد از نظر اخلاقی و دیدگاهی با هم خیلی اختلاف نظر داریم خواستم از شما در زمینه ی رزرو وقت مشاوره کمک بگیرم ممنون میشم مارو همراهی کنید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *