مشاوره طلاق در کرج

مشاوره طلاق در کرج با توجه به مسائل و مشکلات در این کلان شهر میتواند بسیار اهمیت داشته باشد و بسیاری از مسائل را با روش ها و راهکار های بهتر به انجام برسانید.

مشاوره طلاق در کرج به زوج ها این امکان را میدهد که با دید باز و تجربه ی یک مشاور بتوانند تصمیم درست تر را بگیرند.مشاوره طلاق در کرج در کلینیک روانشناسی تحت نظر متخصصان و روانشناسان با تجربه انجام میپذیرد .

نادیا کیان

نادیا کیان درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:زوج درمانی، درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا

کرج،کرج، چهارراه طالقانی جنوبی، بعد از بانک کشاورزی، نبش کوچه شهید عابدینی


دکتر احد صولت پتلو

دکتر احد صولت پتلو درمان وسواس در کرج

دکترای روانشناسی بالینی

خدمات:زوج درمانی، روان درمانی، مشاوره قبل ازدواج

کرج،کرج، بلوار طالقانی شمالی، کوچه شهید میرزایی، جنب آزمایشگاه کیمیا


دکتر سیامک واحدی

دکتر سیامک واحدی درمان وسواس در کرج

تخصص داخلی / فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)

خدمات:مشاوره خانواده، درمان اختلالات خلقی، شیوه های تربیت فرزند

کرج،کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، نرسیده به پست، پلاک 847


عسل یوسفی نیا

عسل یوسفی نیا درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا، آموزش مهارتهای زندگی

نوبت‌دهی مطب

مشاوره‌ی تلفنی

کرج،کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج پزشکان

تماس : 09303477528

در طلاق بین زوج ها زن و مرد دچار افسردگی و فشار های روانی میشوند و اگر خانواده ها نیز فرزند داشته باشند فرزند آنها نیز با فشار های روانی مواحه خواهد شد که با مشاوره طلاق در کرج میتوانید احساسات و عواطب کودکان خود را کنترل نمایید.

همچنین آسیب‌های طلاق در بین فرزندان و والدین بیشمار است که مشاوره طلاق در کرج میتواند تمام آسیب ها را پیگیری و درمان نماید.

مشاوره طلاق در کرج

مشاوره طلاق در کرج و راهکار های مناسب

طلاق تاثیر به سزایی در زندگی زوج ها و آینده ی آنها خواهد داشت که مشاوره طلاق در کرج با تجربه و تخصص خود میتواند تمامی این مسائل را پیگیری و راهکار های مناسب را برای کاهش آسیب ها به زوجین معرفی نماید.

مشاوره طلاق در کرج و راهکار های مناسب را میتوانید در کلینیک روانشناسی تجربه نمایید.

طلاق باید به درستی انجام پذیرد و در صورت لازم مشکلات و مسائل زوجین حل شود تا به طلاق منجر نشود و در صورت تشخیص مشاوره ازدواج برای طلاق نیز ، طلاق باید به درستی و با ملایمت و رعایت حق و حقوق هر زوج صورت پذیرد . و فرزندان کم ترین آسیب ممکن را ببینند در واقع یک اتفاق بد و تجربه ی نادرست نباید تمام زندگی یک فرد را درگیر و خراب کند و با توجه به احساسات و عواطب انسها و تحت تاثیر قرار گرفتن به برخی مشکلات باید با راهکار های مشاوره طلاق در کرج بتوانند به حدی برسند که آسیب های بیشتر را تجربه نکنند و از شکست گذشته ی خود درس تجربه گرفته و آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند.

مشورت کردن با افراد با تجربه میتواند شما را دربسیاری از مسائل راهنمایی نموده و راهکار های موثر را تجربه کنید بنابراین مشاوره ازدواج در کرج در مسئله ی مهمی مانند طلاق میتواند تجربه ی چندین ساله ی خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و شما را به نحو احسنت در مسیر تصمیمتان یاری نماید.

مشاوره طلاق در کلینیک روانشناسی

مشاوره طلاق در کلینیک روانشناسی بسیار تخصصی انجام میشود و مشاوران ما تمام تلاش و انگیزه ی خود را بر این پایه بنا نهاده اند که شما را به زندگی بهتر و کسب تجربه های شیرین در زندگی برساند.

مشاوره طلاق در کرج و مسائل آن

مشاوره طلاق در کرج و مسائل طلاق

طلاق نباید باعث افسردگی و ناامیدی افراد در زندگیشان شود و به افرادی منزوی و گوشه گیر تبدیل شوند زیرا که هر انسان در زندگی خود ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و حتی تصمیم اشتباهی بگیرد این نکته بسیار حائز اهمیت است که هر مشکل و شکست نباید شما را از زندگی ناامید نماید و باید مشکل و تجربه ی اشتباه خود را کنار بگذارید و عاقلانه تر و محتاط تر مسیر زندگی خود را طی نمایید.

هر انسان باید از عمت بزرگ خداوند به نام زندگی نهایت استفاده را داشته باشد و مسیر های موفقیت را به نحو احسنت طی نماید و از مسائل و مشکلات خود برای درس تجربه و پیشرفت استفاده نماید و از شانس های زندگی و نعمت های خوب خداوند نهایت استفاده و لذت را داشته باشد.

قبل از طلاق میتوانید از مشاوره طلاق برای آگاهی از قوانین طلاق و مشاوره های لازم برای این امر و مشورت با یک مشاوره طلاق و راهکار های مشاور برای طلاق و یا ادامه ی زندگی با و حل مسائل خود راهنمایی بخواهد.

طلاق یک تصمیم بسیار بزرگ است که علاوه بر دو زوج میتواند زندگی خانواده ی آنها ، فرزندان آنها و حتی جامعه را نیز درگیر نماید بنابراین حتی برای این موضوع مهم با مشاوره طلاق مشورت نموده و سپس تصمیم خود را نهایی نمایید.

مشاوره طلاق در کرج برای فرزندان

وظیفه مشاوره طلاق

در واقع زوجین دارای حساسیت هایی هستند که میتواند یک مشاوره ازدواج در کرج این ئحساسیت ها را پیگیری و ریشه یابی نماید و به همسر او گوش زد نماید که حساسیت همسر خود را برنیندازند.

بسیاری از مشکلات هستند که آنها را میتوان به راحتی حل نمود و جلوی طلاق را گرفت مسائلی مانند ترک رفتار اشتباه و یا رفتاری که همسر شما از آن خوشش نمی آید و مسائلی مانند بیکاری ، اعتیاد ، پرخاشگری ، لجاجت ، بدبینی و بددهنی و …. را میتوان ترک کرد مشاوره ازدواج در کرج این مسائل را برای شما بازگو میشود و رفتار های اشتباه هر زوج را به او گوش زد میکند و  راهکار های برای ترک عادت بد را به شما خواهد داد تا از طلاق برای مسائل کوچک جلوگیری شود در واقع ترک یک عادت بد خسارتی برای شما نخواهد داشت در حالی که طلاق خسارت های بیشماری را برای شما در آینده خواهد داشت بنمابراین مشاوره طلاق در کرج مسئله ی بین زوج ها را شناسایی و راهکار برای درست کردن رابطه را میدهد.

دو جنس مختلف هنگامی که میخواهند با یکدیگر زندگی کنند طبیعی است که با مشکلات و اختلاف سلیقه ها برخوردار باشند و این امر کاملا طبیعی است و تنها باید با کمک از یک مشاوره طلاق در کرج و استفاده از تجربه های مشاوره خود راهکار ها را برای حل مسائل خود استفاده کنید.

وظیفه مشاوره طلاق

مشاوره طلاق در کرج برای فرزندان

فرزندان در طلاق بین والدین خود میتوانند بسیار آسیب ببینند و حتی آینده ی آنها به خطر بیفتتد بنابرای از مشاوره طلاق برای فرزندان حتما استفاده کنید. تا از صدمات و خسارت هایی که فرزندان شما را تهدید میکند جلوگیری نمایید.

مشاوره طلاق در کرج برای فرزندان

مراحل مشاوره طلاق در کرج توسط روانشناسان کلینیک روانشناسی

مشاوره طلاق در کرج از زوجین میخواهد که مشکل و ناراحتی خود را بازگو نمایید.

مشاوره طلاق در کلینیک روانشناسی به صورت دقیق و تخصصی مسائل و مشکلات شما را پیگیری و ریشه یابی مینماید و تمام تلاش خود را دارد تا برداشت دقیقی از صحبت های شما داشته باشد و با شما نهایت همدلی را داشته باشد در 2 تا 3 جلسه مشاوره را ادامه خواهد داد تا شما احساس امنین و آرامش بیشتری نمایید و در این فاصله بتوانید احساسات و خشم و عصبانیت خود را کنترل نمایید.

مشاوره هر زوج را با علت ناراحتی و نارضای همسر خود آگاه میسازد و اشتباهات هر زوج را به آنها گوش زد میکند.

و زوج ها را تشویق مینماید تا به خواسته های منطقی همسر خود بها دهند و مشکلات و اشتباهات خود را تکرا نکنند زیرا که ازدواج میتواند باعث شود که هر انسان مشکلات اخلاقی خود را شناخته و اقدام به حل آنها کند نه اینکه برای هر مشکل کوچک آخرین راه و طلاق را انتخاب نماید.

مشاوره از زوجین در خواست میکند با یکدیگر همراهی نمایند و راه حل مناسب را بریا حل مشکل خود پیدا کنند.

در واقع برخی مسائل و مشکلات محدودی هستند که امکان درست شدن را ندارند و هزاران مسئله هستند که میتوانند درست و حل شوند و به کمال انسان و رشد انسان که هدف زندگی بشر میباشد کمک میکنند.

مشاوره طلاق با فرزندان بصورت جداگانه صحبت میکنند و در صورت تصمیم برای طلاق به فرزندان شما کمک میکنند تا به درست ترین شکل با تصمیم والدین آگاه شوند.

و بهترین راه را برای طلاق  در صورتی كه طلاق بهترین روش باشد را به زوجین ارائه میدهد.

مراحل مشاوره طلاق در کرج توسط روانشناسان کلینیک روانشناسی

مشاوره طلاق توافقی در کرج

مشاوره طلاق توافقی در کرج

مشاوره طلاق تلفنی و آنلاین در کرج

مشاوره طلاق تلفنی و آنلاین در کرج

بهترین مشاور طلاق در کرج

بهترین مشاور طلاق در کرج

در جلسه مشاوره طلاق چه بگوییم؟

در جلسه مشاوره طلاق چه بگوییم؟

ضرورت مشاوره طلاق در چیست؟

ضرورت مشاوره طلاق در چیست؟

مشاوره طلاق چند جلسه است؟

مشاوره طلاق عاطفی در کرج

مشاوره طلاق در عقد

هزینه مشاوره طلاق

مشاوره طلاق خیانت در کرج

مشاوره طلاق خانواده در کرج