مشاور خانواده در کرج

در کلان شهر کرج میتوانید مشکلات خانوادگی خود را در کلینیک روانشناسی حل نمایید مشاور خانواده در کرج با بهترین مشاوران خانواده در کرج میتواند با تجربه و تخصص خود تمامی مسائل خانوادگی شما عزیزان را حل نماید.

نادیا کیان

نادیا کیان درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:زوج درمانی، درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا

کرج،کرج، چهارراه طالقانی جنوبی، بعد از بانک کشاورزی، نبش کوچه شهید عابدینی


دکتر احد صولت پتلو

دکتر احد صولت پتلو درمان وسواس در کرج

دکترای روانشناسی بالینی

خدمات:زوج درمانی، روان درمانی، مشاوره قبل ازدواج

کرج،کرج، بلوار طالقانی شمالی، کوچه شهید میرزایی، جنب آزمایشگاه کیمیا


دکتر سیامک واحدی

دکتر سیامک واحدی درمان وسواس در کرج

تخصص داخلی / فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)

خدمات:مشاوره خانواده، درمان اختلالات خلقی، شیوه های تربیت فرزند

کرج،کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، نرسیده به پست، پلاک 847


عسل یوسفی نیا

عسل یوسفی نیا درمان وسواس در کرج

کارشناس ارشد روانشناسی

خدمات:درمان اختلال وسواس (OCD)، درمان فوبیا، آموزش مهارتهای زندگی

نوبت‌دهی مطب

مشاوره‌ی تلفنی

کرج،کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج پزشکان

تماس : 09303477528

آدرس مشاور خانواده در کرج

کلینیک روانشناسی با سالها تجربه و با متخصصان و مشاوران کاردان توانسته است سالها در زمینه ی حل مشکلات خانوادگی در در کرج  فعالیت نماید و تمام مشکلات عزیزان را به نحو احسنت حل نماید شما میتوانید برای مراجعه به مشاور خانواده در کرج  به کلینیک روانشناسی واقع در چهارراه طالقانی در کرج  مراجعه نموده و مسائل و مشکلات خود را حل نمایید.

مشاور خانواده در کرج

راهکار های مشاور خانواده در کرج

با توجه به تکنولوژی وپیشرفت بشر که بسیار خوب و پسندیده است خانواده ها بسیار از یکدیگر دور شده اند و وقت و مشغله ی کاری به آنها اجازه ی صحبت ، هم دلی و حل مشکلات را نمیدهد مشاوره خانواده در کرج  این امکان را برای افراد فراهم مینماید تا مشکلات خود را با فردی با تجربه و متخصص در زمان اندک حل نمایند و اجازه ی بزرگ شدن مشکل را ندهند و به سرعت مسائل خانوادگی خود را حل نمایند.

زیرا که خانواده ها از مهم ترین کانون ها هستند و تربیت و شخصیت فرزندان نیز در آن شکل میگیرد.

راهکار های مشاور خانواده در کرج

مشاوران خانواده در کرج

مشاور خانواده در کرج  با راهکار های خود این امکان را برای شما فرهم مینماید تا مشکلات خود را در فضایی آرام حل نمایید.

یک خانواده ی خوب و پدر و مادر که خانواده برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است باید مسائل و مشکلات را در خوانواده ی خود به سرعت حل نمایند و با مدیریت خود اجازه ی بزرگ شدن به مشکلات را ندهند تا از خسارت های بزرگ پیش رو در امان باشند و از راهکار های مشاور خانواده در کرج  بهره مند باشند .

مشاوران خانواده در کرج

در کرج  با توجه به اینکه افراد مختلف را از تمامی شهرستان ها را به خود جای داده است و افراد با فرهنگ ها و ویژگی های گوناگون در این شهر به زندگی پرداخته اند نیازمند یک مشاور خانواده خوب در در کرج  میباشد تا مسائل و مشکلات خانواده و فرزندان خود را از جمله (ارتباط فرزند خود با دوستان ، طرز رفتار فرزند ، مسائل و مشکلات درسی فرزندان ، مسائل مربوط به یادگیری فرزند در مدرسه ، مسائل نحوه بازی کودک خود و ….. بررسی نمایند و با راهکار های درست و اساسی مشاوره خانواده در کرج  آنها را حل نمایند.

هر انسان در طول زندگی خود ممکن است با مسائل گوناگونی در زندگی مواجه شود که قبلا تجربه ی ان را نداشته و نحوه برخورد و راهکار برای حل مشکل را نداد اینجاست که مشاور خانواده در کرج با تجربه ی چندیدن ساله ی خود اقدام به رفع مسائل شما میگردد.

این مسائل ممکن است اختلاف زناشویی ، نحوه تربیت فرزند ، مشکلات مالی ، مشکل با خانواده ی همسر ، مشکل با رفتار همسر ، پرخاشگری و عصبانیت همسر ، عدم رضایت همسران از یکدیگر ، مشکلات زناشویی و هزاران مسئله ی این چنینی باشد که با راهکار های مشاور خانواده در کرج و بررسی ها و ریشه یابی های درست حل خواهند شد و شما کانون خانواده ی گرمی خواهید داشت.

راهکار های مشاور خانواده در کرج

مزایای استفاده از مشاوره خانواده در کرج

مراجعه به مشاور خانواده بسیار مهم است و مزایای بیشماری را برای خانواده ها خواهد داشت.

از مهم ترین مزایای مراجعه به مشاوره خانواده در کرج حل شدن مشکل و مسائل خانوادگی شماست که باعث میشود جلوی مشکلات را از ابتدا بگیرید و نگذارید مشکل بزرگ و بزرگتر شود و خسارت های جبران ناپذیری را به زندگش و خانواده ی شما وارد نماید.

مزیت بعدی در هر خانواده فرزندی تربیت خواهد شد که اگر خانواده ها مسکلات خود را حل نمایند و کانونی گرم داشته باشند فرزندان در محیطی آرام و دلنشینی تربیت میشوند و به طبع فردی موفغق در آینده ی خود میشوند.

اگر خانواده ها مشکلات خود را تحت نظر مشاوره خانواده در کرج حل نمایند آینده ی خوبی خواهند داشت و مدام در زندگی لذت خواهند برد و به فردی ناراحت ف افسرده و ناراضی تبدیل نمیشوند و روز به روز میتوانند موفقیت های بیشتری را تجربه نمایند.

همچنین میتوانید مشکلاتی از جمله ناسازگاری ، توقع زیاد همسر ، مسائلی مانند معتادی ،کنترل خرج و مخارج زندگی ، تقسیم مسئولیت بین زوج ها ، نحوه صحیح تربیت کودکان ، مسائل زناشویی و …… را در کلینیک روانشناسی پیگیری و مشکلات خود را حل نمایید.

مزایای مراجعه به مشاوره خانواده در کرج

مزایای مراجعه به مشاور خانواده در کرج بسیار فراوان هستند و قابل شمارش و ذکر آنها در قالب یک متن نستند زیرا که هر انسانی پس از تولد تنها راهی که پیش رو دارد زندگی کردن است و این زندگی تنها میتواند در قالب خانواده شکل بگیرد زیرا که شما در ابتدا پدر و مادر دارید و پس از رسیدن به مراحل بلوغ و رشد فکری و کمال  باید ازدواج کنید و خانواده تشکیل دهید و خود مسئولیت بزرگ کردن و تربیت فرزندانتان را به دوش بکشید مشخص است که در طی این مسیر زندگی شما با مشکلات و مسائلی پیش خواهد امد که شما باید با مدیریت و به طرز صحیح اقدام به حل مشکلات خود نمایید تا بتوانید به رشد فکری و اجتماعی بالایی برسید.

مزایای مراجعه به مشاوره خانواده در کرج

حل مشکلات خانواده با مشاوره خانواده در کرج

برای حل مشکلات خانواده با مشاوره خانواده در کرج تماس بگیرید مشاوران خانواده میتوانند به شما در تمام مراحل زندگیتان کمک کنند و مسائل و مشکلات شما را به آسانی مورد تحلیل و بررسی و ارزیابی قرار دهند و تمام تلاش و سعی خود را دارند تا با مناسب ترین راهکار ها مشکلات شما را حل نمایند تا بتوانید یک زندگی با آرامش وسرشار از نشاط و سرزندگی را در زندگی خود داشته باشید.

حل مشکلات خانواده با مشاوره خانواده کرج

مشاوره خانواده غیر حضوری در کرج

بسیاری از افراد امکان مراجعه به صورت حضوری ندارند مشغله های کاری و شغلی باعث میشوند تا افراد بخواهند در کمترین زمان ممکن و به صورت تلفنی و یا آنلاین مشکلات و مسائل خود را برطرف نمایند در واقع مسائل و مشکلات خانواده به گونه ای نیستند که بتوان آنها را نادیده گرفت و باید حتما آنها را برطرف کرد بنابراین ما این امکان را فراهم آورده ایم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بدون اینکه مشکلات و مشغله ها باعث شوند تا شما مسائل و مشکلات خود را حل نکنید ، بتوانید به بهترین شکل ممکن از مشاوره های غیر حضوری ما بهره مند شوید.

مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی در کرج

مشاوره خانواده حضوری در کرج

مشاوره های حضوری دارای ویژگی ها و نکات مثبتی هستند که میتوانید مشکلات خود را برطرف نمایید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه های بهتری برسید در بسیاری از مسئله ها مشاوره حضوری بهتر از مشاوره های غیر حضوری است زیرا مشاوران و روانشناسان میتوانند با ارتباط چشمی و کلامی و رودر رو بسیاری از مسائل را دقیق تر بررسی کنند اما برخی از مسائل با مشاوره های غیر حضوری نیز میتوانند به نتیجه برسند.

مشاوره خانواده حضوری در کرج

بهترین مشاوره خانواده در کرج

بهترین مشاوره خانواده در کرج

مرکز تخصصی مشاوره خانواده در کرج

مرکز تخصصی مشاوره خانواده در کرج

1 پاسخ
  1. adminroya
    adminroya گفته:

    با تشکر در زمینه ی مشاوره خانواده در کرج بسیار فعال هستید و همه ی موارد را به صورت کاملا تخصصی برطرف میکنید جا داشت که از زحمات شما تشکر کنم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *