نحوه صحیح شوهرداری

نحوه صحیح شوهرداری

برای اینکه با نحوه صحیح شوهرداری آشنا شوید میتوانید با ما همراه باشید و نکات و فون و فن صحیح شوهرداری را در این مقاله بیاموزید. برای مشاوره در خصوص مشکلات و مسائل خانوادگی و استفاده از راهکارهای درست و اصولی میتوانید به کلینیک روانشناسی مراجعه کنید تا بهترین راهکارها را به شما عرضه دهیم و به موفقیت دست بیابید .

برای اینکه شوهرتان به شما علاقه مند شود باید با مدیریت رفتار کنید تا عشق در زندگی شما همیشه پررنگ باشد و یکدیگر را به خوبی میتوانید درک کنید.

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

نکات مهم برای شوهرداری

 نکات مهم برای شوهرداری

اگر نحوه صحیح شوهرداری را نمیدانید باید نکات مهم برای شوهر داری را بیاموزید تا در زندگی خود کمتر دچار مشکل شوید . باید مدیریت شده و با تمرکز رفتار خود را پیش ببرید باید در ابتدا خودتان را بشناسید سپس ویژگی های همسرتان را بدانید باید بدانی چه زمانی همسرتان به محبت نیازمند است .

چه زمانی به تنهایی و آرامش نیاز دارد ، باید بدانید چه میزان به او عشق بورزید و تا چه حدودی در کنار او باشید و به چه میزان به او محبت کنید . تعادل و درست برخورد کردن در یک زندگی مشترک حرف اول را میزند . نباید مدام و بیش از حد نیاز همسرتان به او عشق بورزید.

مدام نباید در دسترس مرد ها باشی گاهی به آنها علاقه مند باشید و به آنها عشق بورزید گاهی کتاب بخوانید و به خودتان برسید و وقت خود را صرف خودتان کنید .نحوه صحیح شوهرداری را میتوانید با مطالعه ی این مقاله آموزش ببینید .

نکات همسر داری

 نکات همسر داری

مرد ها همیشه دوست دارند جایگاه خود را داشته باشد و در شیوه و سنت ما مرد ها قابل احترام هستند و باید مردانگی و ابهت آنها دائما حفظ شود زنها نباید بی اعتنایی و بی احترامی به مرد ها حس قدرت را از آنها بگیرند و نباید با زیاد پیله ی آنها شدن و مدام در دسترس آنها بودن و محبت های بسیار زیاد نیز خود را از طرف دیگر بوم بی اندازند.

مرد ها همیشه دوست دارند در کنار زنانی باشند که آنها را دوست دارند اگر شما زنی باشید که به هیچ وجه ممکنی حاضر به مهربانی کردن با همسر خود نباشد و نیازی به همسر و مرد خود نداشته باشد قطعا از چشم شریک زندگیتان خواهید افتاد .

لطافت زنانه همیشه باید حفظ شود اگر یک زن همه وقت و انرژی و توان خود را در یک رابطه برای فردی که دوستش دارد صرف نماید و از مرد هیچ چیز غیر از عشق نخواهد در واقع خود را نادیده گرفته است و کسی که خود را نادیده میگیرد سخت در اشتباه است شما باید عاشق باشید عاش خودتان باشید و به نحو درست به همسر خود عشق بورزید.

همسرداری موفق

 همسرداری موفق

نیاز ها و حرف دل خود را به شوهرتان بگویید و نترسید که او را ممکن است از دست بدهید همسر خود را به عنوان یک مرد قبول کنید او را با تمام خوبی ها و بدی هایش باید کنار خود حفظ کنید و دانش و آگاهی خود را در زمینه ی دنیای مردانه ی او بالا ببرید. به شخصیت همسرتان احترام بگذارید. همسرتان را درک کنید.

اگر میخواهید همسری روراست داشته باشید باید او را درک کنید و برای افکار و احساساتش ارزش قایل شوید. نحوه صحیح شوهرداری را در این مقاله فراگیرید و اطلاعات خود را بالا ببرید.

اگر همسرتان از شما خواسته و تقاضایی داشت که مطابق میل شما نبود واکنش تند از خود نشان ندهید با این کار بذر بی اعتمادی را در زندگی خود می کارید.

اگر همسرتان با شما درد دل می کند با او هم دردی کنید و احساساتش را درک کنید و به اونشان دهید که او را میفهمید اما او را فردی بی رحم تلقی نکیند.

راهکار های شوهر داری

 راهکار های شوهر داری

هیچگاه از همسرتان انتقاد نکنید زیرا انتقاد پیاپی باعث می شود که شوهرتان از شما فاصله بگیرد.

به روش و شیوه همسرتان محبت و رفتار کنید.

او روش و شیوه خاص خود را در ابراز محبت به شما دارد هیچگاه از او ایراد نگیرید و او را همان گونه است بپذیرید. او را به شیوه و روش خود دوست نداشته باشید بلکه به وجود او نیز اهمیت بدهید و برای او نیز ارزش قائل شوید.

در رابطه با همسرخود حساس نباشید و نقش یک زن حساس و شکننده را بازی نکنید. اگر همسرتان فکر کند که شما ضعیف و بی طاقتید کمتر با شما ارتباط برقرار میکند که نکند با حرفی شما را دلگیر کند.

فشار عصبی همسر خود را بالا نبرید.

اگر برای صمیمیت و نزدیک شدن به همسرتان به او فشار بیاورید او را عصبانی تر می کنید و او را از خود دور میکنید.

کلینیک روانشناسی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی زمینه های روانشناسی است.

سیاست های شوهرداری

 سیاست های شوهرداری

به همسرتان ابراز علاقه کنید.

خود را برای شوهرتان بیارایید و بهترین و تمیزترین لباس خود را در مقابل وی بپوشید.

هیچگاه بحث پیش آمده را کش ندهید.

در زندگی زناشویی تان پر تحرک، با انرژی و جذاب باشید.

همیشه ظاهر مناسب داشته باشید.

هیجانات و احساسات خود رابیان نکنید.

مردتان را به زندگی علاقه مند کنید.

خودتان را دست کم نگیرید.

لجبازی و اصرار در برابر همسرتان نداشته باشید حتی اگر حق با شما بود .

برای رسیدن به نیازمندیهای مادی و غیر مادی شوهر خود را تحت فشار نگذارید.

از مخالفت و مشاجره با شوهر خود بپرهیزید.

اگر در آمدی دارید و برای زندگی هزینه می‎کنید آن را بازگو نکنید.

از مردان دیگر نزد شوهرتان تمجید نکنید.

برای دست یابی یه درخواستهای خود با شوهرتان به خشونت برخورد ننمایید.

هرگز فحاشی نکنید و ا ورا از خود و خانه نرانید .

1 پاسخ
  1. سالومه
    سالومه گفته:

    چقدر مطالبتون عالی بود. من چندین وقت پیش برای خوب جلوه دادن کنار شوهرم از فروشگاه عطر و ادکلن سان تارا که از دوستای بنده هم هست یک رایحه خوب خریدم و به نظر خودم با زدن اون عطر کلی شوهرم رو به ذوق میاورم. اما قضیه کاملا برعکس شد. و کلا خیلی از کارایی که می کنم بر عکس در میان و نتیجه عکس میدن. بلاخره به ذهنم رسید که برای راهکار های شوهر داری یه سرچی بکنم که با سایت شما و این مطلب زیبا برخوردم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *