همه چیز در مورد افراد ترنس

همه چیز در مورد افراد ترنس

همه چیز در مورد افراد ترنس ، رفتار درست با فرد ترنس ، درمان ترنس را در این مقاله شرح میدهیم و مشاوره و در زمینه ی روانشناس آنلاین و تلفنی ترنس میتوانید شما را یاری کنیم.

  روی شماره کلیک کنید

ترنس چیست؟

ترنس چیست؟

افرادی که ترنس نامیده میشوند معمولا دارای اختلال هستند بع عنوان مثال علاقه به پوشیدن لباس های جنس مخالف خود را دارند و یا ازبدن خود بیزارند و دوست دارند که بدن و اندام جنس مخالف خود را داشته باشند اما دقت داشته باشید که علایق افراد میتواند یک اختلال باشد و با مصرف قرص و دارو به صورت کاملا سطحی توسط پزشکان و مشاوران درمان شوند اما برای تشخیص تدرنس بودن حتما حتما باید به متخصصین مراجعه نمایید تا در این زمینه با تست ها تشخیص قطعی انجام پذیرد .

اختلال شخصیت جنسیتی را با ترنس بودن اشتباه نگیرید برخی افراد تنها علاقه دارند و ترنس نیستند این افراد با مراجعه به پزشک درمان میشوند .

افرادی که  ترنس هستند روحیه و حالت و نیاز ها و خواسته های جنس مخالف خود را دارند و احساس میکنند که تنها ظاهر و جنسیت فیزیکی آنها اشتباه است .

از کجا بدونیم ترنس هستیم یا نه؟

از کجا بدونیم ترنس هستیم یا نه؟

تشخیص ترنس بودن کار آسانی نیست و هر فردی نمیتواند تشخیص دهد که شما ترس هستید یا نه این موضوع باید حتما توسط پزشک متخصص بررسی شود .

درمان اختلال جنسی ترنس

درمان اختلال جنسی ترنس

افرادی که اختلال شدید ترنس دارند علاقه به تغییر جنسیت دارند و بدون تغییر جنسیت روحیه ی ادامه ی زندگی را ندارند این افراد باید آگاه باشند که اگر تغییر جنسیت دادند هیچگاه به حالت اولیه ی خود باز نخواهند گشت بنابراین در چندین جلسه مشاوره این افراد را از آینده و تصمیم شان آگاه میسازند و با راهکار های روانشناسی سعی در بهبود شرایط و تصمیم درست برای این افراد به کار گرفته میشود .

ترنسکشوال از عدم درک درست از هویت جنسی و باورهای ذهنی نشات میگیرد با تشخیص درست در کودکی این افراد با شناخت درست و بالا بردن علم خود در این زمینه و درک درست از این مسئله میتوانید با کمک یک مشاوره و روانشناس با تجربه با رفتاردرمانی صحیح گام موثر و درستی را از ابتدای زندگی فرد مبتلا به اختلال ترنس در جهت درمان او بردارید. زیرا که هر چه فرد با این تفکر خود زندگی کند بیشتر به او عادت میکند و آن را منطقی میداند و جدا کردن فرد از تفکراتش کار سختی میشود و دوران نوجوانی فرد مبتلا به اختلال برای درمان سخت تر خواهد بود بنابراین بیش از اینکه فرزندتان به نوجوانی و رسیدن به مرحله ی بلوغ  شود و فرد با خواسته های جنسی و علایق جنسی همراه شود میتوانید دراح تر آنها را درمان کنید و پس از نوجوانی کار غیر ممکن و بسیار سخت خواهد شد.

رفتار درست با فرد ترنس

رفتار درست با فرد ترنس

در رفتار با ترنس ها دقت کافی داشته باشید از تمسخر و آزار و اذیت آنها خود داری کنید زیرا که این افراد واقعا دچار اختلال هستند . فرض کنید خانمی با تمام ظرافت‌های ذهنی و علاقه مندی و روحیات زنانه در جسمی مردانه زندانی شده اید و یا بلعکس و جامعه احساسات شما را درک نمیکند و حتی شما را طرد میکند بنابراین این افراد با یک اختلال همراه هستند و اصلا تحقیر و آزار آنها کار درستی نیست.

در برخورد با یک فرد ترنس این نکات را رعایت کنید

در برخورد با یک فرد ترنس این نکات را رعایت کنید

نیازی نیست به همه‌ی افراد بگویید که او ترنس است و به حریم خصوصی این افراد احترام بگذارید.

از ترحم به افراد ترس خود داری کنید.

اگر فرد ترنس تغییر جنسیت داد دید و نگرش خود را به او عوض نکنید زیرا او همان انسان قبلی است.

افراد ترنس معمولا در برقراری ارتباطات خود با افراد ضعیف هستند بنابراین به صورت عادی با آنها برخورد کنید تا به آنها آسیب نزده باشید .

فرد ترنس را همانگونه تصویر کنید که خو.دش را معرفی کرده است .

 ترنس ها بعد از تغییر جنسیت علاقه ای به گذشته و یاداوری و صحبت در مورد گذشته ی خود را ندارند بنابراین برای حفظ حرمت میان خود این حریم را حفظ کنید.

احساسات افراد ترنس را با تحقیر و اینکه کسی او را دوست ندارد جریحه دار نکنید زیرا این افراد نیز انسان هستند و بنا به مشکلات هرمونی و مسائلی این چنینی که دست آنها نیست دچار اختلال شده اند و حق زندگی دارند بنابراین نگرش دید خود را تغییر دهید و به دور از احساسات با علم و منطق و واقعیت با آنها رفتار کنید .

مشاوره ترنس در کرج

برای مشاوره ترنس در کرج با معتبر ترین و با تجربه ترین کلینیک روانشناسی به صورت آنلاین و یا تلقنی به صورت حرفه ای و تخصصی میتوانید مشاوره دریافت کنید ما امین شما هستیم و در بررسی مشکلات و نیاز های شما بهترین راهکار ها را ارائه میدهیم روانشناس ترانس در کرج میتواند شما را به مطلوب ترین شکل ممکن همراهی نماید.

مشاوره ترنس در کرج

روانشناس آنلاین و تلفنی ترنس در کرج

ما مشاوره‌ها و روانشناس آنلاین و تلفنی ترنس در کرج را به شما معرفی میکنیم و کلینیک روانشناسی بهترین و موفق ترین و با تجربه ترین کلینیک روانشناسی و مشاوره در حوزه‌ی درمانی میباشد .

روانشناس آنلاین و تلفنی ترنس در کرج

مرکز مشاوره ترنس

مرکز مشاوره ترنس میتواند به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای شما را همراهی نماید .

مرکز مشاوره ترنس

مشاوره تلفنی ترنس

افرادی که به دنبال مشاوره تلفنی ترنس و درمان و یا رفتار درست با افراد را میخواهند میتوانند با شماره های ما در تماس باشند تا به بهترین شکل ممکن همراهی شوند.

روانشناس ترنس میتواند شما را به مطلوب ترین شکل ممکن به نتیجه برساند.

 مشاوره تلفنی ترنس

چه عواملی باعث ترنس TS میشود ؟

 چه عواملی باعث ترنس TS میشود ؟

ترنس در واقعیت یک مشکل جدی است دوران بارداری مادر نقش مهم و اساسی در شکل گیری تراجنسی دارد،دلیل و عوامل ترذنس شدن هنوز به صورت قطعی تشخیص نشده است اما طبق تحقیقات و دید پزشکان بیشترین عامل در دوره‌‎ی بارداری مادر میباشد زیرا که به عنوان مثال استرس مادر میتواند باعث تغییر هورمون ها میشود و در واقع استرس در دنیای واقعیت باعث تغییرات میشود و افراد دارای استرس جوش های استرسی میزنند و پزشکان دلیل آن را تغیرات هرمونی میدانند و ناپایداری هورمون های جنسیتی در بدن مادر به صورت مستقیم میتواند روی ساختار مغز جنین تاثیر بگذارد.

دلایل ایجاد ترنس در دوره ی بارداری مادر

جهش های ژنتیکی که از طریق DNA پدر یا مادر ،به جنین منتقل شود.

شوک عصبی همراه با استرس.

مصرف داروهایی توسط مادر باردار که تعادل هورمون ها را برهم میزند.

روش های رفتاری و تربیتی پدر و مادر و خانواده که باعث پذیرش هویت جنسی متفاوت در فرد میشود.

علائم تشخیص یک فرد ترنس چیست ؟

علائم تشخیص یک فرد ترنس چیست ؟

کودکان معمو.لا در 3 تا 4 سالگی با نوع جنسیت خود آشنا و آن را میپذیرند اگر کودک شما با رفتار های غیر عادی همراه بود در همان ابتدا مورد را بررسی کنید.

اگر کودک شما علاقه به اسباب بازی های جنس مخالف را داشت و اگر رفتار و خواسته هایی داشت که با جنس مخالف او همخوانی داشت موضوع را حتما توسط پزشک و متخصص و روانشناس در میان بگذارید .

اختلال شخصیت جنسی ترانس ها یک موضوع کاملا حقیقی است که علم روانشناسی آن را تایید کرده است بنابراین از تحقیر و سرنش این افراد خود داری کنید تا اسیب بیشتری به آنها وارد نشود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *