همه چیز در مورد افراد سادیسمی

سادیسم یا میل به آزار دادن افراد نوعی بیماری است برای اینکه همه چیز در مورد افراد سادیسمی بدانید میتوانید مقاله ی ما را مطالعه نمایید.هر بیماری یا مشکلی روحی در ابتدا درون افراد وجود نداشته است پس از تولد یک نوزاد گاهی براثر تربیت های نادرست ، مشکلات زندگی ، عدم آگاهی افراد ، سختی ها در دوران کودکی مانند شکنجه و کتک خوردن ، نامهربانی دیدن از والدین ، داشتن تناقض رفتاری در رفتار والدین ، فقر و هزاران مسئله ی این چنینی میتوانند عامل بروز بیماری های روحی در بین افراد شوند.

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

شخصیت افراد سادیسمی

بنابراین این افراد انسان های بدی نیستند بلکه به دلیل ناآگاهی با مسائلی این چنینی روبه رو شده اند که روانشناسان و مشاوران میتوانند به این افراد برای بهبود کمک کنند پس نگران این موضوع نباشید بلکه اطلاعات خود را در زمینه ی نحوه برخورد با افراد سادیسمی ،نحوه  درمان این افراد بالا ببرید. افرادی که دائم به دنبال تحقیر، تمسخر و آزار دیگران هستند و از این امر ناپسند و به دور از اخلاق و خدانپسندیده خوششان می آید و رضایت دارند افرادی هستند که با بیماری سادیسم مواجه هستند

بیماری روانی یک نوع از بیماری است و مانند بیماری های جسمی قابل درمان است.

 شخصیت افراد سادیسمی
شخصیت افراد سادیسمی

با تجویز دارو برای فرد بیمار و شرکت در جلسات مشاوره و روان درمانی و مشاوره خانواده برای بالا بردن آگاهی این افراد راه درمان برای چنین افرادی باز است.

خداوند مهر و مهربانی و محبت به دیگران را راهی برای رسیدن انسان به کمال نمایان کرده است و سفارش فراوان به نیکی با تمام افراد جامعه بدون توجه به دین و قومیت آنها داشته است زیرا انسان با بزرگی و محبت به دیگران روح خود را جلا میبخشد و برای زندگی جاودانه آماده میشود اما اگر فردی از شکنجه روحی و یا جسمی افراد احساس آرامش دارد فردی است که از معنویات و ایمان به دور است و دچار بیماری سادیسم است که باید فورا درمان شود.

وجود افراد سادیسمی ، افراد خودشیفته، افراد سلطه جو ، افراد بدون احساس برای همدردی با دیگران انسان هایی هستند که برخورد با آنها به شدت سخت و گاهی ناممکن است بنابراین این افراد باید اقدام به درمان بیماری سادیسم در وجود خود نماید

درمان افراد سادیسمی

افراد سادیسمی افرادی هستند که همگان از دست کنایه ها ، زخم زبان ها ، کتک ها و آزار های روحی و جسمی آنها دائم در حال فرار هستند و زندگی و حتی برخورد چندساعته با این افراد بسیار دشوار است بنابراین این افراد در زندگی فردی ، تحصیلی ، خانوادگی ، ازدواجی ، کاری و هرکاری که در آن نیاز به ارتباط برقرار کردن با انسانها دارد دچار مشکل و شکست هستند بنابراین دلیلی محکم تر از این موارد وجود ندارد که فرد سادیسمی که بیشتر به دلیل وجود مشکلات در زندگی خود به این بیماری دچار شده است خود را درمان نماید تا بتواند آینده ای روشن تر را در انتظار داشته باشد

روانشناسان بر این باورند که تمام بیماری های روحی افراد با شرکت در جلسات مشاوره و دادن آگاهی های لازم به آنها قابل درمان است و با مصرف دارو در حالت شدید بودن بیماری این بیماری درمان میشود.

با خواندن و مطالعه ی این مقاله از همه چیز در مورد افراد سادیسمی مطلع شوید.

نحوه برخورد با افراد سادیسمی
نحوه برخورد با افراد سادیسمی

نحوه برخورد با افراد سادیسمی

نحوه برخورد با افراد سادیسمی سخت است و برای برخی افراد بسیار مشکل است به گونه ای که نمیتوانند یک ثانیه با این افراد زندگی کنند و در کنار آنها باشند . درحالی که این انسان ها نیز حق زندگی کردن دارند و شما باید افراد صبوری باشید و کمک به درمان این بیماری کنید.

اگر فرد سادیسمی همکار ، دوست ، فامیل باشد قططع کردن رابطه با آنها بهترین کار است از خداوند برای او طلب بخشش کنید و رابطه ی خود را با او به حداقل برسانید

اما اگر همسر شما سادیسمی است و یا پدر و یا مادر فرزند شما دچار بیماری سادیسمی است و شما پس از ازدواج متوجه این بیماری شدی میتوانید راه های درمان را برای او پیش بگیرید و خود را اصلا اذیت نکنید و کنایه ها و نیش زبان های او را از یک گوش بگیرید و از گوش دیگر بیرون کنید تا با مشکلات پس از طلاق مواجه نشوید اگر تمام تلاش خود را داشتید قطعا فرد سادیسمی با دیدن اذیت نشدن شما دیگر روی شما برای ازار دادن زمان نمیگذارد و متوجه میشود که کارش بی فایده است.

زندگی درست شبیه یک چرخه است یک چرخه که میتواند وقایع و حوادث بد را با تفاق های خوب به دنبال آن جبران نماید شما اگر همسری سادیسمی دارید دو راه دارید یا باید از آن طلاق بگیرید و صورت مسئله را پاک کنید و راه دوم این است که کمک به درمان همسر خود با شرکت در جلسات مشاوره و بالا بردن آگاهی همسر خود کنید راه دوم برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا به این صورت شما علاوه بر اینکه به یک بیمار کمک کرده اید تا درمان شود برای پیشرفت انسانیت خود نیز تلاش کرده اید و صبر پیشه گرفته اید هنر این است که شما بتوانید در رفتار با فردی که شما را آزار میدهد استقامت داشته باشید و اجر خود را از خدا بخواهید و کمالات و شخصیت خود را بالا ببرید در حالی که اگر فردی شما را آزار داد شما با این فرد درصدد جبران و آزار دادنش باشید شما نیز مانند او خواهید شد.

“شخصی به امام‌صادق (ع) گفت که پسر عموی شما حرف‌های نامربوط در مورد شما می‌زند. امام (ع) وضو گرفتند و نماز خواندند و فرمودند: خدایا! من حق خودم را در مورد او بخشیدم و تو هم او را ببخش”

طرز درست برخورد با افراد سادیسمی

شما اگر آگاهی از زندگی بشریت داشته باشید خواهید فهمید که این افراد بیمار هستند پس لزومی ندارد که شما بخواهید آنان را اذیت کنید زیرا این افراد ازار رساندن به دیگران را مایه ی رضایت و خوشنودی خود میدانند و تنها برای رضای خود این عمل را انجام میدهد و مقصود آنها از شکنجه ها ، کنایه ها و تمسخر ها لزوما آسیب رساندن به شما نیست بلکه این کار را برای ارضا شدن خود انجام میدهند

بنابراین شما میتوانید با طبیعی عمل کردن خود فرد ازار دهنده را از انجام دوباره ی کارش منصرف کنید تا دلیلی برای ادامه ی ازار های خود نداشته باشد و به یک کلینک برای مشاوره و روان درمانی مراجعه نمایید

افراد این چنینی میتوانند با دیدن شما که با توجه به اینکه آزار میبینید اما آزار نمیدهید خود را پیدا کنند و حتی درمان شوند.

اما هیچگاه در برابر ظلم نباید خاموش باشید حتما باید به یک مشاوره مراجعه نمایید تا به صورت مدیریت شده این عمل را انجام دهید تا با رفتار خود کمک به درمان این ببیمار کنید .

فرد سادیسمی با آزار دادن ، مخالفت‌ کردن، لجبازی‌ کردن، خودمحوری و خودخواهی خود زندگی را برای خود و همه ی اطرافیانش دردناک میکند.

اگر بیماری سادیسم در افراد درمان نشود امکان دارد که پیشرفت کند و فرد را به مراحل گسترده تری برساند به نحوی که دست به هر شکنجه ، دزدی ، قتل و … بزند.

برای کسب اطلاع در زمینه ی افراد سادیسمی و مشاوره در حوزه ی همه چیز در مورد افراد سادیسمی میتوانید به کلینیک روانشناسی مراجعه نمایید.

همچنین باید احساسات خود را کنترل کنید تا از بازی فرد بیمار در امان باشید

سعی در فهماندن این فرد برای اینکه بیمار است نداشته باشید چون افراد سادیسمی لجباز هستند و واقعیت امر را قبول کنید

شما خودتان باید بدانید که این فرد بیمار است و تمسخر ها و کنایه ها و آزار های او را جدی نگیرید و به وجود والا و بی نقص خود اطمینان داشته باشید و هیچگاه ناراحت نشوید.

سادیسم در بین افراد درجه دارد شماید تمام افراد بیماری سادیسم داشته باشند اگر میزان سادیسم همسرتان کم است میتوانید این مشکل را نادیده بگیرید زیرا انسان های قوی و باجنبه و انسان هایی که هیچ مشکلی را برای از پای انداختن آنها برای ادامه زندگی کافی نمیدانند میتوانند بدون هیچ دردسری زندگی کنند و در این میان هستند افرادی که با کوچکترین آزار و حرفی تمام دنیایش به پایان میرسد افرادی که به قدرت و وجود و والا بودن خود اطمینان دارند در برابر هر کنایه و زخم زبانی بی اراده و سست نمیشوند.

حرف ما در این مقاله این نیست که در برابر ظلم سکوت کنید بلکه منظور ما مقابله با دشواری ها و مسائلی است که میتوانند یک زندگی را سست و از پای دراورند.بنابراین صبوری و جواب بدی را با بدی ندادن گاهی میتواند نتیجه ی مثبت داشته باشد و کمک به بیماران روانی برای درمان کند.در حالی که این افراد به دلیل تنبیه ها ، سختی ها ، فقر و تنگدستی دچار چنین بیماری های شده اند.

32 پاسخ
  1. adminroya
    adminroya گفته:

    سلام میتونید برای درمانش اقدام کنید و به ی مشاوره مراجعه نمایید مشاوران راه های درمانی و کار روی افراد رو به خوبی میدونند

    پاسخ
  2. لالل
    لالل گفته:

    من پسری ۲۵ ساله هستم و درجاتی از سادیسم رو تو خودم احساس میکنم ولی میتونم کنترلش کنم و از طرفی عاشق یهددختر شدم و ۵ ساله با هم هستیم الان اون هم عاشق منه و قراره ازدواج کنیم ولی تازه متوجه شدم که اون هم سادیسم داره خیلی بیشتر از من جوری ک کنترلش سخته .
    از شما خواهش میکنم کمکم کنید و راه رو بهم نشون بدید من چکار میتونم بکنم

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام حتما حتما باید به یک مشاور مراجعه کنید تا هر دوی شما رو بررسی کنه نکته ای که بیان کردید میتونه براتون مشکل ساز بشه و یا شاید بتونه به شما کمک کنه تا مشکلتون برطرف بشه بنابراین حتما وقت مشاوره ی حضوری بگیرید تا به درستی راهنمایی بشید

      پاسخ
  3. عرفان
    عرفان گفته:

    سلام پسری 20 ساله هستم اذیت کردن دیگران هیجان زدم می‌کنه
    اذیت کردنای جزئی مثل سر به سر گذاشتن
    اما از آزار جنسی و فیزیکی و تحقیر افراد به هیچ وجه خوشم نمیاد
    انگار یه جورایی می‌خوام لج طرف رو در بیارم
    اما اونقدر جدی نیست که افراد بخوان ازم دوری کنن

    فکر میکنم خیلی خوب میتونم افراد رو کنترل. کنم اما علاقه ای به کنترل کردن کسی هم ندارم

    به نظر شما ممکنه این یه مشکل جدی باشه؟
    خودم که فکر نمیکنم چندان چیز جدی باشه چون اکثر اذیت هایی که میکنم بین خودمون دوتا میمونه

    اصلا نمیدونم در حدی هست که بشه بهش گفت اذیت کردن یا نه

    مثل تیکه پرونی ها به دوستان و فامیل ها که باعث میشه جوابشم بهم برگرده

    پاسخ
  4. ممم
    ممم گفته:

    سلام
    من علاقه شدیدی به پاشنه پا دارم و دوس دارم یه خانم رو بدونم وایسته با پاشنه پاش محکم سینه و بدونم رو بکوبه و ضربه بزنه…
    فقط از این کار و پاشنه پا خوشم میاد
    اهل فحش خوردن و تحقیر کلامی و کتک و …. نیستم ….

    پاسخ
  5. ممم
    ممم گفته:

    من از چند مشاور که دکتر هستن پرسیدم میگن باید با دختری ازدواج کنی سادیسم داشته باشه
    والا نمیدونم چکار کنم
    نمیدونم ایا دختری هست سادیسمی باشه یا ن

    پاسخ
  6. نگین
    نگین گفته:

    من تونستم یه مورد خیلی حادش رو درمان کنم فقط ‌باید اهمیت ندید و واقعا براتون مهم نباشه نه اینکه نقشش رو بازی کنید واقعا از درون بی اهمیت باشید طرف میبینه یاد میگیره و درمان میشه.

    پاسخ
  7. محمدی
    محمدی گفته:

    سلام
    من سادیسم حقیقی رو دارم
    علاقه شدید به سیلی زدن به جنس مخالف هست.
    می تونید راه های درمان رو بگید؟

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام حتما اقدام به دریافت مشاوره با مشاورین متخصص سادیسم در کلینیکگ نمایید میتنونید برای دریافت مشاوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و مشکل خود را در کمترین زمان ممکن در حوزه ی سادیسم درمان نمایید

      پاسخ
  8. Marziyeh
    Marziyeh گفته:

    سلام من دوس پسرم کمی از این رفتار هارا داره
    از ازار دادن و تحقیر و توهین کردن و دوس داره ایا راهی برای درمان وجود داره؟؟

    پاسخ
  9. ミヤ
    ミヤ گفته:

    سلام من یه بچه 13 ساله هستم تقریبا از پارسال هم مازوخیسم گرفتم هم سادیسم
    ار تحقیر شدن خوشم نمیاد ولی به خودم اسیب میزنم مثلا خودمو زخمی میکنم یا روی زخمام نمک میریزم و از طرفی دیگرانو ازار میدم اول سادیسمی ذهنی داشتمو همش تصور میکردم دارم دیگران میکشم و ازارشون میدم و مطمئن بودم اگه به این فکرام ادامه بدم یکی رو میکشم چون واقعا میخواستم این کارو کنم ولی ترس از پلیس و اینجور چیزا جلومو گرفت و سعی کردم دیگه از این فکرا نکنم ولی الان یه چند ماهی گذشته دیگه سادیسم ذهنی ندارم سادیسم احساسی دارم افراد خانوادمو اذیت میکنم و این باعث میشه احساس شادی کنم و انرژی بگیرم البته الانم از کتک و دعوا خوشم میاد ولی دارم سعی میکنم جلوی خودمو بگیرم اگر میشه کمکم کنید چون من فعلا بچه هستم و با اینکه شدیدا تلاش میکنم کنترلی روی زندگیم ندارم و خانوادمم اصلا بهم اهمیت نمیدن که بخوان منو ببرن پیش روانشناس ببرن یا حتی یه تماس کوچیک با کسی داشته باشن من میخوام جلوی سادیسمم رو بگیرم البته خیلی دوسش دارم ولی نگران اینم کع اخرش کارم به زندان کشیده بشه وگرنه اگه این مشکلو نداشتم هرگز برای درمان خودم تلاش نمیکردم ولی لطفا کمکم کنید

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام حتما با شماره های ما تماس بگیرید تا شما را همراهی کنیم و در این خصوص شما را یاری رسانیم

      پاسخ
      • ی نامادری
        ی نامادری گفته:

        سلام من یه نامادری هستم
        فرزند همسرم خیلی همه رو ازار میده و از این کار هم لذت میبره .ایا اون بیماره .یک بار دعوا اون منو زده .

        پاسخ
  10. سلام
    سلام گفته:

    راجب به سادیسم چه کتابهایی مبتونم بخونم که به برخوردم با افراد سادیسمی کمک کنه
    و اینکه کسی که میشناسم درجه بیماریش بالاست و جز خانواده است چطوری بدون اینکه بمیرم بهش بگن بره دکتر تا یه مرحله ای که پیش میریم که بره دکتر پول و هزینه بهونه میکنه
    چی کار کنم
    سابقه چاقو دست گرفتن و…. داره و امکان جدا شدنم و زندگی مستقل از ایشون برام وجود نداره

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      سلام سادیسم ابتدا باید توسط پزشک تشخیص داده بشه و سپس راه های برخورد با فرد سادیسمی و کمک به درمان توسط پزشک طی شود

      پاسخ
  11. **
    ** گفته:

    سلام وقتتون بخیر.من می خواستم بدونم افراد سادیسمی قابل درمان هستن.
    اگه از نوع شدید باشه و من باید چطور برخورد کنم که خودمم آسیب نبینم؟
    من تازه فهمیدم که از تحقیر و بی توجهی هاش ناراحت نمیشم ممکنه منم مازوخیست داشته باشم که تحمل میکنم تحقیر و آزارهاش رو
    اما جدیدا فهمیدم اوضاع مشکلش بیشتر از تحقیر و توهین و بی محلی و فحش دادنه میترسم ادامه این روند باعث ضربه جبران ناپذیر بهم بشه. از طرفی دوسش دارم دلم نمیاد ناراحت بشه
    از حرفها و فانتزی های جنسیس متوجه شدم گرایش شدید سادیسم داره

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      افرادی که دائما دنبال تحقیر و تمسخر و آزار دیگران هستند و از این رفتار لذت میبرند دچار سادیسم هستند و با تجویز دارو برای فرد بیمار و شرکت در جلسات مشاوره و روان درمانی برای بالا بردن اگهی این افراد راه درمان برای چنین افرای باز است و این افراد در زندگی فردی ، تحصیلی ، خانوادگی و ازدواجی ودر تمامی ارتباطات دچار شکست میشوند.
      و اینکه شما حاضرید توهین و نحقیر را تحمل کنید و در رابطه ناسالم باقی بمانید وابستگی شما به این رابطه را نشان میدهد لزا جهت توانمندی خود و یادگاری مهارت زندگی مانند یادگیری توانایی ارتباط موثر لزا به کلینیک روانشناسی به متخصصین روانشناسی مراجعه نمایید

      پاسخ
  12. مینای
    مینای گفته:

    سلام من دخترم و علاقه ی بسیار شدیدی به این کار دارم که مثلا موقع ی سکس دست و پام بسته باشه سینه هام در حال درد گرفتن باشه من نمیتونم با خانواده در میون بزارم چون خجالت میکشم و اصلا راحت نیستم در این مورد حرف بزنم لطفا راهنمایی کنید چیکار کنن

    پاسخ
  13. خلیل
    خلیل گفته:

    سلام
    برادر من مبتلا ب سادیسم است و همیشه دوست داره رو نکته هایی تاکید کنه که طرف مقابل اذیت کنه اگ موفق نشه باز تکرار میکنه تکرار میکنه تا بالاخره طرف از کوره در بیاد و اون راضی بشه……

    پاسخ
  14. بله
    بله گفته:

    سلام همسرم منو دائم آزار میده، س هر چیزی یه دعوا راه میندازه، همیشه از دستش آزار میبینم، سر هر چیزی گیر میده همیشه من رو مقصر همه مشکلات میدونه

    پاسخ
  15. رادوین
    رادوین گفته:

    سلام
    من ۱۶ سالمه و شدیدا سادیسم دارم و اضطرابو ترس از آدما که باعث میشه میل بیشتر به اسیب زدن داشته باشم اونقدر که مدام تصور میکنم به خانوادم دارم اسیب یا شکنجه ی فیزیکیشون میکنم….خودم شدیدا از این قضیه متنفرم اما حتی فکر کردن بهش باعث میشه هیجان زده بشم
    میشه لطفا ی روان کاو به من معرفی کنین که توی این زمینه تخصص داشته باشه؟
    چون من نوجوونم کسی هم جدیم نمیگیره

    پاسخ
  16. adminroya
    adminroya گفته:

    با سلام بنده از اذیت دیگران لذت میبرم حتی افراد خانواده ام من 35 سال سن دارم و حدود 10 ساله که این حس رو دارم باید چکار کنم؟

    پاسخ
  17. علی
    علی گفته:

    با سلام و خسته نباشید‌.در مقاله بالا عرض کردین که صبور باشید،احساسات تونو بروز ندین.شخص سادیسمی رو با حرفای خوب آروم کنید.بنده ۱۵ ساله دارم با یه آدمِ سادیسمی زندگی میکنم که از همون اوایل زندگی تا الان ایشون هر کاری کرده که منو از پا در بیاره،ولی بنده از اونجایی که آدم صبور و احساساتی بودم،تحمل میکردم.ولی متاسفانه به خاطر احساساتم ناراحت میشدم،ولی بروز نمیدادم،ایشون هم که میدید من ناراحت میشم،بدتر منو ناراحت میکرد،تا یه روز دیدم رفتارش کلا تغییر کرده،که متاسفانه فهمیدم که به خاطر ارضا شدن خودش دست به خیانت زده.حتی هشت سال پیش هم،تیمارستان بستری بود،ولی افاده نکرد و الانم هر چی بهش میگیم قبول نداره حرفمو،فقط حرف حرفِ خودشه.متاسفانه الانم در شرف طلاقش هستم.نه یه نفر بلکه زندگی سه نفر رو نابود کرد.من و دو تا دخترام.حتی الانم میگه من هیچ کاری نکردم،در واقع مدرک و فیلم و شواهد هم دارم که دست به این کارِ فجیح زده.حتی با این حال خواستم ببرم درمانش کنم،ولی به هیچ عنوان قبول نکرد.
    با تشکر

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام برای دریافت مشاوره در زمینه ی مشکل خود با شماره های ما تماس بگیرید تا به صورت حضوری و یا آنلاین راهنمایی شوید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *