مشاوره و روانشناسی خانواده

همه چیز در مورد مشکلات خانواده

مشکلات و مسائل خانوادگی خود را میتوانید با کسب اطلاعات در خصوص همه چیز در مورد خانواده به صورت تلفنی ، حضوری و یا آنلاین در مدت زمان کمتر و با هزینه ی مناسب در کلینیک مشاوره به انجام برسانید.

خانواده زندگی زناشویی و زندگی با فرزندان را تشکیل میدهد دقت داشته باشید که هر انسانی با مسائلی که در خانواده ها احتمال دارد پیش بیاید آشنایی دارد آن را در کانون خانواده ی خود دیده است و لمس کرده است و یا آن را از زندگی اطرافیان و دوستان خود شنیده است این عوامل میتوانند:

خیانت همسر ، دروغگویی همسر ، بداخلاقی ها و بدخلقی های مکرر ، لجبازی در خانواده ، دخالت های خانواده ی همسر ، اعتیاد همسر ، مشکلات مالی ، بیکاری ، عدم رضایت از رابطه ی جنسی ، توقعات بالای همسر ، رفیق بازی های همسر ، طلاق عاطفی در زوجین ، نداشتن اعتماد به همسر و هزاران مسئله ی این چنین باشد.

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

مشاوره در حوزه مشکلات خانواده رایگان

هیچ ارزانی و رایگان بودنی بی دلیل نخواهد بود شما میتوانید با یک بار هزینه مشکلات و مسائل خانواده ی خود را حل نمایید و جلوی افزایش آن رابگیرید هزینه کردن برای آرامش زندگی کار درستی است در کلینیک روانشنلاسی خانواده با هزینه ای بسیار کم انجام خواهد شد.

مشاوران خانواده به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید با این مسائل کنار بیایید و راحت تر و با روش های درست آنها را حل نمایید.

مشاوره برای مشکلات خانواده تلفنی

مشاوران خانواده به صورت تلفنی امکان پذیر میباشد شما میتوانید مسائل و مشکلات خانوادگی خود را با یک تماس با کارشناسان ما مطرح نمایید و راه حل های لازم را برای از بین بردن مسائل خانوادگی خود برطرف سازید.

اجتماع را خانواده میسازد و زندگی و مرگ هر انسانی در خانواده شکل میگیرد. بنابراین مشاوران خانواده را هیچگاه نادیده نگیرید اگر وقت این را ندارید که مسائل و مشکلات خود را ریشه یابی کنید و انها را حل نمایید .

اگر نمیدانید که چگونه در شرایط پیش آمده رفتار کنید و تا حالا تجربه ی برخورد با چنین مسئله ای را نداشته اید راهکار مناسب این است که به مشاوران و روانشناس خانواده مراجعه نمایید . مشاوران خانواده تجربه ای فراوان در این زمینه دارد و حتما میتواند شما را راهنمایی کند.

اگر زندگی زناشویی خوبی داشته باشید و یک زوج موفق باشید میتوانید فرزندان خود را نیز درست تربیت کنید و در نتیجه کانون خانوادگی خوبی داشته باشید

مشاوره مشکلات خانواده چیست؟

 مشاوره مشکلات خانواده چیست؟

با توجه به این اینکه هر انسان دارای خصلت ها و درون گوناگونی است و این انسان ها باید در کنار هم زندگی کنند قطعا دچار اختلافات و سلایق هستند . مشاوران خانواده میتوانند به شما کمک فراوانی کند تا از نظر رشدی ، یادگیری و تربیتی و طرز برخورد با مشکلات رشد کنید

وظایف مشاوران مشکلات خانواده چیست؟

 وظایف مشاوره مشکلات خانواده چیست؟

باید ابتدا اقدام به بررسی معضلات و مشکلات خانواده کند و مسائل را ریشه یابی کند

سپس راه حل مناسب را برای حل مسائل خانواده ها به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد

به روان خانواده و جامعه آرامش ببخشد و زندگی خانواده ها را با صفا و آرامش تطبیق دهد و کیفیت روابط خانوادگی را افزایش دهد و صمیمیت را در بین اعضای خانواده رونق بخشد

مشاوران خانواده به شما کمک میکند تا زود تر و بهتر بتوانید به مشکلات و مسائل خانوادگی خود غلبه کنید آنها را درمان کنید و با تجربه ی یک مشاور و روانشناس خوب بتوانید از بسیاری از مشکلات حتی جلوگیری کنید.

اگر در ابتدای کار از مشکلات و مسائل خود جلوگیری کنید قطعا با مشکلات بزرگتر مواجه نمیشوید زیرا که مشکلات میتوانند مشکلات بیشتری را برای شما پیش رو داشته باشند . در کلینیک روانشناسی همه چیز در مورد مشاوران خانواده با دقت مورد بررسی قرار میگیرد.

اهمیت مشاوران مشکلات خانواده

 اهمیت مشاوره مشکلات خانواده

اهمیت مشاوران خانواده بسیار زیاد است و میتواند یک خانواده را به سوی موفقیت های بیشتری و زندگی آرامش بخش سوق دهد.

همچنین اگر از مشاوران خانواده کمک بگیرید کمک فراوانی به تربیت فرزندان خود خواهید داشت.

میتوانید هر مسئله و مشکل خانواده ی خود را با مشاور خوب در حوزه ی فعالیت به نحو درست تری به انجام برسانید.

همه چیز در مورد مشکلات خانواده در کلینیک مورد بررسی و ارزیابی توسط مشاوران قرار خواهد گرفت

مشاوران چه کمکی به ما میکند؟

 مشاوره مشکلات خانواده چه کمکی به ما میکند؟

مشاوران خانواده به شما کمک میکند تا یک همسر خوب را برای زندگی خود انتخاب نمایید تا بتوانید در زندگی با مشکلات و اختلافات کمتری مواجه شوید همچنین در طی زندگی و اوایل زندگی اگر با مشکلات خانوادگی و اختلافات مواجه شدید میتوانید از مشاوران خانواده برای حل مشکل خود کمک بگیرید.و به دنبال آن نیز میتوانید فرزندان خود را در کانون گرم و پر از آرامش خانواده ی خود با روش های صحیح تربیت کنید.

مشاوران خانواده و زوج : کلینیک مشاوره خانواده درمانی را به عنوان “نوعی مشاوره روانشناختی انجام می دهد که برای کمک به اعضای خانواده در بهبود ارتباطات و حل و فصل تعارضات” تعریف می شود. “مشاوران خانواده با گروه هایی از اعضای خانواده ملاقات می کنند تا به آنها آموزش دهند چگونه تعامل برقرار کنند که به گونه ای غیرقابل تهدید و برای همه سودمند باشد.

مشاوران خانواده نگران تعامل بین زن و شوهر و بین والدین و فرزندان هستند. آنها در روابط خانوادگی وقتی خانواده ها با بیماری های جسمی و روحی روبرو هستند ، کمک می کنند. آنها همچنین نگران کودک آزاری و غفلت هستند.علاوه بر این ، آنها به اعضای خانواده در مقابله با استرس در هنگام انحلال رابطه ،طلاق ، ازدواج مجدد و خانواده های آمیخته کمک می کنند.

مشاوره برای خانواده و زوج در کلینیک به نحو احسنت به انجام میرسد

مشاوران خانواده همچنین با بیمارانی که اعضای خانواده خود را از دست داده اند همکاری می کنند تا به آنها در کار از طریق

غم و اندوه خود یا با کودکانی که از طریق حوادث آسیب زای که اتفاق افتاده اند ، کمک کنند تا در ترس خود ابراز کنند و یاد بگیرند که با آنها کنار بیایند.

مشاوران خانواده و زوج

مشاوران زوج و خانواده (CFP) یک تخصص در مشاوره حرفه ای است که بر احساسات، افکار و رفتارهای افراد ، زوج ها و خانواده ها در روابط و در محیط وسیع تری که عملکرد آنها متمرکز است ، متمرکز شده است.

CFP از مبانی مفهومی گسترده مشاوره سیستم استفاده می کند و به طور منحصر به فرد در فهم و مداخله در سیستم های ارتباطی سیستمی (زوج ها ، خانواده ها ، گروه ها ، سازمان ها و به طور کلی جامعه) متمرکز است. تمرکز منحصر به فرد روی عناصر رفتاری سیستمیک و رابطه ای منحصر به فرد برای CFPاست.

دانش تخصصی برای مشاوران خانواده و زوج

رویکردهای سیستم مبنایی را برای شناسایی فرایندهای ارتباطی مشترک که در همه خانواده ها وجود دارد ، صرف نظر از فرهنگ یا ساختار ، فراهم می کند. “فرآیند و عملکردی” (چگونگی عملکرد سیستم ها) در مرزهای سیستم متمرکز می شود ، یک مسابقه مؤثرتر و مشتری محور برای درمان از تمرکز سنتی روی ویژگی های گروه فراهم می کند.

مشکلات خانواده

مشاوران زوج و خانواده به طیف وسیعی از مشکلات بالینی و همچنین مشکلات مربوط به رابطه از جمله: سوء مصرف الکل و مواد مخدر؛ مشکلات رفتاری و رفتاری مسئله جوانی؛ افسردگی؛ بیش فعالی جوانان؛ درگیری والدین و والدین و فرزند؛ اختلالات رشد؛ جنون جوانی؛ اختلالات طیف دو قطبی.

روابط خانوادگی؛ سوء استفاده جنسی ، جسمی یا کلامی. مسائل پزشکی؛ خودکشی کردن؛ روابط خانوادگی؛ نارضایتی از رابطه زوج؛ سلامت روان عمومی؛ خشونت شریک زندگی صمیمی. خیانت؛ و خشونت جوانان و بروز مشکلات.

مشاوران خانواده و زوج در کلینیک

متخصصان CFP با افراد ، زوج ها ، خانواده ها و سیستم های وسیع تری از محیط زیست همکاری می کنند ، مانند: افرادی که مسائل مربوط به رابطه را دارند (یا مسائل فردی آنها بر عملکرد رابطه آنها تأثیر می گذارد).

زوج ها و خانواده هایی که با عملکرد روزمره مبارزه می کنند. سوء مصرف مواد؛ سلامت روان؛ و مشکلات رفتاری جوانان یک مشاور زن و شوهر و خانواده قادر به غنی سازی یا بهبود عملکرد زوج های غیر بالینی یا عادی برای معلولیت زوج های ناسازگار ، افراد و زوج ها از کلیه پیش زمینه های اقتصادی و همچنین زوج های سنتی و غیرتادی در مراحل مختلف زندگی (به عنوان مثال ، دوستیابی ، پیش از ازدواج ، زناشویی ، همجنسگرا و لزبین ، جدا ، جدا از طلاق ، بین نژادی ، بین قومی و بین مذهبی) و سیستم های بزرگتری مانند جوامع و سازمان ها برای کمک به مشکلات در عملکرد و ارتباطات (به عنوان مثال مشاغل متعلق به خانواده ، مشاوره مدرسه ، مشاوره با آژانس پرسنل).

مهارت ها و رویه های استفاده شده برای مشاوره خانواده و زوج

مشاوره زوج و خانواده هم مهارت و روال کلی و هم خاص دارد. ایده های نظری CFP نیز با پشتیبانی علمی قابل توجهی به برنامه های مداخله مشاوره و زوج و خانواده مبتنی بر شواهد و مبتنی بر شواهد ترجمه شده است.

هر یک از این مدل ها مبتنی بر تفکر سیستمی و مبتنی بر دانش تجربی است که یک ویژگی منحصر به فرد حرفه CFP است. مدل های درمانی CFP به طور گسترده در محیط های جامعه مورد استفاده قرار می گیرند و تأثیر مثبت مهمی بر بهزیستی افراد ، زوج ها ، خانواده ها و اجتماعات داشته اند.

همه چیز در مورد مشکلات خانواده را میتوانید در کمترین زمان ممکن در کلینیک حل نمایید

خانواده درمانی نوعی مشاوره روانشناختی

(روان درمانی) است که می تواند به اعضای خانواده در بهبود ارتباط و رفع تعارض کمک کند.

خانواده درمانی معمولاً توسط مشاور ،مددكار بالینی یا درمانگر مجاز انجام می شود. این درمانگران دارای مدرک تحصیلات تکمیلی یا دکتری هستند و ممکن است توسط انجمن آمریکایی ازدواج و خانواده درمانی (AAMFT) اعتبار لازم را کسب کنند.

خانواده درمانی اغلب کوتاه مدت است. این ممکن است شامل تمام اعضای خانواده و یا فقط افراد توانا یا مایل به مشارکت باشد.

برنامه درمانی خاص شما به وضعیت خانواده شما بستگی دارد. جلسات خانواده درمانی می تواند مهارت هایی را برای تعمیق ارتباطات خانوادگی و گذراندن اوقات استرس زا به شما یاد دهد ، حتی پس از اتمام جلسات درمانی.

یک روانشناس خانواده چه می کند؟

مشاور خانواده فردی آموزش دیده است که با افراد و گروه های خانوادگی همکاری می کند تا موضوعات مختلفی را برطرف کند.

این موضوعات ممکن است در حدود یک فرد و یا در موضوعات مربوط به روابط خانوادگی باشد.مثالها شامل رفتارهای مشكلی از كودكان ، اختلاف نظر والدین در مورد بزرگ كردن كودكان ، سوء مصرف مواد یا مسائل مربوط به سلامت روان است.

در اصل ، مشاوران خانواده در جایی دخیل هستند که مسائل مربوط به یک فرد باعث آسیب به واحد خانواده آنها می شود.

مشاوره خانواده و زوج را به کلینیک مشاوره بسپارید تا در کمترین زمان ممکن مشکل و مسائل خود را حل نمایید

این مهم است که مشاور خانواده بتواند انگیزه ها و نیازهای افراد و همچنین مشکلات خانواده را درک کند.

آنها باید با تمرکز روشن روی مشاوره رشد و مشکلات روحی و روانی کار کنند ، و به همه اعضای خانواده کمک می کنند تا درک بهتر و ارائه ساختارهای حمایتی برای افراد آسیب دیده را داشته باشند.

آنها همچنین باید از هرگونه مسائل اقتصادی یا اجتماعی که بر همه افراد گروه خانواده تأثیر می گذارد ، آگاه باشند.

این نقش معمولاً در گذراندن وقت با اعضای خانواده به طور جداگانه و اغلب انجام مصاحبه ها و تست های روانشناختی در صورت لزوم ، قبل از جمع آوری آنها در یک گروه گروهی برای بحث بیشتر در مورد موضوعات ، متمرکز خواهد بود.

هدف این است که اهداف را در گروه تعریف کنیم و برنامه های عملی قابل دستیابی را برای بهبود گفتگو و روابط خانوادگی آغاز کنیم. آنها ممکن است در صورت لزوم در مراجعه حضوری افراد برای مراقبت های بهداشتی بیشتر یا مشاوره درگیر شوند.

هدف نهایی مشاور خانواده ، کمک به خانواده ها برای درک بهتر مسائلشان ، بحث در مورد آنها و بهبود ارتباط در درون خانواده است.

هدف این است که آنها بتوانند با گفتگوهای آزاد و صادقانه ، با مسائل جاری خود در خانه مقابله کنند. مشاوران خانواده روابط محکمی با افراد و خانواده برقرار می کنند تا به تقویت روابط درون آن گروه خانوادگی کمک کنند.

مشاوران خانواده همچنین برای اطمینان از بهترین عمل و توسعه مداخلات جدید ، مؤثرتر ، درگیر ارزیابی و ارزیابی مداوم از شیوه ها ، تکنیک ها و درمان ها خواهند بود.

برای تبدیل شدن به یک مشاور خانواده چه کاری لازم است؟

نگرش مثبت / خوش بینی: مشاوران خانواده این پتانسیل را دارند که از گذراندن بیشتر وقت خود در اطراف افرادی که در وضعیت عاطفی منفی قرار دارند ، کمرنگ شوند. مهم است که بتوانیم کار را در محل کار ترک کرده و مثبت بمانیم.همه چیز در مورد مشکلات خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است و نمیتوان آن را نادیده گرفت.

همدلی: یکی از مهارتهایی که یک مشاوران خانواده باید داشته باشد این است که بتواند بفهمد ممراجعه کننده از کجا می آید و ارتباطاتی را که می فهمد ، برقرار می کند. مهم این است که بتوانیم ضمن اینکه به فرد اجازه نمی دهیم خود را مورد ضرب و شتم قرار دهند، همدل باشند.

علاقه به یادگیری: یک مشاوره خوب از جدیدترین شیوه های درمانی آگاهی دارد تا بتواند به بهترین نحو به مراجعه کننده ی خود کمک کند. تمایل به یادگیری از دیگر تمرین کنندگان نیز می تواند مهارت خوبی باشد.

اختصاصی: بسیاری از افراد که از افسردگی رنج می برند در مدت زمان قابل توجهی علائم دارند. این ممکن است مشاور را ملزم به برقراری رابطه کاری با افراد خاص در طی بسیاری از جلسات کند. تصمیم گیری در مواجهه با پیشرفت آهسته هم به افراد و هم به درمانگر کمک می کند.

گوش دادن فعال: شنیدن حرفهایی که افراد می گوید و نمی گوید ، برای شناخت راه های کمک به فرد مهم است. افراد همیشه باید احساس کند که به آنها گوش داده می شود و شنیده می شود. این ممکن است مشاور را ملزم به مکث نوشتن یادداشت ها برای اطمینان از توجه کامل آنها به افراد کند.

تنظیم مرزها: در کلیه تنظیمات درمانی ، باید مرز بین افراد و درمانگر تعیین شود تا اطمینان حاصل شود که همه تعامل ها اخلاقی هستند. صادق بودن با افراد در صورت عبور از مرزها ، نیاز به ارتباط روشن دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *