چگونه یک پسر را به خود علاقه مند کنیم؟

برای پاسخ به این سوال که چگونه یک پسر را به خود علاقه مند کنیم؟ با ما همراه باشید

سعی کنید همیشه دختری قوی و متکی باشید نه فردی آویزان.

سعی کنید حرف های خود را با مدیریت بسنجید و سپس بگویید به گونه ای که خواسته های خود را زیرکانه ابراز نمایید.

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

خود را وابسته ی یک پسر نکنید زیرا او احساس خفگی میکند و علاقه به پایان را بطه را دارد.

سعی کنید در ابتدای رابطه هدف خود را مشخص نمایید.

همیشه سعی کنید صبور باشید و تمام حرکات و رفتار فرد مورد علاقه ی خود را زیر نظر بگیرید تا قبل از اینکه وابسته و دل داده به فردی شوید مطمئن شوید فرد قصد ازدواج داشته باشد و فردی بی مسئولیت نباشد.

به این نکته توجه کنید که لازم نیست تمام احساسات خود را به طرف مقابلتان بگویید زیرا که افراد پس از فهمیدن علاقه ی بیشمار شما به خودشان زده میشوند و به زودی خسته میشوند و تصمیم برای جدایی با شما میگیرند آنها تنها فکر میکنند که شما فردی آویزان هستید و دوست دارن به سمت فردی بروند که تمام احساسات درونی خود را به آنها نگوید(دقت داشته باشید که وقتی به فردی علاقه ای ماورا نشان میدهید آن فرد به این فکر میکند که خیلی موجود خارق العاده ای است و شما هیچ چیز نیستید ) در صورتی که اینگونه نیست حتی ممکن شما انسان محبوب تری باشید و تنها احساسات خود را صادقه و در جای نامناسب بیان نموده اید.

همیشه عشق را در خودتان کنترل کنید تصمیم برای دوست داشتن کسی و یا ازدواج با او یک تصمیم بزرگ است حتی زمانی که از تمام وجود خود به فردی علاقه مند شدید و آن فرد ویژگی هایی داشت که در هرچ کس ندیده اید خود را کنترل کنید و کار ها را به خدا بسپارید عاقلانه و هوشمندانه رفتار کنید و هیچ گاه علاقه ی چندیدن برابر به کسی نداشته باشید و همیشه از خداوند کمک بخواهید.

شما تنها میتوانید هوشمندانه و عاقلانه برای نگه داشتن فرد مورد علاقه ی خود تلاش کنید و نباید دست به التماس و از خودگذشتگی های بی منطق داشته باشید زیرا که این عوامل باعث میشوند تا فرد مورد علاقه ی شما صفات پسندیده ای از شما نبیند و اقدام به دوری از شما نماید(این در حالی است که شما تنها احساس خود را با سادگی و به دور از مدیریت بیان نموده اید و باطن خود را در ظاهر خود نمایان نموده اید).

زندگی و علاقه در جامعه ی امروزی که رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است کمی سخت است و نیازمند مدیریت است که میتوانید برای مشاوره به کلینیک روانشناسی مراجعه نمایید تا با سوال خود (چگونه یک پسر را به خود علاقه مند کنیم؟ ) بیشتر آشنایی پیدا کنید و اطلاعات و مشاوره های لازم را از مشاوران با تجربه دریافت نمایید.

در یک رابطه ی عاشقانه دختران چندین برابر پسر ها آسیب میبینند زیرا که دختر ها درونی ساده تر و وابسته تری دارند و پس از وابستگی به یک پسر و ابراز چندین باره ی آن پسر ها همه چیز را تمام میکنند و دختر ها با افسرگی ها و مسائل عاطفی و شکست عشقی مواجه میشوند.

سعی کنید همیشه خودتان باشید و هیچ گاه تصمیم نگیرید که تظاهر کنید که فرد دیگری هستید در تمام رابطه ی خود در ابتدا خودتان باشید همیشه به این نکته توجه داشته باشید که اگر یک پسر خوب و با انصاف باشد و شما را در طول مدتی شناخته باشد و شما فرد معقول و انسان فهمیده ای باشید و دلیلی منطقی برای جدایی شما وجود نداشته باشد آن پسر شما را رها نمیکند و اگر پس از بازی با احساسات شما و نبود مشکلی از جانب شما تصمیم به جدایی از شما را گرفت آن فرد اصلا انسان مناسبی برای زندگی کردن نیست اگر این نکته را بدانید قدرت بیشتری درون شما خواهد بود و شما با اطمینان خاطر و لذت از زندگی میتوانید به زندگی خود ادامه دهید و نیازی به التماس ها و تلاش بیهوده برای نگه داشتن فردی نخواهید داشت بنابراین از اشتباهات اخلاقی خود دور میشوید و فرد را وابسته به خود میکنید.

دقت داشته باشید که جنس زن نیازمند خواسته شدن است و اگر فردی را به زور به سمت خود بکشانید و با گریه و التماس برای خود نگه دارید در وحله ی اول آن فرد را از دست میدهد و حتی اگر آن فرد با اسرار و خواهش شما به رابطه ادامه داد شخصیت و هویت خود را برای یک احساس که معلوم نیست منطقی باشد و یا از روی عادت از دست میدهد و مشکلات پیچیده ای را در زندگی خود تجربه خواهید کرد.

پس با مدیریت و تفکر به زندگی خود ادامه دهید.