بهترین مشاوره ازدواج

بهترین دکتر مشاوره قبل از ازدواج

بهترین دکتر مشاوره قبل از ازدواج با بررسی مسائل مختلف میان زوجین برای داشتن زندگی و رابطه زناشویی بهتر کمک میکند تا افراد بتوانند تصمیمات صحیح داشته باشند و فرد مناسب را انتخاب کنند و با ویژگی های اخلاقی و خصوصیات رفتاری یکدیگر آشنا شوند میزان تناسب میان زوجین را مشاوران به صورت دقیق بررسی می‌کنند و ویژگی های شخصیتی را با تست و سوالات قبل از ازدواج متوجه می‌شوند و اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. صفر تا صد مشاوره ازدواج را به کلینیک روانشانسی بسپارید تا موفقیت های بیشماری را کسب نمایید.

روی شماره کلیک کنید

 تماس : 09303477528

ازدواج مهم ترین تصمیمی است که هر فرد در طول عمر زندگی خود میگیرد و این تصمیم رابطه ی مستقیمی با آینده ی فرد خواهد داشت بنابراین برای گرفتن این تصمیم مهم باید قبل از ازدواج به مشاوره ازدواج رفته و از یک کارشناس و روانشناس کمک بخواهید تا شما را در گرفتن درست ترین تصمیم راهنمایی نماید.

برای گرفتن تصمیم ازدواج باید مسائل گوناگونی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد که شما میتوانید صفر تا صد مشاوره ازدواج را از مشاور ازدواج راهکار بخواهید تا تصمیم درستی بگیرید.

کلینیک روانشناسی با قرار دادن صفر تا صد مشاوره ازدواج در اختیار شما این امکان را برای شما فراهم مینماید تا شما تصمیم درستی در خصوص ازدواج خود بگیرید.

همچنین افراد میتوانند در ابتدای آشنایی خود به مشاوره ازدواج رفته تا بتوانند از ابتدای آشنایی خود مسائل شخصیتی و هم طبقاتی خود را با مشاوره ازدواج مورد ارزیابی قرار دهند و قبل از ازدواج با تمام نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک آشنا شوند و با دید باز رابطه ی خود را شروع و ادامه دهند.

حتی در مواقعی که زوجین بایکدیگر تفاوت فرهنگی ، عقیدتی ، مالی ، تحصیلی و …. را نیز داشته باشند مشاوره ازدواج به آنها این امکان را خواهد داد که دید درست پیدا نمایند و یا به حل موضاعات با راهکارهای مناسب بپردازند.

بنابراین کلینیک روانشناسی قادر است تا با متخصصین باتجربه در حوزه ی ازدواج صفر تا صد مشاوره ازدواج را در اختیار شما قرار دهند.در جلسات مشاوره ازدواج حساسیت های هر فرد و خانواده به طور کامل بررسی میشود و ریشه یابی میشود و سپس برای حل مشکلات راهکار های اساسی داده میشود.همیشه بهترین دکترها میتوانند بهترین خدمات را ارائه بدهند و به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را همراهی کنند .

صفرتا صد مشاوره ازدواج

مزایای استفاده از مشاوره ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج میتواند به شما این اطمینان خاطر را بدهد که با مشکلات پس از ازدواج و یا طلاق مواجه نخواهید شد.

همچنین شما عزیزان برای داشتن یک زندگی موفق نیازمند کسب مهارت های لازم و آموزش های اساسی میباشید که با مراجعه به کلینیک روانشناسی از صفر تا صد مشاوره ازدواج بهره مند خواهید شد و راهکار ها و آموزش های لازم برای کسب مهارت زندگی به شما عرضه مییگردد.

هرانسانی دارای افکار، فرهنگ، علایق و تربیت متفاوت است و این امر اصلا مشکل محسوب نخواهد شد تنها زوجین باید به مشاوره ازدواج مراجعه نمایند و از صفر تا صد مشاوره ازدواج خود و همسر خود را بهره مند نماید.

مشاوره ازدواج در دوره های پیش از عقد به شما کمک میکند تا یکدیگر را به درستی بشناسید و درک عمیق تری نسبت به یکدیگر پیدا کنید و همه ی جوانب مهم را به درستی مورد ارزیابی قرار دهید و همچنین پس از ازدواج بتوانید رابطه محور عمل کنید و هر دو زوج بتوانند خواسته ها و نظر های خود را به درستی مطرح نمایند.

مسائل زندگی به صورت زنجیره ای به یکدیگر مربوط میشوند اگر شما مشکلات و مسائل خود را حل نکنید امکان اینکه مشکل بزرگتر شود و رابطه ی شما خراب شود وجود دارد در حالی که با استفاده از تجربه ی مشاوره میتوانید به درستی و با مدیریت عمل کنید و مسائل را به موقع برطرف سازید.اساتید و دکتران با تجربه میتوانند خدمات منحصر به فرد و ویژه ای را به شما ارائه دهند .

بهترین مشاوره ازدواج

یک مشاوره ازدواج میتواند مشکلات احتمالی پیش رو را در زندگی شما پیشگیری نموده و احتمال به وجود آمدن مشکل را برای شما به حداقل میرساند.

مشاوره ازدواج به شما کمک میکند تا دید درست و منطقی نسبت به زندگی و همسر خود پیدا کنید و از این امر که شما پس از ازدواج با صحنه ای مخالف آنچه در رویاهایتان پرورانده ای مواجه شوید و احساس کنید که تصمیم نادرستی در خصوص ازدواج گرفته ای به دور کند.

مشاوره ازدواج به شما کمک خواهد کرد تا رنگ زندگیتان پس از مدتی عوض نشود و شما به طور مداوم احساس خوشبختی داشته باشید.

مشاوره ازدواج راهکارهایی را به شما ارئه میدهد که شما عشق را به صورت مداوم در زندگی خود داشته باشید و مسائلی از جمله (خشم ،پرخاشگری ، تکراری شدن زندگی )عشق را از میان شما حذف نکند.ما معتقدیم شما لایق بهترین ها هستند به همین منظور بهترین دکتر را به شما معرفی میکنیم .

صفر تا صد مشاوره ازدواج در کلینیک روانشناسی

در کلینیک روانشناسی شما به گونه ای مشاوره خواهید شد که از صفر تا صد مشاوره ازدواج بهره مند شوید در ابتدا معیار ها ، خواسته ها ، روحیات و علایق زوجین بررسی میشود سپس میزان توانایی ها و اختلافات و شباهات میان دونفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

از شباهت ها به عنوان نقطه ی مشترک برای رسیدن زوجین به کمال و رسیدن به اهداف استفاده خواهیم حکرد و از نکات منفی زوجین برای آگاهی دادن به زوج ها و گوشتزد استفاده میکنیم همچنین در نهایت از تجربه و مهارت خود استفاده مینماییم و راهکار ها و روش های مناسب مهارت زندگی را به شما عزیزان عرضه خواهیم کرد.

هزینه مشاوره ازدواج

صفر تا صد مشاوره ازدواج توسط روانشناسان

در واقع در مشاوره ازدواج صفر تا صد مسائل توسط روانشناسان و متخصصان ازدواج بررسی میشود و راهکار های اساسی به شما عرضه میشود.

هر انسان تا قبل از ازدواج هیچ تجربه ای از داشتن زندگی مشترک ندارد و تنها یک مشاور ازدواج که سالها در این حوزه فعالیت داشته و تحصیلات و تجربه ی خود را براین پایه بنا نهاده میتواند شما را به آگاهی کامل برساند و با راهکاری خود شما را از مشکلات به دور کند تا پرخاشگری ، لجاجت ، دعوا ، کشمکش و جنجال را از زندگی خود دور نمایید تا دچار احساس پشیمانی نشوید و عشق را همچنان در وجود خود بپرورانید.

در مسئله ی ازدواج باید توسط مشاور ابتدا به خود شناسی برسید و ویژگی های خود را به صورت دقیق شناسایی کنید اگر هر دو زوج به مرحله ی خود شناسی و سپس به مرحله ی شناسایی طرف مقابل برسند آگاهی کامل را از ابتدا پیدا خواهند کرد.

مشاوره ازدواج در کلینیک روانشناسی رویا

شناسایی حساسیت های زوجین در مشاوره ازدواج

حساسیت هایی از جمله حساسیت به حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بی کاری، خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به ناامیدی،  حساسیت به خانواده و …  را در مشاوره ازدواج بررسی خواهیم نمود اشاره داشت.

شناسایی این حساسیت ها در بین زوجین چراغی را روشن خواهد کرد و راهکار اینجاست که شما باید حساسیت های طرف مقابلتان را انجام ندهید زیرا که  فرد را دچار آشفتگی ، ناراحتی و یا عصبانیت می کنید که باعث از بین رفتن صمیمیت در بین زوجین میشود.

با شناخت حساسیت میان زوجین راه برای اینکه هر دو زوج بتوانند رفتار خود را کنترل کنند و حرمت ها از میان بر ندارند هموار تر خواهد شد. با انجام مشاوره میتوانید موفق تر باشید و با چشم از مسیر زندگی خود را بدون پشیمانی و شکست بپیمایید و نکات و ویژگی هایی که باید برای داشتن زندگی موفق داشته باشید به شما آموزش داده میشود.

شناسایی حساسیت های زوجین در مشاوره ازدواج

آشنایی با راهکار برای برخورد با خشم همسر در مشاوره ازدواج

زوج ها در زمان برخورد با اختلافات زناشویی تنها یکدیگر را مقصر تلقی میکنند و همدیگر را سرزنش می کنند. و همسرشان را مسئول از بین رفتن عشق مابین خود میدانند.

در صورتی که سرزنش یک بهانه است که و باعث میشود مسئولیت را از دوش خود برداشته و به دوش طرف مقابل بندازید که این کار کاملا اشتباه است و شما باید بفکر راهکار و مراجعه نمودن به یک مشاوره ازدواج باشید تا ریشه مشکل را بررسی نموده و راهکار مناسب را برای حل مشکا استفاده نمایید.

برای داشتن یک زندگی موفق شما باید همراه به آرامی و با ملایمت رفتار کنید زیرا که تمام مشکلات قابل حل خواهند بود.

یک ازدواج موفق را هیچگاه دعوا و کشکمکش ، قهر ، لجاجت ، تهمت و احساس نا امیدی نمیسازد.

شما با مشاوره ازدواج میزان مسئولیت پذیری را بالا خواهید برد و میتوانید مسئولیت های خود را همه روزه به طور صحیح انجام دهید و ایرادات خود را درست نمایید.

مشاوره ازدواج تلفنی

هزینه مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و هر فرد را که در نظر بگیریم شاید در طول عمر خود یکبار فرصت ازدواج را داشته باشد و باید یک تصمیم نهایی بگیرید و خود را برای زندگی مشترک آماده کند به همین منظور است که مشاوره ازدواج چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج میتواند کمک های فراوانی به یک زوج جوان نماید.

هزینه مشاوره ازدواج ارزش این را دارد تا شما در زندگی مشترک و زندگی زناشویی خود با دید بازی همسر آینده ی خود را انتخاب کنید و با نکات و راه هایی که مشاوران ازدواج به شما آموزش میدهند و یادآور میشوند که شما نباید کانون خانواده ی خود را به تباهی و نابودی با رفتار ها و کارهای بیهوده بکشانید بلکه باید همه روزه با مدیریت مسائل میان خود را حل نمایید.

هنگامی که دو نفر تصمیم به ازدواج میگیرند هزینه های زیادی را صرف اموری مانند خرید لباس ، مجالس عروسی و تجملات آن ، هدف گذاری برای مسافرت ، آرایشگاه ها و مزون های مجلل میگیرند و به حاشیه ها زیاد بها میدهند سفارش ما به شما مراجعه به یک مشاوره هم میباشد تا شما بتوانید مشکلات پس از زادواج را به راحتی حل نمایید.

هزینه مشاوره ازدواج

هدف از مراجعه به مشاوره ازدواج چیست؟

هدف از مراجعه به مشاوره ازدواج چیست؟

  • بررسی حساسیت های هر زوج.
  • بررسی آمادگی هر نامزد برای امر ازدواج.
  • بررسی خصوصیات و ویژگی های نامزد ها.
  • بررسی هم کف بودن و همسانی نامزدها.
  • بررسی مهارت های زندگی مشترک نامزدها.

زندگی متاهلی تفاوت هایی اساسی با زندگی مجردی دارد و افرادی هستند که بدون در نظر داشتن این مسئله زندگی خود را آغاز میکنند و بعد ها با مشکلات و موانع روبه رو میشوند که قطعا در بیشتر مواقع راه مقابله با آن را نیز نمیدانند زیرا که در یک رابطه ی دونفره پس از تعهد زوجین به یکدیگر باید صبر وشکیبایی و پشتکار و تلاش و انگیزه ی خود را بلاتر ببرید و هدف مشاوران این است تا شما را با صبر و پشتکار بیشتر آگاه سازند و به شما کمک کنند تا غرور و تکبر را برای زندگی مشترک خود کم کنید و گذشت را در دو نفره افزایش دهیم.

همچنین هدف مشاوران این است تا شما را از خود محوری به رابطه محوری برساند تا یک زندگی دو نفره ی لذت بخش را تجربه نمایید.

رسیدن به آرامش با صفر تا صد مشاوره ازدواج

برای اینکه در زندگی زناشویی خود در فعالیت های لذت بخش، صمیمیت و دلبستگی، مسئولیت پذیری، ایجاد تغییر در یکدیگر، تصمیم گیری در مسائل زندگی مشترک، برنامه ریزی مالی، بهره مندی ازاوقات فراغت، برقراری ارتباط، اعتقادات مذهبی، قضاوت منصفانه بر مبنای جنبه های مثبت و منفی ، احساس آرامش و لذت در زندگی  و … با دشواری مواجه نشوید باید از یک مشاوره خانواده راهکار بخواهید.

با مشاوره ازدواج میتوانید مورد مناسب برای یک عمر زندگی خود را پیدا نمایید و کار را به کاردان آن بسپارید و حتما از مشاوره ازدواج استفاده کنید.

شما به کمک مشاور ازدواج راهکار هایی را دریافت خواهید کرد که به جای سرزنش همسرتان، با او همدردی کنید.

همچنین شما باید انسانیت خود را در تمام مراحل زندگیتان حفظ نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که بدون توجه به رفتار همسر خود شما باید بهترین باشید و رفتار های بد همسر خود را به کمک راهکار های مشاور ازدواج حل نمایید نه اینکه خود نیز مانند او باشید و زندگی را تلخ تر نمایید.

در مشاوره ازدواج مسائلی از جمله مسائل مالی ، روابط جنسی ، مذهب ، خانواده و دوستان ، ملاک های پیش از ازدواج ، تناسب فرهنگی ، سطح اقتصادی ، تناسب سنی ، سوابق خانوادگی ، سطح تحصیلات و همچنین مسائل عاطفی در بین هر زوج با دقت بررسی میشود.

مشاوره ازدواج برای همه ی زوجین میتواند کارساز باشد و کمک به رابطه ی زن و مرد کند تا بتوانند بهتر و راحت تر رابطه ی میان خود را در طی سالیان دراز حفظ نمایید و عشق و علاقه ی میان خود را تقویت کنند رابطه ی دو نفره برای حفظ و تداوم باید به آن رسیدگی شود و برای آن وقت گذاشته شود . ازدواج مسئله ای مهم است که بخش اعظمی از زندگی را به خود اختصاص میدهد بنابراین حتما باید برای حفظ و تدام آن و بهتر شدن رابطه تمام تلاش خود را داشته باشید.

من به عنوان یک مشاوره ازدواج هنوز معتقدم که زوجین باید در ابتدا برای ازدواج چشم های خود را باز کنند و پس از ازدواج چشمان خود را ببندند این مسئله مهم است و نیازمند مدیریت است باید دقت داشته باشید که چگونه روابط خود را ایجاد کنید تصمیم درست بگیرید انسان ها نسبت به کارهایی که انجام میدهند مسئول هستند .

در دنیای ما هر عملی برای خود انسان ها بازتاب و عکس العملی دارد این موضوع در هر علمی ثابت شده است در دنیای انسانیت نیز ثابت شده است در ابتدا با دید باز همسر آینده ی خود ا انتخاب کنید در این موضوع جدی باشید و اصلا با مسئله پیش پا افتاده برخورد نکنید حتی میتوانید به مشاوره ازدواج مراجعه نمایید.

بنابراین شما باید به گونه ای رفتار کنید تا زندگی همسرتان و یا زندگی فرزندان و زندگی خودتان را به تباهی بکشید.

مراجعه به مشاوره ازدواج

شما پس از ازدواج نباید چشم خود را در برابر هر موضوعی نادرست ببندید زیرا که یکبار تصمیم گرفته اید که با این فرد ازدواج کنید باید با مدیریت با موضوع برخورد کنید و تمام تلاش خود را داشته باشید تا به نحو درستی خواسته ی خود را مطرح نمایید.زوجین در حقیقت قصد دارند مسئله را حل نمایند و قصد خراب کاری بیشتری ندارند اما به دلیل نااگاهی ها و ندانستم کاری ها گاهی با رفتار نادرست اوضاع را خرابتر میکنند میتوانید به مشاوره ازدواج مراجعه نمایید و مسئله را به درستی و مدیریت شده حل نمایید.

پیش از ازدواج راه هایی وجود دارد که شما از طریق آن میتوانید به دید درست تر و با شناخت اول خودتان و بعد همسرتان به درستی فرد متقابل خود را به عنوان همسر آینده ی خود شناسایی نمایید.

بنابراین با ما همراه باشید و اطلاعات و تجربه ی یک روانشناس میتواند شما را به اوج موفقیت برساند تا در آینده به خوبی زندگی خود را مدیریت نمایید.

مسائل مادی ، مسائل فرهنگی ، اختلاف سلیقه ها و خانواده ها و مشکلات اخلاقی با یک مشاوره به خوبی حل میشود تنها شما باید با تلاش و توان بیشتری سعی در حفظ رابطه ی خود داشته باشید.

در برخی موارد چشم و هم چشمی ها خانواده را از یکدیگر دور میکند و عشق و عاطفه را میان زن و شوهر از بین میبرد در حالی که با خراب شدن زندگی شما از زندگی افراد دیگر به شما چیزی نمیدهند بلکه باید با تلاش بیشتر و هم دلی و هم فکری و افزایش ارامش به خواسته های خود دست یابید و زندگی خود را حفظ نمایید بنابراین میتوانید موفق باشید .

بهترین مشاور و روانشناس ازدواج

بهترین متخصص مشاور و روانشناس ازدواج

مشاوره با افراد با تجربه همه روزه بهترین و ماثر ترین راه برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در هرمرحله ای از زندگی بوده است و با توجه به با ارزش بودن زمان و عمر بشر میتوانید در هر زمینه ای از تجربه ی افراد دانا در حوزه ی مربوطه کمک بگیرید که مشاوره ها و روانشناسان ازدواج میتوانند به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

امروزه روش های متفاوتی برای انجام مشاوره تخصصی برای زوجین ایجاد شده است که مشاوران با تجربه و توانا میتوانند ا انجام تست ها و جند جلسه مشاوره کلیه ی زاویه ها را برای شما مشخص نمایند و مشاوره های دقیق و تخصصی به شما عزیزان ارائه دهند ا مشاوره های تخصصی کلینیک روانشناسی در کمترین زمان ممکن و ا هزینه های مناسب اخلاق ها ، خواسته ها ، اهداف و نحوی زندگی هر یک از زوجین ببه درستی بررسی میشود و به زوجین همه ی زواییا و ایرادات و نکات مثبت گفته میشود تا بتوانند به راحتی مشکلات و ایرادات را حل نمایند و از نات مثببت برای تقویت مسیر زندگی استفاده کنند بنابراین کلینیک روانشناسی درر زمینه ی انجام صفر تا صد مشاوره ازدواج خدمت رسان شما عزیزان میباشد.

ازدواج برخلاف تصور اولیه ی زوجین کار اسانی نیست و پس از مدتی تداخلات اخلاقی و خواسته هایی به وجود می اید که میتواند ه رابطه ی دو نفره اسیب بزند یک رابطه ی دونفره بسیار مشکل است و نیاز به مراقبت دارد و زوجین باید مسائل و نکاتی را رعایت کنند زیرا که ازدواج یک مسئولیت بزرگ است و باید کلیه ی این آمادگی ها توسط مشاوران باتجربه و کاردان به شما گفته شود .یک دکتر و روانشناس خوب میتواند شما عزیزان را دلسوزانه و با شکیبایی همراهی نماید.

بررسی معیار های مهم زوجین برای ازدواج در مشاوره ازدواج

بررسی معیار های مهم زوجین برای ازدواج در مشاوره ازدواج

بررسی شغل و منبع درآمد مرد برای ازدواج

بررسی هم کف و هم سان بودن فرهنگ و نگرش های خانواده ها

بررسی خصوصیات اخلاقی هر زوج و تعیین اختلال رفتاری زوجین و بررسی و میزان هماهنگ شدن اخلاق آنها برای زندگی موفق و ارامش

بررسی فرهنگ ها و نگرش های زوجین

بررسی مشکلات و اختلافات سلیقه ای و اخلاقی زوجین

بررسی خصوصیات اخلاقی زوجین

بررسی خواسته ها و اهداف زوجین و میزان هماهنگی انها

بررسی میزان آمادگی زوجین برای ازدواج و تشکیل خانواده

بررسی میزان از خود گذشتگی

بررسی میزان مسئولیت پذیری

بررسی میزان کنترل خشم

بررسی امکانات لازم و اساس اولیه برای تشکیل خانواده

بررسی میزان متعهد بودن در هر زوج

بررسی میزان آمادگی زوجین برای ازدواج و تشکیل خانواده

مشاوره ازدواج آنلاین

افرادی که به قصد مشاوره ازدواج آنلاین میخواهند با مشاوران و روانشناسان در ارتباط باشند و زمان و فرصت مراجعه حضوری به یک کلینیک روانشناسی را ندارند میتوانند از مشاوره های آنلاین با بهترین متخصصین بهره مند شود هدف کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر و برطرف نمودن مشکلات شما عزیزان میباشد که با مشاوره آنلاین توسط متخصصین و مشاوران ما این امر تحقق میابد .

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره ازدواج رایگان

برای دریافت مشاوره های رایگان و با هزینه های کمتر میتوانید با ما در تماس باشید .در بسیاری از مواقع پزشکان و دکتر ازدواج برای اینکه شما بتوانید زندگی خوبی داشته باشید هزینه های مشاوره را برای افرادی که توان مالی ندارند نادیده میگیرد.

مشاوره ازدواج رایگان

مشاوره ازدواج چیست

مشاوره در حوزه ی مسائل زندگی زناشویی و ارتباطات صحیح و زندگی ارامش بخش میتوانید از افراد دارای سابقه ی کاری و تجربه بالا استفاده کنید ما بهترین مشاوران را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

مشاوره ازدواج چیست

تست مشاوره ازدواج

روانشناسان و مشاوران ما با بهترین تست ها و ازمون های شخصیت شناسی فردی و میززان هم کف بودن زوجین در خدمت شما عزیزان هستند تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن همراهی و راهنمایی نمایند.

تست مشاوره ازدواج

سوالات مشاوره ازدواج

یک مشاور در جلسه ی اول با مشاوره حضوری بسیاری از مسائل و جوانب را در یک فرد در نظر میگرد با در نظر گرفتن شرایط زندگی او و مشکلات و اختلالاتی که در فرد میبیند در نظر میگیرد تا از کدام یک از تست های شخصیت شناسی و یا سوالات استفاده کند بنابراین تست و سوالات مربوط به خود را برای اینکه بسیاری از موارد را متوجه شود از مراجعه کننده میپرسد.

سوالات مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج برای دختر

مشاوره ازدواج برای دختران بسیار اهمیت دارد و باید پیش از اقدام به تصمیم مهم ازدواج از مشاوران با تجربه و متخصص در زمینه ی ازدواج کمک بگیرید در واقع مشاوره ازدواج یکی از بهترین خدمات ما به شما عزیزان میباشد تا بتوانید آینده ای موفق تر و خانواده ای سالم تر داشته باشید.

در واقع سن ازدواج میان دختران به صورت معمول از 17 سالگی تا 30 سالگی و … میباشد دختران معمولا دارای روحیه ی خساس هستند و احساساتی میباشند بنابراین اگر در سنین زیر 25 سال خاستگار دارند و یا قصد ازدواج با پسری را دارند بهتر است از مشاوران ازدواج کمک بگیرند در واقع به دلیل تجربه ی کمی که دختران در سنین پایین دارند امکان داد تا با مشکل و یا انتخاب نادرست اینده و زندگی زناشویی خود را به خطر بیندازند . بنابراین مشاوران و متخصصان ازدواج که تجربه بیشتر و دید عمیق تری نسبت به مسائل ازدواج دارند میتوانند دید شما را نیز باز کنند تا بتوانید تصمیم درست تری بگیرید.

مشاوره ازدواج برای دختر

بهترین مشاوره ازدواج برای دختر

ما بهترین مشاوره ازدواج برای دختران را به شما عزیزان معرفی میکنیم تا بتوانید به صورت کامل از این فرصت استفاده نمایید. در واقع اگر مشاور و متخصص در زمینه ی ازدواج یکی از بهترین مشاوران باشد و دلسوزانه با بررسی کلیه ی جوانب راهکار هایی را مناسب ارائه دهد و ویژگی های شخصیتی هر فرد را با یکدیگر بررسی و ماطبقت دهد و به صورت کلی بتواند ویژگی های مثبت و منفی هر فرد را شناسایی نماید و آنها را ارائه دهد میتوانید در کمترین زمان ممکن و با سه الی 7 جلسه مشاوره به صورت کاملا تخصصی ازدواج میان دو فرد و موفقیت آمیز بودن آن بررسی شود.

بهترین مشاوره ازدواج برای دختر

آیا مشاوره ازدواج برای دختر ضرورت دارد؟

مشاوره ازدواج برای دختران بسیار اهمیت دارد زیرا باعث میشود تا بتوانید راحت تر موضوعات مهم را از هم تفکیک کنید خصوصیات اخلاقی هر دو زوج که با یکدیگر قصد ازدواج دارند باید بررسی و تطبیق داده شود اخلاق مانند میزان اعصابانیت هر زوج ، میزان فداکاری و از خودگذشتگی هر فرد ، احساس مسئولیت پذیری در هر فرد ، پشتکار و امید به آینده ، وضعیت مالی و توان مالی برای اداره ی زندگی ، و نداشتن اعتیاد و … باید به صورت دقیق بررسی شوند .

بنابراین هر فرد با تجربه ی اندکی که از زندگی دارد دید کامل و وسیع و تجربه ای برای بررسی موضوعات مهم زندگی زناشویی را نخواهد داشت اما مشاوران در این زمینه کاربلد و توانا هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن هر زوج را همراهی کنند.

بنابراین از ضرورت مشاوره ازدواج قافل نشوید و حتما با ما در تماس باشید.

آیا مشاوره ازدواج برای دختر ضرورت دارد؟

مشاوره قبل از ازدواج برای دختر

مشاوره قبل از ازدواج برای دختر بسیار ضرورت دارد زیرا هنوز هم در جامعه ی ما هر ناکامی و اشتباه در جدایی میان زوجین بیشترین ضربه ها را به بانوان میزد بنابراین این نکته بسیار مهم است تا تصمیمی درست بگیرید شاید انتخاب بک مرده ایده آل متناسب با شخصیت شما که بتواند آینده ای زیبا برای شما بسازد دشوار باشد و یا فرد زندگی خود را دیر پیاده کنید اما این مسائل بسیار بهتر از این هستند تا زندگی ناموفق داشته باشید و افزادی که متعلق به زندگی شما نیستند را در زندگی خود جای دهید و از زندگی برای سالیان طولانی عقب بیفتید بنابراین دختران باید بیشتر از پسران به فکر انتخاب درست برای همسر آینده باشند در این زمینه مشاوران و متخصصان ما بیشترین همراهی را با شما عزیزان خواهند داشت تا شما در بهترین وضعیت ممکن قرار بگیرید.

مشاوره قبل از ازدواج برای دختر

مزایای مشاوره ازدواج برای دختر

مشاوره ازدواج دید باز تری را برای دختران فراهم میکند.

میتوانید خصوصیات مثبت را برای کنار هم بودن تقویت کنید.

میتوانید خصوصیات منفی را بررسی کنید و آمادگی ذهنی خود را بالا ببرید تا در آینده با مسائلی مواجه نشوید که به آنها حتی فکر نکرده بودید.

میتوانید مشکلات و ایرادات خود را نیز آگاهی یابید و درصدد رفع آنها برآیید.

مشورت و هم فکری با مشاوران ازدواج باعث میشود تا همه ی جوانب و خصوصیات اخلاقی همسر خود را بررسی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

مزایای مشاوره ازدواج برای دختر

وقت مشاوره ازدواج برای دختر

برای تعیین وقت و نوبت دهی حضوری کافیست با ما تماس بگیرید ما در نطر داریم تا با بهترین مشاوران ازدواج برای شما نوبت دهی داشته باشیم نوبت دهی و تایم ها به گونه ای انجام میشود که اتلاف وقت نداشته باشید.

بهترین مرکز مشاوره ازدواج برای دختر

دختران تصمیم مهمی در مورد ازدواج با یک پسر باید بگیریند و باید شناخت بالایی نسبت به خصوصیات اخلاقی و نحوه زندگی پسر ها داشته باشند تا بتوانند تصمیم درست تر بگیرند بنابراین میتوانید برای اینکه زندگی موفقی داشته باشید با شماره های ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم و بهترین مشاوران خدمت رسان شما عزیزان هستند.

بهترین دکتر مشاوره پیش از ازدواج

مرکز مشاوره پیش از ازدواج

مرکز مشاوره پیش از ازدواج با بهترین راهکار ها و روش های بهترین متخصصان

مرکز مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج چند جلسه است ؟

همانطور که گفتیم مشاوره ها در تعداد جلسات مختلفی باری هر زوج انجام میشود اما به صورت کلی مشاوره از یک جلسه تا ده جلسه برای مراجعین انجام میشود تا در نهایت به نتیجه ی خوبی برسند و گاهی موارد در جلسات مشکلات و اختلالاتی مطرح و نشان داده میشود که روانشناس و مشاور تصمیم به برطرف مشکل و راه های درمانی نیز میپردازد و گاهی زوجین به پزشک های دیگر مانند سکس تراپی و … فرستاده میشوند.

مشاوره پیش از ازدواج چند جلسه است ؟

آیا مشاوره قبل از ازدواج ضروری است؟

مشاوره برای اینکه با فردی که شناخت عمیقی از آن ندارید و قرار است سال های طولانی در کنار او زندگی کنید ضروری است مشاوران به نکته ها و سوالاتی اشاره میکنند که شاید شما به ا« اصلا توجه نداشته اید اما آن مسئله بسیار مهم باشد بنابراین اینکه دو فرد بتوانند با یکدیگ زندگی موفقی داشته باشند باید مکمل و هم سو باهم باشند و در راستای اهداف خود پیش روند مشاوران میتوانند هم خوانی و هم کف بودن و ویژگی شخصیتی هر زوج را باهم بررسی کنند.

زمان مشاوره پیش از ازدواج

در دوران نامزدی و آشنایی میتوانید از مشاوران کمک بگیرید دوره ی اول آشنایی مشاوران میتوانند دید باز تری به شما بدهند تا همه ی جوانب را به درستی بررسی نمایید و در راستای شناخت بهتر گزینه هایی راب ه کار بگیرید ما در این زمینه میتوانیم شما را همراهی کنیم.

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

مشاوره های حضوری و آنلاین توسط بهترین روانشناسان و مشاوران میتواند فرضتی باشد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه های عالی برسید . بنابراین پیش از اینکه برگه های عقدنامه را امضا کنید حتما با یک مشاور در ارتباط باشید .

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین
مشاوره قبل از ازدواج رایگان

مشاوره قبل از ازدواج در کرج
مشاوره قبل از ازدواج

بنابراین کلینیک روانشناسی با تمام تلاش و تجربه‌ی خود و به کار گیری از کادری مجرب و توانا سعی بر این نهاده است تا شما همه چیز در مورد مشاوره پیش از ازدواج بدانید و با آگاهی و دید درست علایق و خواسته‌ی خود را تشخیص دهید.

و در ابتدا به خودشناسی کامل برسید مشاوران با تجربه‌ی کلینیک روانشناسی با متخصصان و روانشناسان خود میتواند شما در این امر همراهی نماید.

مشاوره قبل از ازدواج در کرج زیر نظر با تجربه ترین روانشناسان و مشاوران انجام میشود و هزینه‌ی مشاوره قبل از ازدواج در کرج بسیار مناسب است و شما میتوانید به اهداف خود دست یابید.

روانشناسی و مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیرید و حتما از این فرصت برای زندگی و آینده‌ی خود نهایت استفاده را داشته باشید.

 هزینه مشاوره قبل از ازدواج

کلینیک روانشناسی با هزینه‌ی مناسب مراحل مشاوره‌ی ازدواج را برای جوانان انجام میدهد در واقع تصمیم درست و ازدواج موفق جوانان بسیار با ارزش تر از هزینه مشاوره قبل از ازدواج است پس هرگز نگران هزینه‌ی مشاوره قبل از ازدواج نباشید زیرا که کلینیک روانشناسی برای مشاوره به جوانان تنها هدف خود را موفقیت و سربلندی جوانان میداند.

دلایل انجام مشاوره قبل از ازدواج

 دلایل انجام مشاوره قبل از ازدواج

از دلایل انجام مشاوره قبل از ازدواج این امر است که جوانان به دلیل سن کم و تجربه‌ی ناکافی از زندگی برخی موارد و مسائل را در زندگی خود نادیده میگیرند و به آنها فکر نمیکنند که همین مسائل در آینده برای آنان مشکل ساز خواهد شد که دچار طلاق و جدایی و شکست در زندگی خواهند شد.

اما مشاوران زمان و تجربه‌ی زندگی و کاری و تحصیلی خود را در این راه گذاشته اند و با توجه به روانشناسی و تجربه‌ای که دارند میتوانند همه چیز را برای شما روشن کنند.

مشاوره قبل از ازدواج یک واکسنی است که میتواند از طلاق پیشگیری نماید. در مشاوره پیش از ازدواج تمام افکار، فرهنگ، علایق و تربیت زوجین به طور کامل بررسی میشود و تفاوت‌ها و شباهت‌ها و بسیاری از موارد روشن میشود .

گاهی همین تفاوت ها میتوانند خوب و یا بد باشند که مشاوران و روانشناسان آن را بررسی میکنند.

حساسیت های هر دو زوج در مشاوره ازدواج بررسی میشود شناخت این حساسیت‌ها میتواند نقش مهمی در آرامش زندگی شما داشته باشد با شخصیت شناسی این حساسیت‌ها به طور کامل شناسایی و به زوجین انتقال داده مشود و راه برخورد با هر زوج به شما آموزش داده خواهد شد.

برخی از این حساسیت‌ها حساسیت به حساسیت به ارزش‌ها، حساسیت به بی کاری، حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به ناامیدی،حساسیت به خانواده و … هستند که متناسب با شخصیت هر فرد راه درست برخورد با این افراد به شما آموزش داده میشود.

شما نمیتوانید کاری با حساسیت‌های همسرتان کنید و یا او را تغییر دهید اما میتوانید در همان ابتدا حساسیت‌های او را بشناسید و حتی یکبار هم باعث نشوید که حساسیت او را برانگیزید تا همسرتان همیشه شما را دوست داشته باشد و یار شما باشد و در کنار شما احساس آرامش کند.

این امر دو طرفه است همچنین شما نیز باید حساسیت‌های خود را نیز بشناسید و آنها را مدیریت نمایید دقت داشته باشید که شما میتوانید کنترل بیشتری بر روی حساسیت‌های خود داشته باشید .

مشاوره پیش از ازدواج

آموزش های رفتاری در مشاوره قبل از ازدواج

از دیگر دلایل انجام مشاوره قبل از ازدواج این است که بتوانید.

نحوه برخورد با خشم  ، مسئولیت پذیری ، دوری از دعوا و کشمکش و جدال ها ، دوری از رنجش همسر خود و هزاران موارد دیگر را بیاموزید اگر بخواهید زندگیتان ادامه داشته باشد و با مسائل مخرب در زندگی و طلاق عاطفی روبه رو نشوید باید تمام تلاش خود را داشته باشید تا کانون زندگی را محکم نگه دارید.

شما در مشاوره ازدواج باید یاد بگیرید که در ابتدا با خود کنار بیایید ازدواج یک مسئولیت است که شما آن را قبول کرده اید و باید تا موفقیت آخر توانایی داشته باشید و همیشه آرامش داسته باشید اگر یکبار احترام‌ها میان شما و همسرتان شکسته شود دیگر جبران و درست کردن موضوع کار آسانی نیست شما نباید اجازه دهید حرمت‌ها و مسائل باعث کدورت میان شما در هیچ شرایطی شود اگر که میخواهید زندگیتان به درستی روال خود را ادامه دهد.

شما نباید به دنبال عیب جویی‌ها و نقص‌ها و کمبود‌های همسرتان باشید بلکه باید سعی کنید محبت آمیز رفتار کنید و همیشه آرام باشید شما باید قبول کنید که هر فردی دارای نقص هایی است و شما با کمی آرامش میتوانید اوضاع را بهبود بخشید در حالی که با خشم و عصبانیت همه چیز را بهم زده و زندگی خود را متلاشی میکنید.

باید به جای تلاش برای تغییر همسرتان، تصمیم به بهبود رفتار و کردار خودتان بگیرید و راه مقابله با مشکلات و دوری از مشکلات را با آرامش پیدا کنید.

این موارد دلایل انجام مشاوره قبل از ازدواج هستند تا شما را با این مسائل آشنا نماییم و شما را به سمت خودشناسی ، افزایش صبر ، مسئولیت پذیری و … سوق دهیم.

هدف از مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

 هدف از مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

در مشاوره قبل از ازدواج آمادگی هر دو نامزد برای ازدواج به صورت کامل و ریشه‌ای بررسی میشود همچنین هم کف بودن و یا هماهنگی میان نامزد‌ها به صورت کامل بررسی میشود و مهارت‌های درست زندگی کردن و مشترک زندگی کردن به زوجین داده میشود .

مشاوران و روانشناسان تمام مسائل را بررسی میکنند هر زوج را در جایگاه ها و شرایط مختلف قرار میدهند و عکس العمل زوجین را بررسی میکنند تا میزان رشد فکری و عقلی و انسانیت و کمال شما را بررسی کنند تا بتوانند هم کف بودن و هم سطحی فکر زوجین را شناسایی کنند و به آنها راهکار های درستی را پیشنهاد دهند.

هدف از مشاوره پیش از ازدواج بررسی آرزوها، خواسته‌ها ، تمایلات، شناسایی نقاط قوت و ضعف در هر زوج ،شناسایی میزان آمادگی فکری و ذهنی هر زوج ،توقعات، حساسیت‌ها ، خط قرمزها و رمز و رازهای طرفین است که شناسایی شود و میزان موفقیت این ازدواج روشن گردد.

چگونه میتوانیم یک ازدواج موفق داشته باشیم؟

 چگونه میتوانیم یک ازدواج موفق داشته باشیم؟

اخلاق از مهم ترین مسائل در بین زوجین است که باید هم هم خوانی داشته باشند.

برای پاسخ به این سوال که چگونه میتوانیم یک ازدواج موفق داشته باشیم؟ باید گفت که شما باید صادقانه عمل کنید هر دو طرف باید با صداقت تمام ویژگی‌ها و شخصیت خود را نمایان کنند و در واقع خودشان باشند و به درستی ارتباط با یکدیگر را برقرار کنند تمام احساسات ، حساسیت ها و خوبی‌ها و بدی های خود را به طرف مقابل بگویند.

دو انسان وقتی تصمیم به ازدواج با یکدیگر میگیرند بابد منطقی و بدون سهل انگاری به این بیندیشند که آیا با این خصلت‌ها و شخصیت طرف مقابل میتوانند زندگی کنند و توان و تحمل این کار را دارند و یا نه .

در تمام انسان‌ها هیچ فردی کاملی نخواهید یافت هرکس مشکلات و بدی‌های خود را در کنار خوبی هایش دارد شما باید بتوانید با حساسیت های فرد مقابل کنار بیایید اگر فقط به دنبال آرامش و لذت از زندگی باشید به جرئت میتوان گفت که هیچ گاه فرد موفقی در زندگی خود نخواهید باید و نمیتوانید زندگی آرامش بخشی داشته باشید و هم دم و همسر خود را در کنار خود حفظ نمایید. بنابراین کمالات ، صبر و خودشناسی و تحمل خود را بالا ببرید.

میزان علاقه ی خود را  به مسائل مالی شناسایی کنید اگر پول برای شما خیلی مهم است با فردی که پول ندارد و پول برایش ارزش چندانی ندارد ازدواج نکنید.

مذهب هر دو زوج باید بررسی شود و میزان ایمان نیز در زوجین باید باهم تناسب داشته باشد.

همچنین باید مسائل عاطفی را بررسی کنید و در این زمینه نیز با یکدیگر تناسب داشته باشید فردی که بسیار مهربان است با فردی خشن و بی احساس قطعا نمیتواند زندگی طولانی مدت و آرامش بخشی داشته باشد.

شما برای اینکه مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهید تا در آینده دچار احساس پشیمانی نشوید میتوانید بدون توجه به رفتار همسر بهترین باشید.

چه ازدواج هایی ممنوع هستند

 چه ازدواج هایی ممنوع هستند

ما همیچگاه توصیه به عدم ازدواج نداریم زیرا هر فردی که با هر بیماری و اخلاق بدی هم که باشد حق زندگی مشترک را دارد اما این شما هستید که باید میزان توانایی و قدرت تحمل خود را بشناسید و کمک به درمان و برطرف کردن مشکل طرف مقابل خود نمایید اگر فردی بی صبر و بی حوصله باشید بیشتر زندگی طرف مقابلتان و خودتان را تلخ میکنید .

تمام مشکلات و اخلاق های غلط میتوانند با مدیریت و راهکار های مناسب درست و رفع شوند اما در برخی موارد کار سختی در پیش خواهید داشت و عمر شما کفاف تغییر طرف مقابلتان را نمیدهد و شما میتوانید به جای زندگی با فردی که دائم باید او را تحمل کنید و مشکلات او را به جان بخرید با فردی ازدواج کنید که کمالات و شعور بالا تری داشته باشد در مواردی از جمله اعتیاد ، داشتن سوء ظنی که فرد اصلا قبول به اشتباه خود ندارد و میخواهد همیشه سوء ظن داشته باشد.

برای مشاوره پیش از ازدواج به کلینیک روانشناسی مراجعه نمایید.

روانشناس برای مشاوره قبل از ازدواج

کلینیک روانشناسی همه چیز در مورد مشاوره قبل از ازدواج را بررسی مینماید و سعی در داشتن ازدواجی موفق در زوجین دارد.

برخی از افراد مسائل و اتفاقات مابین خود را پیش پا افتاده میدانند و بدون درنظر گرفتن مسائل تن به ازدواج میدهند اما ازدواج معیار‌ها و ملاک‌های خاص خود را دارد و افراد با تجربه میتوانند راهنمایی های کاملی برای زوجین داشته باشند.

سوالات روانشناسان و پاسخ های افراد میتواند با توجه به تجربه‌ی روانشناسان به آنها این امکان را بدهد تا ویژگی‌ها و خصلت‌های درونی شما را به خوبی بشناسند و دید هر دو زوج را نسبت به یکدیگر باز کند تا با دقت بیشتری خصوصیات اخلاقی میزان رفتارهای مثبت و منفی یکدیگر را دریابند و به درستی تصمیم بگیرید.

در واقع مشاوره قبل از ازدواج بسیار مهم است و باعث میشود شما با خیال راحت همسرخود را انتخاب کنید اگر مسائل و خصوصیات اخلاقی طرف مقابل را قبل از ازدواج بدانید پس از ازدواج با آنها به درستی برخورد میکنید و مشاوران راه‌های درست برخورد کردن را به شما آموزش میدهند.

هر انسانی با نکات اخلاقی مثبت و منفی خود همراه است در واقع هیچ انسان کامل و بی نقصی نیست شما با شناخت خصلت‌ها و ویژگی‌های خوب همسرتان میتوانید به او تکیه کنید و با شناخت ویژگی‌ها و خصلت‌های بد او میتوانید به او کمک کنید تا خود را درمان کند و صبر و شکیبایی خود را برای آرامش زندگی خود به کار ببرید.

در واقع در تمام زندگی‌ها مشکلات و فراز و نشیب‌ها وجود دارد و همیشه زندگی مطابق میل انسان‌ها نیست اما انسان ها میتوانند در هر شرایطی بهتری زندگی و تصمیم را برای آرامش خود اتخاذ نمایند و با کمی صبوری مشکلات خود را حل نمایند.

و خداوند به همین دلیل انسان را خلق کرده است تا بتواند خود را پیدا کند و صبوری و استقامت خود را بالا ببرد و به درک درستی از زندگی برسد . زندگی مشترک ارزش بالایی دارد و شما میتوانید برای حفظ آن تلاش خود را به کار بگیرید و حتما به یک مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنید.

ملاک های پیش از ازدواج کدام اند؟

تناسب فرهنگی

تناسب تحصیلی

تناسب خانوادگی

تناسب اعتقادی

تناسب اقتصادی

تناسب سنی

مزایای مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

مزایای مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

در مشاوره قبل از ازدواج به شما آگاهی بخشی کامل داده میشود.

در مشاوره قبل از ازدواج مهارت ها و آموزش های لازم به شما داده میشود.

در مشاوره قبل از ازدواج از تجربه مشاوران استفاده خواهید کرد.

در مشاوره قبل از ازدواج میتوانید سریع تر به شناخت طرف مقابل دست یابید.

در مشاوره قبل از ازدواج شما با یک فرد با تجربه مشورت میکنید و مشورت کردن میتواند کمک بسیاری در موفقیت شما عزیزان داشته باشد.

در مشاوره قبل از ازدواج برای انتخابی آگاهانه آماده میشوید.

در مشاوره قبل از ازدواج شما را با مشکلات زندگی آگاه میسازد تا شما پس از ورود به زندگی شوکه نشوید و آمادگی کامل را داشته باشید.

در مشاوره قبل از ازدواج مهارت‌های حل منازعه و اختلاف را فرا میگیرید.

بايد انجام شود و همين اصرار و در تنگنا قراردادن دختر يا پسرشان برای ازدواج‌کردن، باعث تصميم‌گيري‌های نادرست می شود که علت بسياری از طلاق‌های امروزه نيز هست.

سوالات مشاوره ازدواج

سوالات مشاوره ازدواج

تست های مشاوره ازدواج

تست های مشاوره ازدواج

بررسی خصوصبات شخصیتی در مشاوره ازدواج

بررسی خصوصبات شخصیتی در مشاوره ازدواج

بررسی خصوصیات اخلاقی متضاد

بررسی خصوصیات اخلاقی متضاد

مشاوره ازدواج چند جلسه است؟

مشاوره ازدواج معمولا بر زوجین میتواند متغیر باشد در جلسات اول مشاوران با بررسی تضاد ها و تفاهم ها و بررسی هماهنگی های اخلاقی میان زوجین میتواند در تعداد جلسات مختلفی با آنها مشاوره داشته باشد اما معمولا مشاوره از تعداد 3 جلسه تا 10 جلسه میباشد.

در مشاوره ازدواج چه سوالاتی پرسیده میشود؟

در یک مشاوره سوالات متعددی بنا به سلیقه ی مشاوران پرسیده میشود اما این سوالات به گونه ای طراحی و برنامه رویزی شده اند که مشاور بتواند میزان تفاهم در میان زوجین ، بررسی اهداف مشترک در زندگی و آینده ، نداشتن اختلالات شخصیتی ، هماهنگی و نزدیکی از لحاظ اجتماعی و فرهنگی و … را متوجه شود

باید ها و نباید ها برای استحکام و تقویت رابطه زناشویی

چگونه مشکلات ازدواج خود را حل کنیم؟

/
چگونه مشکلات ازدواج خود را حل کنیم؟ : اولین قدم پذیرفتن مسئولیت …
چگونه زوجین میتوانند مشکلات زندگی را با هم پشت سر بگذارند؟

چگونه زوجین میتوانند مشکلات زندگی را با هم پشت سر بگذارند؟

/
برای اینکه در برابر مشکلات با شریک زندگی خود همدردی کنید و دو …
رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

نکات درباره رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

/
ما در این مقاله نکات درباره رفت و آمد زوجین و روابط در دورا…
نکات کلیدی انتخاب شریک زندگی (همسر)

نکات کلیدی انتخاب شریک زندگی (همسر)

/
برخی از نکات برای انتخاب شریک زندگی مناسب هستند . نکات کلیدی انت…
باید ها و نباید ها برای استحکام و تقویت رابطه زناشویی

7 اصل برای نگهداری ازدواج و عشق

/
7 اصل برای نگهداری ازدواج و عشق 1.صد در صد وجود شما باید تو ای…
باید ها و نباید ها برای استحکام و تقویت رابطه زناشویی

اهداف اشتباه برای ازدواج

/
برای حل مشکلات روابط خود چون از تنهایی می ترسید برای …
باید ها و نباید ها برای استحکام و تقویت رابطه زناشویی
باید ها و نباید ها برای استحکام و تقویت رابطه زناشویی

باید ها و نباید ها برای داشتن زندگی زناشویی موفق

/
باید ها و نباید ها برای داشتن زندگی زناشویی موفق بسیار مهم کلید…
8 پاسخ
  1. منا
    منا گفته:

    با سلام بنده یک سال با یک پسر آشنا شدم و الان قصد ازدواج با هم رو داریم اما مشکلاتی در زمینه کار و درآمد داریم درخواست مشاوره پیش از ازدواج دارم.

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام مشکلات و خواسته های طرفین باید توسط مشاوران بررسی شود برای دریافت وقت مشاوره با ما در تماس باشید

      پاسخ
  2. ندا زارع
    ندا زارع گفته:

    با سلام من دوتا خاستگار دارم و نمیتونم تصمیم بگیرم که با کدوم ازدواج کنم معیار های مهمی که باید در نظر بگیرم چه مواردی هستند؟

    پاسخ
    • adminroya
      adminroya گفته:

      با سلام باید معیار و خواسته و اهداف شما را بسنجیم و این موضوع نیاز به وقت بیشتری دارد میتوانید از مشاوره های تلفنی ما نیز استفاده کنید با تشکر از شما

      پاسخ
  3. ناصر عزیزی
    ناصر عزیزی گفته:

    با سلام بنده 34 سال سن دارم و 2 سال با دختری عقد کردم که رفتار و برخورد این دختر قبل از عقد با بعد از عقد کاملا متفاوت شد و الان بعد از 2 سال به مشکلاتی برخورد کردیم که برای اینکه بتونیم بهتر تصمیم بگیریم و متوجه مسائل شویم درخواست مشاوره پیش از ازدواج را داریم تا بتونیم تصمیم گیرری بهتری داشته باشیم با تشکر

    پاسخ
  4. ندا
    ندا گفته:

    با سلام برای تعیین وقت مشاوره با شما تماس گرفتم اولین تایمی که دارید رو لطفا به ما اختصاص بدید با تشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *