مشاوره کودکان و نوجوانان

کلینیک روانشناسی با کادر مجرب و متخصص خود سعی بر این دارد تا در زمینه ی مشاوره کودکان و نوجوانان شما را همراهی کنید . زیرا که در هر جامعه کودکان و نوجوان نقش به سزایی در آینده ی کشور خواهند داشت.

در واقع مشاوره کودک و نوجوان بسیار گسترده است و تمام حوزه ی های مربوطه از جمله (مشاوره تحصیلی نوجوانان ، مشاوره اختلالات یادگیری کودکان و نوجوانان ، مشاوره اختلالات روحی در کودکان و نوجوانان ، مشاوره ،تست هوش ، نحوه برخورد با لج بازی کودکان

_پیش فعالی ، رهکار برای بد رفتاری کودکان و نوجوانان ، راهکار برای رفع انواع اختلال کودکان ،بررسی اضطراب در کودکان ،رفع سرکشی در نوجوانان ، کودک آزاری ، بی‌میلی کودک به بازی با کودکان دیگر ، شب ادراری) در کلینیک روانشناسی بررسی و رسیدگی و درمان میشود.

همچنین برای تربیت کودک و همچنین تربیت جنسی کودکان از مهم ترین مسائل هستند میتوانید از مشاوره کودک و نوجوان راهنمایی بگیرید.

تربیت کودکان بسیار مهم است و اصلا نمیتوان آن را نادیده گرفت . مراجعه به مشاوره کودک و نوجوان به شما کمک میکند تا تمام مسائل فرزند خود را در زمان به موقع بررسی و رسیدگی نمایید تا فرزندتان با مشکل مواجه نشود.

مشاوره کودکان و نوجوانان

مشاوره کودک

کودکان از جمله مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های یک پدر و مادر هستند که والدین هرچه بهتر بتوانند در تربیت و نحوه ی بزرگ کردن و بازی های کودک و توانایی های کودک خود مدیریت داشته باشند در آینده فرزند موفق تری خواهند داشت امروزه تمام افرادی که دارای خصلت ها و منش های بزرگوارانه ای دارند و در کسب روزی حلال و رزق زیاد و تحصیلات عالیه موفق بوده اند قطعا تربیت درستی داشته اند.

چه بسا خانواده ها و پدر و مادر هایی که فرزند خود را لوس بزرگ میکنند و به آنها پر و بال بیش از حد میدهند در بزرگسالی از پس مسائل و مشکلات خود بر نمی ایند و مدام به فکر ساپرت شدن از طرف اطرافیان خود هستند.

و در مقابل والدینی که فرزندان خود را مورد شتم و ضرب قرار میدهند نیز و آنها را تشویق نمیکنند و فرزند خودش بزرگ میشود بدون هیچ گونه حمایتی از سمت پدر و مادر امکان دارد در اینده فردی باشد که قوانین و حرمت ها را بشکند و به افراد اطراف خود بها ندهد و ارزش های وجودی خود را پیدا نکند .

با توجه به نکاتی که با ان اشاره کردیم بزرگ کردن فرزندان و موفقیت و طرز برخورد فرزندانمان در اینده ارتباط دقیقی با دوران کودکی فرزندان ما خواهد داشت به همین منظور مشاوره کودک با توجه به تجربه و دانش و مطالعه ای که در خصوص فرزندان دارد میتواند به شما این امکان را بدهد تا راهکار های مناسبی برای تربیت فرزند خود بیابید.

آمورش ارتباط صحیح والدین با کودک و نوجوان

ارتباط صحیح با فرزندان یکی از بهترین روش های تربیت صحیح میباضشد که میتوانید به راحتی فرزندان موفق را تحویل جامعه دهید بر این اساس بسیاری از افراد میتوانند به روش های دقیق و اصولی و با راهکار های صحیح فرزندان خود را تربیت و امورات آنها را مدیریت نمایند میتوانید برای برخورداری از بهترین روش ها و آموزش آنها به شما عزیزان با ما در تماس باشید.

آمورش ارتباط صحیح والدین با کودک و نوجوان

مشاوره کودک تلفنی یا آنلاین

برخی موارد مشاوه ها باید به صورت کاملا حضوری باشند و در برخی موارد که میتوانید با توجه به مسئله ای که دارید از مشاوره تلفنی و یا به صورت آنلاین بهره مند شوید و مشکلات خود را برطرف نمایید مشاوران و روانشناسان در این زمینه بهترین تصمیم گیری را دارند که بتوانند خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهند.

مشاوره های غیر حضوری برای والدینی که نیاز دارند تا سوالات و روش های تربیتی فرزند خود را آموزش ببینند و وقت کافی ندارند میتواند بسیار موثر باشد.

مشاوره کودک حضوری

مشاوره های حضوری برای اینکه ارتباط قوی تری میان مشاوران و فرزندان انجام شود تا بتوانند راحت تر مشکلات را بررسی و درمان نمایند گاهی برخی مسائل نیازمند پیگیری هستند و باید حتما حضوری انجام شوند تا به درمان صحیح و فع مشکلات برسند اما برخی موارد مشکلات و سوالات فرزندان به صورت مشاوره آنلاین نیز انجام میشود.

مشاوره آنلاین کودک
برای برقراری ارتباط به صورت آنلاین میتوانید با ما در ارتباط باشید

مشاوره کودک و نوجوان

نقش مشاوره کودکان و نوجوانان در آینده ی فرزندان

شما میتوانید در ابتدای تولد فرزند خود از مشاوره کودکان استفاده نمایید و تا کودکان خود را به گونه ای تربیت نمایید که در آینده ی خود احساس مسئولیت ، علاقه به کار کردن و تحصیل ، دارای انگیزه ، فردی قوی که بتواند به خواسته ها و رویا های خود با پشتکار قوی دست یابد داشته باشد و به دور از تنبلی ، پرخاشگری و آسیب های روانی ، دوری از تحصیل و فردی بی انگیزه و بدون هدف باشد.

بنابراین نقش مشاوره کودکان و نوجوانان در آینده ی فرزندان بسیار پر رنگ است.

نقش مشاوره کودکان و نوجوانان در آینده ی فرزندان

آموزش بازی های مفید برای کودکان

آموزش بازی های مفید برای کودکان

دلایل مراجعه به مشاوره کودک و نوجوان

دلایل مراجعه به مشاوره کودکان و نوجوانان

امروزه با توجه به افزایش جمعیت کشور و کسب و کار ها و همچنین نیاز پدر و مادر برای کار کردن بیرون از منزل این امکان از والدین گرفته شده است تا زمان لازم برای تربیت کودکان و نوجوانان صرف نمایند.

همچنین با دراختیا گذاشتن تمام امکانات برای فرزندان خود باعث شده اند تا کودکان و نوجوانان افرادی وابسته تربیت شود و احساس کمبود نداشته باشند و به دنبال آن فردی بی انگیزه برای تحصیل و کار و همچنین فردی بدون تلاش برای زندگی بهتر و خلق ایده باشند که این امر میتواند آینده ی کودکان را تهدید نماید.

دلایل مراجعبه به مشاوره کودکان و نوجوان بسیار گسترده است و تمام مسائل مربوط به کودکان را شامل میشود.

در واقع والدین باید از مشاوره کودک و نوجوان استفاده کنند تا بتوانند از راهکارهای درست برای مدیریت فرزندان خود بهره مند شوند.

همچنین نبود والدین در محیط خانه برای کسب درامد زندگی باعث میشود تا کودکان و نوجوان افرادی گوشه گیر و منزوی باشند و نتوانند به راحتی با محیط اطرف خود رابطه برقرار کنند و دچار مشکل باشند که مشاوره کودک و نوجوان میتواند با ارائه ی راهکار به والدین این مسئل را حل نماید.

مشاوره نوجوان

تک فرزندی و تعداد کم فرزندان امروزه به دلیل سختی در زندگی افراد نیز باعث میشود تا فرزندان همه روزه احساس تنهایی کنند و از زندگی خود ناراضی باشند و یا به بازی های رایانه ای برای مدت طولانی بپردازند در واقع مسائل میان کودکان و نوجوان بسیار زیاد است زیرا که فرزندان در شرایط سنی ای قرار دارند که باید تمام مسائل آنها بررسی و حل شود تا در آینده ی خود دچار مشکل نشوند و افرادی موفق باشند

همچنین ترس در کودکی ، مشکل روان و اعصاب در کودکان و نوجوانان ، پرخاشگری ، بددهنی و تمامی مسائل از این قبیل باید توسط مشاوره کودکان و نوجوانان در موقع خود حل شوند زیرا افراد بالغی هستند که در کودکی با مشکلاتی از این قبیل سروکار داشته اند و مشکلات آنها توسط مشاوران پیگیری و حل نشده است و در بزرگسالی نیز با مشکل خود هنوز درگیر میباشند و حتی احتمال زیاد شدن مشکلات به مرور زمان نیز وجود دارد.

مشاوره کودک و نوجوان از اهمیت بالایی برخوردار است که میتوانید در کلیه ی مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان از آن استفاده کنید . در حقیقت کودکان و نوجوانان سرمایه ی اصلی والدین محسوب میشوند وباید تمام پیگیری ها در این زمینه را داشته باشید تا فرزند موفقی را تربیت نمایید

مشاوره کودکان و نوجوانان در کلینیک روانشناسی

کلینیک روانشناسی با بهره گیری از تخصص مشاوران با تجربه میتواند شما را در کلیه ی مسائل راهنمایی نموده و کودکان شما را برای رسیدن به موفقیت های بیشتر آماده نماید.

مشاوران و متخصصان کلینیک روانشناسی تمام تلاش خود را دارند تا شما را با نحوه تربیت درست کودکان خود آگاه نمایند و با کارگاه های خود تنها هدف کاری خود را بر این بنا نموده اند تا فرزندان شما را در مسیر درست زندگی قرار دهند.

در کلینیک روانشناسی به مسائلی از جمله زورگویی کودک ، گریه و پافشاری و لجبازی با راهکار های مناسب و تایید شده رسیدگی میشود و والدین با این راهکار ها آموزش میبینند که به تمام خواسته های فرزند خود پاسخ مثبت ندهند تا با عومل آن نیز مواجه نشوند.

مسائلی از جمله عدم تمرکز کودک ، خجالتی بودن، پرخاشگری ، اضطراب جدایی و …. در کودکان منشا خود را دارند که مشاوره کودکان و نوجوانان میتوانند این منشع را یافته و با راهکار های درست اقدام به رفع این موارد نمایند.

همچنین در مواقعی از جمله  آموزش مهارت های برقراری ارتباط درست با کودکان، نحوه انتخاب بازی و اسباب بازی مناسب برای کودکان در شرایط سنی خاص خود ، پاسخ به سؤالات جنسی کودکان و بررسی تغییر رفتار کودک ، وابستگی کودک به شما ،آویزان شدن مداوم کودک از شما و لوس بودن و پرتوقع بودن کودکان در کلینیک روانشناسی با دقت پیگیری و بررسی وحل خواهد شد. برای استفاده از راهکار برای حل مشکلات ذکر شده میتوانید از مشاوره کودک و نوجوان در کلینیک روانشناسی استفاده نمایید.

مشاوره کودکان و نوجوانان در کلینیک روانشناسی

نقش خانواده ها در تربیت کودکان و نوجوانان

خانواده ها اولین و مهم ترین مرکز برای تربیت کودکان و نوجوانان میباشند .بنابراین باید تمام تلاش خود را داشته باشند تا فرزند خود دوران کودکی و نوجوانی خود را در آرامش و به دور از مشکلات و اختلالات و نحوه نادرست تربیت باشند و با مدیریت کامل و رفتاری سیاست مدارانه توسط والدین رشد یابند.

نقش خانواده ها در تربیت کودکان و نوجوانان

مراحل مشاوره کودک و نوجوانان در کلینیک روانشناسی

در این زمینه مشاوران با تجربه ی کلینیک تمام تلاش خود را دارند تا مسئله ی کودک شما را شنیده و با پرسش سوالات مخصوص ریشه ی مشکل را پیدا نمایند همچنین به والدین آموزش داده خواهد شد تا احساسات خود را در تربیت فرزندان کنترل نمایند .و در تمام مراحل تربیت کودک خود خشم و ناراحتی خود را کنترل نمایند.

به همین تربیت تمام مسائل برای حل مشکل فرزند شما طی میشود و راهکارهای درست مربوط به والدین و فرزندان به والدین داده مشود تا زندگی شاد تری را تجربه نمایند.

در واقع رفتار والدین تاثیر بالایی در تربیت کودکان خواهد داشت بنابراین مراجعه به مشاوره کودکان و نوجوانان بسیار اساسی است.

به این نکته توجه داشته باشید که محیط آرام در خانواده در تربیت فرزند نقش مثبتی خواهد داشت.

مراحل مشاوره کودک و نوجوانان در کلینیک روانشناسی

در هنگام صحبت با کودکان باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

سعی کنید در صحبت کردن خود از جملات ساده استفاده کنید.

احساس درونی خود را به کودکتان بگویید.

با آرامش صحبت کنبد ولی محکم باشید.

از جملات پرسشی استفاده نکنید.

با مشاوره کودک و نوجوان میتوانید واکنش‌های ناشی از تنش را در کودکان شناسایی کنید و متوجه شوید که استرس و تنش در کودکتان در چه زمانی رخ میدهد و در گام بعدی به فرزند خود کمک کنید تا بر احساساتش برچسب بزند و بر آنها غلبه کند.

مشاوره کودک و نوجوان به خانواده ها این امکان را میدهد تا از دوران کودکی که حساس‌ ترین و سرنوشت‌ سازترین دوران است با موفقیت کامل عبور کنند.

وظیفه مشاوره کودک و نوجوانان در قبال والدین

مشاوره کودک و نوجوانان وظیفه دارند تا والدین را از مراحل رشد کودک آگاه سازند و خصوصیات مربوط به رشد و رفتاری کودکان را در هر سن به والدین یادآور شوند و والدین را با این نکته آگاه سازند که کودکان همواره میخواهند در زندگی خود و با پدر و مادر خود همانند سازی کنند.

پس والدین باید تمام حرکات و رفتار خود را به درستی و با مدیریت انجام دهند تا الگوی خوب و مناسبی برای کودکان خود باشند و راهکار های مناسب را در تربیپت کودکان و نوجوانان به کار ببرند.

همچنین مشاوره کودکان و نوجوانان وظیف دارند تا والدین را با انتخاب درست اسباب‌ بازی‌ ها، روش های افزایش اعتماد به‌ نفس کودکان و نوجوانان، روش های افزایش خلاقیت و کنجکاوی کودکان و تمام مسائل تربیتی و پرورشی آگاه سازند.

وظیفه مشاوره کودک و نوجوانان در قبال والدین

مشاوره کودک آنلاین

بسیاری از والدین برای دریافت مشاوره و روانشناسی در خصوص مسائل کودکان خود به دنبال مشاورانی هستند که به صورت آنلاین و یا تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنند اگر در شهر های دور هستید و قصد دارید تا با بهترین متخصص تهران و کرج در ارتباط باشید پیشنهاد میکنیم که حتما با ما تماس بگیرید و به صورت آنلاین میتوانید با متخصص ترین مشاوران کودک و نوجوان در ارتباط باشید.

مشاوره کودک آنلاین

متخصص مشاوره کودکان

در واقع در هر کاری افرادی هستند تخصص و تجربه ای بسیار بالا دارند و سالهاست که در زمینه ی مشاوره مودک و نوجوان فعالیت دارند در این زمینه ما میتوانیم شما را به متخصصی مشاوره و مسائل کودکان وصل کنیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید هر نوع مسئله و مشکلی که در فرزند خود میبینید برطرف نمایید.

متخصص مشاوره کودکان

مرکز مشاوره کودکان

برای انجام مشاوره کودکان و نوجوانان خود بهتر است تا به مراکز فعال در زمینه ی کودک به صورت ویژه در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید زیرا که کودکان در ابتدای مسیر زندگی خود هستند و اگر در همین ابتدا آموزش های لازم جهت نحوه تربیت و نحوه ارتباط به آنها داده شود آنها میتوانند آینده ای بهتر داشته باشند زیرا که کودکان آموزش پذیری بالایی دارند .

مرکز مشاوره کودکان

مرکز مشاوره کودک و نوجوان

کودکان و نوجوان در ابتدای مسیر زندگی میتوانند با بسیاری از مسائل مواجه شوند و رفتار هایی داشته باشند که والدین نگران آنها باشد اما جای نگرانی نیست زیرا که مشاوران متخصص در این زمینه میتوانند به کودکان و نوجوان شما کمک کنند تا مسیر درست را انتخاب کنند . رفتاری هایی مانند لجبازی ، خشم ، کینه و نفرت ، عدم آموزش پذیری ، عدم ارتباط صحیح با دوستان ، گوشه نشینی ، احساس ترس و هزاران مسئله ی دیگر هستند که میتواند کودکان به آن دچار شوند و یک متخصص با تجربه میتواند کودک شما را به بهترین شکل ممکن همراهی نماید .

مرکز مشاوره کودک و نوجوان

ضرورت مشاوره کودک

مشاوره کودک بسیار ضروری است زیرا ما در بزرگسالی رفتار ها و کارهایی انجام میدهیم که در کودکی آنها را انجام داده ایم و به ما آموزش داده شده است بنابراین اگر رفتار اشتباهی داشته باشیو و یا والدین در تربیت ما دچار مشکل باشند و درصدد اصلاح برنیایند قطعا ما آینده ای خوب نخواهیم داشت اما اگر آموزش های صحیح به کودکان داده باشیم آنها در شرایط خوبی پرورش و بزرگ خواهند شد رفتار های والدین و تربیت آنها میتواند از کودکان فردی با مسئولیت ، با انگیزه ، دارای پشتکار و تلاش ، فردی با اعتماد به نفس و وابط عالی بسازد و یا فردی بدون پشتکار و منزوی بسازد بنابراین نسب به فرزندی که متولد کرده اید مسئول باشید تا بتوانند آینده ای بهتر داشته باشند.

همه ی ما قطعا متوجه این موضوع شده ایم که مسائل بیرونی و نحوه ی زندگی ما شخصیت و هویت فردی ما را میسازد.

ضرورت مشاوره کودک

بهترین کلینیک تخصصی مشاوره کودک و نوجوان

اگر برای رفع مسئله ای و یا آموزش بهتر و بیشتر در خصوص تربیت فرزندان هستید بهتر است به بهترین مرکز و کلینیک مراجعه کنید . یک پزشک و مشاور خوب میتواند در تربیت کودکان و حل مسئله ی شما بهترن راهکار و ایده را دهید. بنابراین همیشه بهترین ها را انتخاب کنید.

بهترین کلینیک تخصصی مشاوره کودک و نوجوان

آموزش مهارت های ارتباطی در مشاوره کودک و نوجوان

ارتباط یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسئله های دوره ی زندگی ما میباشد ارتباط صحیح میتواند بروز بسیاری از مشکلات را به حداقل برساند در ارتباط صحیح قطعا آینده ی شغلید بهتری خواهید داشت و همچنین میان ارتباط با خانواده و همسرتان با یک ارتباط صحیح میتوانید مشکلات را به راحتی بیان و با نحو صحیح و گفت و گو دوستانه برطرف نمایید . آموزش مهارت های ارتباطی در کودکان میتواند نقش موثری در ایجاد فرد موفق در آینده داشته باشد.

آموزش مهارت های ارتباطی در مشاوره کودک و نوجوان

اموزش مهارت های آموزشی در مشاوره کودک

مهارت های یادگیری و افزایش آن در کودکان میتواند کمک کند تا آنها بتوانند در تحصیلات مدرسه و دانشگاه با شیوه های صحیح مطالعه دشاته باشند مطالعه ی با کیفیت و اثربخش میتواند در کودکان و نوجوان آموزش داده شود تا بتوانند به راحتی تحصیل داشته باشند.

مشاوره کودک بیش فعال

امروزه بسیاری از خانواده ها کودکان بیش فعال دارند و بسیاری از افراد از این موضوع رنج میبرند کودکانی که آرام و قرار نداند و مدام به فکر بازی گوشی و اذیت هستند این کودکان در برخی موارد توسط پزشکان تجویز دارو را طی میکنند ما به شما پیشنهاد میکنیم تا کودک بیش فعال خود را به مشاوره و روانشناس خوب ببرید تا مشکلات و مسائل او به درستی برطرف شود

مشاوره کودک بیش فعال

کودک لوس

مشاوره رفتاری کودکان

/
مشاوره رفتاری کودکان برای مشکلات رفتاری آنها بسیار تاثیر گذا…
کودکانی که فوحش میدهند و بد دهن هستند

همه چیز درباره کودکانی که فوحش میدهند و بد دهن هستند

/
برخی از کودکان فوحش میدهند و بد دهن هستند و والدین از این موضوع…
کودک لوس

کودک لوس