مشاوره تلفنی خانواده توسط متخصصین بسیار باتجربه انجام میشود علت ایجاد مشکل در کمترین زمان ممکن شناسایی و فع میشود برای تعیین وقت مشاوره تلفنی خانواده تماس بگیرید.مسائل و مشکلات خانوادگی در بسیاری از مواقع و شرایط مختلف پیش روی خانواده ها قرار میگیرند و در برخی موارد خانواده راهکار درست و اصولی را برای برخورد با مشکلات و موانع پیش رو نمیدانند به همین ترتیب تصمیم میگیرند تا با یک مشاور و روانشناس خانواده ارتباط برقرا کنند تا مشکلات را با آنها درمیان بگذارند و مسائل و مشکلات خود را برطرف نمایند .

در واقع در بسیاری از خانواده ها مشکلات ، اختلاف های سلیقه ای میان والدین و فرزندان ، روابط زناشویی و … به وجود می آید و این مسئله در بسیاری از موارد طبیعی هستند اما مشکلات و کشمکش ها باید در جایی برطرف و رفع شوند و گرنه مشکل ساز و دردسر ساز میشوند بنابراین بسیاری از افراد در این راستا از مشکلات و گفت و گو های مداوم خسته میشوند و گاهی کانون صمیمانه زندکی از بین میرود بنابراین مشاوه جهت بررسی مشکلات خانوادگی و دریافت راهکار مقابله به صورت کاربردی و صحیح بهترین گزینه میباشد که افراد میتوانند از آن استفاده کنند

مشاوره تلفنی و آنلاین خانواده

بسیاری از افراد شرایط و وقت لازم برای مراجعه های حضوری که هزینه بر و زمان بر هستند و اتلاف وقت بالایی دارند راد ندارند بنابارین تصمیم میگیرند تا از مشاوران و متخصصی که به صورت آنلاین و تلفنی رزرو وقت دارند کمک بگیرند.

مشاوره تلفنی و آنلاین خانواده

انواع مشاوره تلفنی و آنلاین خانواده

مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق (بررسی مسئله ای که منجر به جدایی میشود)، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی ، درمان وسواس ، استرس ، سادیسم ، لج بازی هر یک از افراد خانواده ، کینه ای بودن هر یک از افراد خانواده ، خشم و اعصبانیت هر یک از افراد خانواده ، بددلی و شکاکی همسر ، خودخواهی و نداشتن مسئولیت پذیری در خانواده ، مشکلات روابط ناسازگاری میان فرزندان ، مشکلات اعتیاد اعضای خانواده ، مشکلا فوبیا و تس در اعضای خانواده  ، مشاوره دوستی بین دختر و پسر، مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره همسرگزینی، مشاوره همسریابی ، مشاوره عقد و مهریه، مشاوره زندگی مشترک، مشاوره جنسی، مشاوره روابط زناشویی، مشاوره دوران بارداری، مشاوره نوزاد و نوباوه، مشاوره مشکلات یادگیری کودک، مشاوره بازی کودک، مشاوره تربیت کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره بلوغ و رشد، مشاوره کودک، مشاوره جوان، مشاوره طلاق، مشاوره چندهمسری ، مشکلات زناشویی و ارتباط میان زوج ها ، حل مشکلات ارتباطی( شغلی ، تحصیلی و … ) ، آموزش سبک فرزند پروری و حل مشکلا فرزندان و اختلالات رفتاری آنها و … را میتوانید با مشاوره تلفنی خانواده برطرف نمایید.

بسیاری از افراد به دلیل اینکه زمان برای طی کردن مراحل درمان مشکلات خود ندارند به سراغ درمان نمی روند و روز به روز بیماری و مشکلات آنها بیشتر میشود اما امروزه با وجودروابط گوناگون ارتباطی امکان مشاوره تلفنی در همه ی ساعت های شبانه روی و حتی ساعت های شب وجود دارد و افراد میتوانند راحت تر با راهکار های روانشناختی مشکلات و مسائل خود را رفع نمایند.

انواع مشاوره تلفنی و آنلاین خانواده

در بسیاری از خانواده ها در رابطه با فرزندان خود دچار مشکل میشوند و گاهی به دلیل اینکه والدین شناخت نسبت به فرایند رشد فرزند خود ندارند دچار مشکل میشوند یک مشاوره تلفنی واورژانسی میتواند بسیار کارآمد باشد تا فرزندان و مشکلات رفتاری آنها را برطرف نمایید در واقع راهکار هایی که در مشاوه های تلفنی داده میشود میتواند بسیار کاربردی و اصولی باشد

مشاوره تحصیلی و مشاوره شغلی  نیز میتواند مسائلی باشد که خانواده ها در زمینه ی آن سوال داشته باشند.

مشکلات فردی و اخلاقی در هر یک از افراد خانواده نیز میتواند تاثیر مستقیم روی خانواده داشته باشد بنابراین بررای رفع مشکلات با ما در تماس باشید.

مراحل مشاوره تلفنی خانواده

ما همه ی تلاش خود را دارین تا مراجعین ما بتوانند به راحتی مسائل و مشکلات خود را برطرف نمایند. مشکلات و سختی هایی در مشاو.ره حضوری یافت میشود که ما به پیشنهاد مراجعین خود تصمیم به ارائه ی خدمات مشاوره تلفنی نمایید به دلیل اینکه مشاوران و کارشناسان ما بسیار باتجربه و سرشناس هستند افراد متعددی از شهرستان ها با ما تماس میگیرند اما نمیتوانند حضوری مراجعه داشته باشد و هزاران مسائله ی دگر وجود دارد که مراجعه کننده تصمیم به مشاوره تلفنی میگیرد و ما خدمت رسان همه ی افراد هستیم.

بنابراین با تماس با ما و انتخاب یکی از راه های ارتباطی که برای مراجعین تماس تلفنی و آنلاین راحتی باشد جلسه مشاورهخ را به صورت باکیفیت برگزار خواهیم کرد.

مراحل مشاوره تلفنی خانواده

چرا مشاوره تلفنی خانواده؟

مشاوره تلفنی برای افرادی که از مسیر های دور میخواهند با مشاوران ما ارتباط بگیرند یا افرادی که مشغله کاری بالایی دارند و مشاوره تلفنی باری آنها راحت تر است ، برای افرادی که شرایط روحی مناسبی ندارند ، برای افرادی که سوالات اورژانسی و سریع دارند . همه ی ما میدانیم که همه ی مسائل روانی و خانوادگی و فردی با راهکار های مشاوران به خوبی برطرف میشود.

مشکلات مربوط به امور جنسی را بهتر میتوانید رفع نمایید.

چرا مشاوره تلفنی خانواده؟

مزایای مشاوره تلفنی خانواده

برای افرادی که مشکلات اقتصادی دارند هزینه ها کمتر میشود( هزینه رفت و امد و اتلاف وقت برای نوبت ندارید)

مشکلاتی را که نمیتوانید حضوری برطرف کنید و از بیان آنها خجالت میکشید مانند نسائل جنسی و … را میتوانید راحت تر بسیان کنید.

مزایای مشاوره تلفنی خانواده

مزیت های مشاوره تلفنی خانواده

در هرساعتی که مشغله کاری نداشته باشید میتوانید ارتباط با مشاوران را برقرار کنید

زوجین و فرزندانی که تمایل به مراجعه به رواشنناس را ندارند راحت تر با مشاوره تلفنی میتوانند مشکلات خود را برطرف سازند.

خانواده ارکان مهمی است که بروز مشکلی برای یکی از اعضای میتواند تمام خانواده را درگیر کند میتوانید گروهی به صحبت های مشاور خود گوش دهید.

دیگه نیازی نیست بیرون بروید.

در هر زمانی که بخواید در دسترس هستند.

در مشاوره خانواده تلفنی حرف خود را راحت تر بزنید.

مزیت های مشاوره تلفنی خانواده

نحوه بالابردن کیفیت مشاوره تلفنی خانواده

مطالب و نکات مهمی را که قرار است در مورد آن صحبت کنید، در یک کاغذ یادداشت کنید.

یک فضای آرام را برای انجام مشاوره انتخاب کنید.

به سوالات مشاور به دقت و با صداقت پاسخ دهید.

توصیه های مشاور را به دقت انجام دهید.

از شارژ باطری و اینترنت و شارژ پولی خود مطمئن شوید

جلسات مشاوره را دقیق و سرتایم پیگیری کنید

همه چیز را به مشاور و روانشناس خود بگویید.

نحوه بالابردن کیفیت مشاوره تلفنی خانواده

ویژگی مشاور خوب تلفنی

شنونده خوب باشد ، بتواند ارتباطی قوی برقرار کند ، رازدار باشد  ، حس همدلی داشته باشد ، صبور و با حوصله باشد ، دانش و مهارت برای رفع مشکلات را داشته باشد ، مراجعین خود را سرزنش یا قضاوت نکند ، دانش مشاور بالا باشد ، از ایجاد وابستگی بین خود و مراجعه جلوگیری کند ، ریشه یابی و تشخیص درست از علت مشکل را داشته باشد.

ویژگی مشاور خوب تلفنی

هزینه مشاوره تلفنی خانواده

همانطور که میدانیم مشاوره تلفنی خانواده از مشاوره حضوری قیمت کمتری خواهد داشت ، هزینه رفت و امدن و از دست دادن وقت را نیز ندارید.

هزینه مشاوره تلفنی خانواده

بهترین مشاوره تلفنی خانواده

کلینیک روانشناسی و مشاوره

بهترین مشاوره تلفنی خانواده