مشاوره بالینی در کرج

مشاوره و روانشناس بالینی در کرج

مشاوره و روانشناس بالینی در کرج می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات خانوادگی و اختلالات روحی و روانی را به خوبی و در کمترین زمان ممکن حل نماید بنابراین میتوانید با یک روانشناس بالینی در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست بیابید.

  روی شماره کلیک کنید

مشاوره یا روانشناسی بالینی چیست؟

مشاوره یا روانشناس بالینی کلیه ی اختلالات روحی و روانی را بدون تجویز دارو با تشخیص مسائلی که باعث بروز اختلال شده است حل می‌کند در واقع هر مشکل و مسئله ای قطعا دلیلی دارد و بنا به مسئله ای به وجود می آید با تغییر نگرش فکری و تغییر ذهنیت غلطی که باعث بروز بیماری شده است فرد می‌تواند بدون مصرف دارو به روال عادی زندگی برگرد مشکلاتی مانند افسردگی، وسواس و استرس با روانشناس و مشاور بالینی درمان می‌شوند.

 مشاوره بالینی چیست؟

بهترین مشاوره بالینی در کرج

بهترین مشاور بالینی در کرج می‌تواند به حل آشفتگی و نگرش غلط فکری و مسائل مختلف کمک کند تا باعث بروز و افزایش ناهنجاری و اختلال در افراد نشود. با مشاوره و روانشناس بالینی در کرج میتوانید اختلالات روحی خود را برطرف نمایید.

روانشناسان بالینی در ابتدا با تست های روانشناسی نوع بیماری روحی و همچنین میزان بیماری را تشخیص می‌دهند همچنین دلیل به وجود آمدن اختلال را نیز می‌توانند از طریق تست ها به راحتی بدانند و با روش های درمانی خود کمک به حل مشکل و رفع اختلال نمایند.

 بهترین مشاوره بالینی در کرج

وظایف روانشناس بالینی در کرج

وظیفه روانشناس بالینی رفع اختلال مراجعه کنندگان میباشد افراد وسواسی مدام دارای اضطراب هستند و این می‌تواند یه گذشته ی فرد و نحوه ی زندگی فرد مربوط باشد و روانشناس وظیفه دارد تا با راهکار های خود این نگرش را در فرد تغییر دهد.

افسردگی نیز می‌تواند نتیجه ی بی حوصلگی، کمی خوابی، غذای نامناسب، شکست مداوم در کار ها و سپس احساس ناتوانی در فرد باشد که تغییر این نگرش برعهده روانشناس بالینی میباشد.

این افراد با روش هایی که مشاور بالینی به آنها می‌دهد به نقطه ای می‌رسند که خود تصمیم به تغییر خود و نگرش غلط خود می‌رسند خودشناسی که کمک می‌کند تا دست از تغییر دیگران برداشته و به تغییر زندگی و افکار خود دست یابید.

روش CBT شناسایی روش منفی زندگی و کنترل و درمان این روش هاست و به افراد کمک می‌کند تا واقعی تر به مسائل بنگرند.کلینیک روانشناسی

درمان به صورت گروهی

در این روش با افراد مشابه آشنا میشوید و خود درمی‌یابید که رفتار و نگرشاشتباهی دارید. مشاوره و روانشناس بالینی در کرج می‌تواند مشکلات روحی شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن برطرف نماید.

درمان با روش نوروفیدبک

درمان و کنترل اختلالات خفیف و کنترل افکاری که در ذهن خود میپرورانید و متوجه اشتباه بودن آن نیستید با روش نوروفیدبک درمان می‌شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *