رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

نکات درباره رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

ما در این مقاله نکات درباره رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد راب ه صورت کامل شرح داده ایم با ما همراه باشید. دوران عقد دوران امتحان و شناخت طرف مقابل برای قطع رابطه نیست بلکه دوران عقد دورانی است که زوجین فرصت دارند تا خصوصیات اخلاقی یکدیگر را بهتر بشناسند و خود را برای داشتن زندگی مشترک و زندگی مستقل آماده کنند دوران عقد میتواند فرصت مناسبی باشد تا از نظر مالی و خرید جهاز و تهیه مسکن امادگی پیدا کنند تا در شرایطی مناسب از خانواده خود جدا شوند و وارد رابطه ی جدید و زندگی مشترک خود شوند.

دوران عقد دورانی شیرین است شما باید دقت داشته باشید که رفت و آمد های شما نه زیاد باشد که خانواده همسرتان را معذب کند و نه آن قدر طولانی و با فاصله زیاد باشد که رابطه شما را سرد کند در این میان باید به توان خانواده همسرتان برای پذیرایی و آمادگی خانواده همسرتان توجه داشته باشید تا آنها نیز معذب نشوند .

نکات درباره رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

رفت و آمد زوجین در دوران عقد همراه با هدیه دادن

در دوان عقد مرد باید باید برای شما هدیه بیاورد تا سخاوت و دست و دل بازی خود را به همسرش نشان دهد و همسر نیز با قبول هدیه عشق و محبت و همدلی خود را به همسرش نشان دهد شما باید هدیه را قبول کنید و تشریفات و هدایای گران قیمت برای همسرس که بودجه و توانایی خرید آن را ندارد را نداشته باشید همچنین شما میتوانید با هدیه دادن های خود محبت و عشق خود را به همسرتان نشان دهید با تهیه ی یک غذت و یا درست کردن چیزی که او دوست دارد میتوانید به راحتی او را خشنود کنید و متوجه علاقه شما به او کنید .

دقت داشته باشید که مرد ها امروزه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و باید مدام برای زندگی تلاش کنند و همچنین معمولا در ابتدای تشکیل زندگی مرد ها با فشار اقتصادی همراه هستند زیرا باید جهاز و مسکن و … را تهیه نمایند و مخارج و نفقه همسر خود را پرداخت کنند بنابراین متناسب با بودجه ای که دارید خواسته های مالی خود را بیان کنید.

دوران عقد دوره ای است که رفتار ها و کار های شما نتیجه ی طولانی مدت و تاثیر گذار در زندگی شما میگذارد.بنابراین برای داشتن زندگی و شرایط ایده آن دقت و تلاش داشته باشید .

رفت و آمد زوجین در دوران عقد همراه با هدیه دادن

رفت و آمد زوجین در دوران عقد با خانواده همسر

وقتی به خانه ی همسر خود میروید به اعضای خانواده ی او احترام بگذارید و دقت داشته باشید که رفتار شما در دوران عقد میتواند جایگاه شما را برای مدت طولانی مشخص کند . توجه داشته باشید که با ناراحتی و کدورت های کوچک و پیش پا افتاده امکان دارد حرمت ها و حریم میان شما شکسته شود و نتوانید آن را درست کنید به خانواده ی همسر خود احترام بگذارید و اگر خانواده همسرتان مشکل و یا ارادی در رفتارشان دارند متوجه باشید که خانواده ی خود شما نیز ایرادات و رفتار های نادرست دارند و همه ی انسان ها با خوب و بد همراه هستند به جای اینکه تلاش کنید که خانواده ی همسرتان را به زور تغیر دهید روش های برخورد و ارتباط صحیح با آنها را بیاموزید .

سعی کنید دوران عقد بسیار طولانی نداشته باشید زیرا هم زوجین اذیت میشوند و هم خانواده ها معذب میشوند.

در اولین رابطه ها که دوران عقد است نگرش افراد نسبت به هم شکل می گیرد. مشاوره ازدواج

رفت و آمد زوجین در دوران عقد با خانواده همسر

چرا مدیریت رفت و آمد ها در دوران عقد مهم است؟

رفت و آمد ها باید حتما متعادل باشند اگر بسیار باشند و هر رو برای ملاقات اقدام کنید به مروز هم شما و هم همشسرتان خسته میشوند و خانواده ها معذب میشود و امکان ایجاد مشکل و ب حرمتی ها افزایش پیدا خواهد کرد .

همچنین اگر فاصله ی زیادی بین ملاقات های شما ایجاد شود رابطه ی شما سرد میشود و عشق و علاقه ای که باید میان زوجین در دوران عقد به وجود بیاید از بین میرود.

همچنین برای راحتی و آمادگی خانواده ها میتوانید روز یا روزهای مشخصی برای دیدار و رفت و آمد های خود با مشورت خانواده ها معین کنید.

چرا مدیریت رفت و آمد ها در دوران عقد مهم است؟

باید ها و نباید های رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

باید ها و نباید های رفت و آمد زوجین و روابط در دوران عقد

رفت و آمدافراطی، وقت و بی وقت و برنامه ریزی نشده نداشته باشید.

با لباس ناآراسته و یا لباس کار و نامرتب به دیدار همسر خود نروید و به آرایش ظاهر، مو، چهره و لباس خود اهمیت دهید. مسئله ی آراستگی اگر حتی چندین سال از رابطه شما گذشته باشد بسیار اهمیت دارد.

بدون اطلاع به خانواده همسر خود و سرزده برای ملاقات نروید

در دوران عقد حتما برای همسر خود هدیه تهیه کنید و سخاوت و تلاش خود برای خوشحالی او را نشان دهید تا عشق و علاقه شما بیشتر شود.

اگر میخواهید با همسر خود به مسافرت و یا تفریح بروید حتما به اندازه کافی پول به همراه داشته باشید و اگر پول کافی ندارید سفر یا تفریح را به تعویق بیندازید . هزینه کردن خانم برای تفریح و گردش درست نیست.

خواسته ها و نیاز های خود را مستقیم و بدون ابهام بیان کنید .

قبل از دیدار دو نفره، گفتگو و احوالپرسی با خانواده همسرتان داشته باشید و احترام و علاقه ی خود را به خانواده همسرتان نشان دهید.

در میان اعضای خانواده خود به همسر خود بی احترامی نکنید و یا ایرادات و نقص هایش را بیان نکنید و از او انتقاد نکنید که او را کوچک کنید

وقتی همسرتان به خانه شما آمد به خانواده ی خود احترام بگذارید و از بی احترامی و حرفایی که حرمت خانواده تان شکسته شود استفاده نکنید .

حریم خود و خانواده ی خودتان را حفظ کنید همه چیز را لازم نیست همسرتان بفهمد بسیاری از مسائل خانوادگی شما شخصی است بنابراین دقت داشته باشید تا مسائل شخصی خانواده شما را همسرتان نفهمد چون ممکن است در آینده و پس از یکنواختی زندگی شما آنها را به شما بگویند و باعث دلخوری شما و مشکلات متعددی در رابطه ی شما شود.

همسر خود را بادیگران اصلا مقایسه نکنید

توجه داشته باشید که اگر همسر شما نقصی دارد حتما ویژگی های خوب و مثبت متعددی نیز دارد و اگر فرد دیگری دارای ویژگی های مثبت و خوب است حتما نقص هایی دارد که شما از آن بی خبر هستید

از طولانی شدن زیاد دوره عقد پرهیز کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *