همه چیز در مورد افراد بلند پرواز

همه چیز در مورد افراد بلند پرواز

برای اینکه همه چیز در مورد افراد بلند پرواز را بدانید در این مقاله با ما همراه باشید بلند پروازی باید میزان داشته باشد و کنترل شده باشد خصوصیات افراد بلند پرواز و اینکه بلند پروازی خوب است یا بد در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

  روی شماره کلیک کنید

تماس : 09303477528

بلند پروازی خوب است یا ید؟

این بلندپروازی گاهی ممکن است فرد را به موفقیت برساند و گاهی فرد را دچار شکست کند در واقع اگر بلندپروازی با قدرت و کنترل درونی فرد همگام باشد به طوری که اگر فرد در طی مسیر با شکست روبه رو شد افسرده نشود بد نیست اما دوباره تکرا میکنیم که افراد بلندپرواز باید حتما روح و جسم خود را در برابر مشکلات و شکست ها نیز قوی کنند تا دچار مشکل نشوند.

در واقع اگر بلند پردازی باعث ایجاد غرور در وجود انسان نباشد و تبدیل به یک هرمون و انگیزه ی درونی برای تلاش بیشتر باشد میتواند مفید باشد و تاثیر بسیار مثبتی را بر زندگی افراد داشته باشد.

موفقیت برای افراد بلند پرواز

 موفقیت برای افراد بلند پروازی

راه موفقیت برای افراد بلندپرواز باز است زیرا که این افراد میتوانند دائم به چیزهایی باارزش تر فکر کنند و برای رسیدن به آن تلاش کنند . معمولا افراد بلندپرواز افرادی تلاش گر هستند که از هر چیز بهترین آن را میخواهند از نظر تحصیلات ، میزان ثروت و تمامی انتخابات خود از افراد دیگر قوی تر هستند.

در واقع بسیاری از دستاوردهای انسان های بزرگ حاصل بلندپروازی و جاه طلبی آنها میباشد.

اگر چیزی را که میخواهید به دست آورید و آن بسیار با ارزش است مطابق همان نیز باید مهارت ها و شایستگی های خود را نیز افزایش دهید و همیشه از نظر جسمی و روحی روبه رشد باشید .

همیشه کارآفرین ها رویاهای بزرگی در سر پرورانده اند و استقامت و شکیبایی و قدرت فراوانی را در راه خود به خرج داده اند .افراد بلندپرواز میتوانند هر غیر ممکنی را ممکن سازند و این جنبه ی مثبت آنهاست.

درست نیست که انسان دائم در حال درجا زدن باشد پیشرفت یک واژه ی بسیار دلنشین و با ارزش است انسان باید دائم در حال پیشرفت باشد روبه رشد و تلاش باشد و برای اهداف خود بجنگد برای چیزهای بهتر تلاش کند و اهداف بزرگ خود را تحقق بخشد.

خصوصیات افراد بلندپرواز

خصوصیات افراد بلندپرواز

کلینیک روانشناسی سعی بر این نهاده است تا شما را با همه چیز در مورد افراد بلند پرواز آگاه سازد.

همیشه کارها و اختراع ها و تلاش های بزرگ از یک فکر بزرگ آغاز میشوند.

انسان باید دائم از وقت و زمان خود به نحو احسنت نهایت استفاده را داشته باشد این دنیا با تمام نعماتش در اختیار ماست این ما هستیم که تصمیم میگیرم از آن چگونه استفاده کنیم این ما هستیم که میتوانیم موفقیت های بیشماری را کسب نماییم و یا فردی معمولی باشیم.

در واقع انسان اگر در این جهان به اهداف و ارزش های بالای خود از راه درست دست یابد رسالت خود را به پایان رسانده است شما اگر فردی تحصیل کرده و دارای انگیزه و فردی ثروتمند باشید و در این میان هیچگاه انسانیت و پیمودن راه درست را فراموش نکنید و کمک حال اطرافیان خود باشید و برای پیشرفت های خود تلاش کنید راه و مسیر زندگی خود را به نحو احسنت پیموده اید و ما به شما تبریک میگوییم .

شما اگر افراد بلند پروازی هستید میتوانید ایده های خود را باید مشاور و روانشناس در میان بگذارید راه های صحیح پول در آوردن و راه های مناسب تری را برای پیمودن مسیر درست از مشاوران با تجربه ی ما بخواهید.

زمان برای افراد بندپرواز بسیار با ارزش است .

افراد بلندپرواز اما بی اراده

 افراد بلندپرواز اما بی اراده

افراد بلندپرواز اما بی اراده افرادی هستند که اهداف بزرگ و خواسته های بزرگی دارند به دنبال زندگی ایده آل هستند و همه چیز را خوب و بهترین میخواهند اما هیچگاه قدمی برای اهداف خود برنمیدارند.

این افراد خیال باف هستند و زندگی را بیهوده تلف میکنند و هیچ تلاشی نمیکنند گویا یا به خود اعتماد ندارند و یا به هدف خود آنها بیان میکنند که این هدف بزرگ است پس هرچه تلاش کنیم بی فایده است این افراد با دگرگونی درونی مواجه میشوند و نمیتوانند از زندگی خود لذت ببرند و یا احساس خوبی نسبت به مسائل زندگی خود داشته باشد.

این افراد دائما در معرض خطر ، نارضایتی از زندگی و ناامیدی هستند که میتوانند با مراجعه به مشاوره و روانشناس با تجربه مسائل و مشکلات خود را پیگیری نمایند راهکار بخواهند و اقدام به درمان مسائل خود کنند.

برای اینکه فرد بلندپرواز و موفقی باشیم چه باید کنیم؟

باید هر روز فعالیت فیزیکی داشته باشید.

به همه چیز از چشم انداز درست نگاه  کنید.

به جای کمال گرایی به دنبال پیشرفت باشید.

قدرت و تلاش خود را بالا ببرید.

اهداف خود را وسعت بخشید.

بدانید چه زمانی باید به استرس خود پایان دهید.

منفی‌بافی‌ها و ناامیدی را از خود دور کنید.

اهداف خود را وسعت بخشید.

منفی بافی ها را نادیده بگیرید.

خوش‌بین‌ باشید.

اثرات منفی بلند پروازی

 اثرات منفی بلند پروازی

اگر افرادی بلند پرواز هستید باید قدرت بالایی هم داشته باشید زیرا که ممکن است شما نهایت تلاش خود را داشته باشید اما با مشکل مواجه شوید و شکست بخورید این شما هستید که باید ناامید نباشید و به فکر تلاش دوباره باشید تا پیشرفت کنید و بدانید که هر شکستی میتواند آغازگر یک پیروزی باشد.

اگر فردی قوی ای نباشید دچار افسردگی و ناکامی میشوید و روحیه ی خود را از دست میدهید به گونه ای که آرزو میکنید کاش مانند یک فرد معمولی بتوانید زندگی عادی داشته باشید بنابراین روحیه ی خود را بالا ببرید.

در این مقاله سعی بر این شده است تا همه چیز در مورد افراد بلند پرواز توضیح داده شود

نکاتی که افراد بلند پرواز باید بدانند

 نکاتی که افراد بلند پرواز باید بدانند

برای اینکه به اهداف خود دست یابید هیچگاه فردی را مورد آزار قرار ندهید.

از کسی نردبان نسازید.

حق کسی را پایمال نکنید و تنها به قدرت خود تکیه کنید.

به فکر کسب روزی حلال باشید.

به فکر دور زدن و حق کسی را خوردن نباشید.

مواظب باشید که بی گدار به آب نزنید و ارزش ها و زندگی خود را به خطر نیندازید.

دقت داشته باشید که از بلند پرواز بودن و خواسته های زیادی خود به جا و مثبت استفاده کنید

12 پاسخ
  1. شیرین
    شیرین گفته:

    سلام به نظر بنده که بلندپروازم و که خانواده ام ژنی اینگونه هستند .این صفت بسیار ازار دهنده هست و دنیا و اخرت ادم رو نابود میکنه ادم توی حال زندگی نمیکنه همش تو ارزوهای سخت و بزرگ اینده دور هست و از وظایف اصلی اش میماند و اصلا ادم ارامش نداره و همش از خودش ناراضی هست .و این در احادیث گناه شمره شده .ارروی طولانی رو در احادیث بخونید بسیار کمکتون میکنه.خدا سریع الرضا هست ولی بلندپرواز ها از خدا میخوان بزنن بالاتر نعوذبالله که خدا راضی هست ولی اونا نه

    پاسخ
    • Mobina
      Mobina گفته:

      متاسفم برای فکر های منفی

      اتفاقاً به نظر من بلند پروازی خیلی خوب هست اما به اندازه که باعث پیشرفت انسان میشه اما به شرطی که اون فرد جنم و اراده هم داشته باشه و برای خواسته هاش تلاش کنه و خواسته و هدف هاش چیز های باشه که به اون علاقه داره
      در این صورت در عین حال از زندگی و تلاشش لذت میبرم در کنار این ها کمی غرور هم خیلی خوبه چون همه اعتماد به

      پاسخ
      • Mobina
        Mobina گفته:

        اعتماد به نفس هم میاره که خیلی خوبه اما به شرطی که به افاده نرسه

        من اینطوریم و از زندگیم هم خیلی لذت میبرم
        چون برای چیزی که بهش علاقه دارم تلاش میکنم و این برام لذت بخشه⁦🌄⁦♥️⁩⁦

        پاسخ
  2. الیت
    الیت گفته:

    شوهر من آدم بلند پروازیه زندگیمونو نابود کرده بدهی مالی سنگین به بار اورد که پدرش پولشو داد جبرانش کرد اما بازم سرش به سنگ نمیخوره دست بردار نیست خسته شدم از دستش نمیدونم چی کار کنم

    پاسخ
  3. حسین مردانی
    حسین مردانی گفته:

    باسلام من یک آدم خیلی بلندپروازی هستم همه ی زندگیم رو فروختم خرج افکارم کردم الان کارگاهی که تو ذهنم بود افتتاح کردم دارم یواش یواش به اهدافم میرسم ولی الان که دارم نزدیک میشم خیلی میترسم که ازداشتن یک زندگی اروم محروم بشم

    پاسخ
  4. درآرزوی عشق
    درآرزوی عشق گفته:

    سلام…..میدونید آرزو و امید من چیه؟؟؟(اینه که عشقم از من خیلی دوره…..من تو تبریز…اون تو تهران……بازیگره.ودوبلور و….۵۱سال داره……ومن ۱۷سال…اون متاهل هست و یه پسر هم داره….و آرزوی من اینه که یه روزکه از خواب پا میشم ببینم که اون شوهره منه و من همسر اون….و پسراون پسرمنه………دنبال پول نیستم…..زیبایی نیستم…..

    پاسخ
  5. علی
    علی گفته:

    هیچ وقت به کسی فکر نکن که اون حتی یک لحظه هم به شما فکر نمبکته.اصلا او تو را نمیشناسه که بهت فکر کن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *