دلیل ترس مردان از ازدواج

دلیل ترس مردان از ازدواج میتواند متعدد باشد ما به برخی موارد شایع اشاره کرده ایم همچنین برای درمان ترس از ازدواج ، تشخیص و … میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را همراهی نمایند.

  روی شماره کلیک کنید

بر این باورند که هنوز زمان مناسب فرا نرسیده است

برخی افراد خود بر این باورند که زمان مناسب برای متاهل شدنشان فرا نرسیده است و به وقت بیشتری نیازمند هستند این افراد باید خودشان تصمیم به ازدواج بگیرند و اجبار و فشار در این زمینه برای از بین بردن ترس آنها کار ساز نمیباشد این افراد باید در ارامش به این نتیجهخ برسند که زمان مناسب برای ازدواج رسیده است و آمادگی لازم را دارند .

او خائن است

برخی افراد نیز از قبل با نیت درست وارد رابطه ها نمیشوند و با چند نفر رابطه ی دوستی دارند و در انتها نیز به هیچ یک تعهد ندارد و صرفا برای وقت گذرانی با شما هستند .

حراس از محدودیت دارد

برخی از افراد احساس میکنند با ازدواج محدود میشوند و احساس میکنند که با نظرات و خواسته های طرف مقابل باید زندگی کنند و از این موضوع کاملا ناراضی هستند.

والدین آنها تجربه بد از ازدواج داشته اند

برخی از افرادی که از ازدواج میترسند والدین آنها رابطه ی خوبی با یکدیگر نداشته اند و معمولا با دعوا ها و کشمکش های والدین مواجه بوده اند که بر این باورند زندگی زناشویی بسیار سخت است و کشمکش ها و مسائل گوناگونی را دارد.

تاثیر دوستان روی آنها

در بیشتر مواقع دوستان تاثیر زیادی روی افراد دارند معمولا برخی از افراد تحت تاثیر دوستان خود هستند و زمانی که میبینند که دوستان آنها مجرد هستند علاقه دارند که مجرد بمانند .

علاقه ای به سازگاری ندارند

برخی از افراد میخواهند تا تنها باشند و تنهایی و خود رای بودن را به سازگاری با افراد دیگر و جنس مخالفشان ترجیح میدهند و علاقه ای ندارند تا با فرد دیگری وارد زندگی مشترک شوند.

تجربه بد از گذشته دارند

برخی از افراد از گذشته ی خود تچربه تلخی دارند و نتوانسته اند با آن مواجه شوند و آن را کنار بگذارند این افراد رابطه ای ناموفق و تلخ را تجربه کرده اند و در واقع میترسند تا مجددا با مشکلی مانند قبل مواجه شوند.

از بین بردن ترس از ازدواج

برای اینکه بتوانید ترس از ازدواج را از بین ببرید میتوانید به یک مشاور خوب و باتجربه مراجعه نمایید همچنین برای درمان و از بین بردن آن لازم است تا ابتدا خودتان متوجه شوید که با ترس مواجه هستید و ترس یک خلل است و هیچگاه مفید نمیباشد بنابراین در ابتدای کار خودتان با ترس خود مقابله کنید

مشاوره ازدواج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *